Zie de "quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dus elke omhaal is ineens een Rooney goal?
Wel knap van Feyenoord!!! Hopen dat ze dit vasthouden tot de 90ste minuut
Doet me denken aan de 2-1 Italie - Turkije (EK NL/BE), Conte scoorde via een omhaal en roept mijn tante ineens "HIJ SCOORT VERKEERD!!!!"quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Dus elke omhaal is ineens een Rooney goal?
Feyenoord moet elke wedstrijd alles of niets.. het is toch al de grootste bagger uit de geschiedenis dus je zou zeggen lekker ballen en we zien wel, geen stress.. dat is al een stimulansquote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
een 3-0 zou zo'n grote stimulans geven voor de komende wedstrijden
Ik bedoel meer dat een grote overwinning altijd vertrouwen geeft, ja toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Feyenoord moet elke wedstrijd alles of niets.. het is toch al de grootste bagger uit de geschiedenis dus je zou zeggen lekker ballen en we zien wel, geen stress.. dat is al een stimulans
Ja hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat een grote overwinning altijd vertrouwen geeft, ja toch?
Het is niet zo dat hij een slechte keeper is, het probleem is dat hij elke wedstrijd wel een simpele bal doorlaatquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Toilutpaper het volgende:
Goede redding Mulder. Die keept de laatste tijd best goed.
Bij Mulder is het eigenlijk afwachten tot hij een persoonlijke fout maaktquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Toilutpaper het volgende:
Goede redding Mulder. Die keept de laatste tijd best goed.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat de oproep van Gijpie niet wordt opgevolgd.
Whehehequote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staande ovatie voor de 4e man.. als hij de extra-tijd aangeeft.
Miyaichi ziet er ook niet echt uit of hij het fysieke spel van de premier league aan kan.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Castaignos valt wel mee.. misschien dat ze nog wat kunnen hosselen met Arsenal voor Miyaichi?
ja nu ook reclamequote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb geen eredivisie, kijk nu via het tijdelijke gratis kanaal via UPC kanaal 20, is nu op de normale eredivisie live 1, ook reclame??? je betaald toch voor die zender?
Echt drama iddquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Hamilcar het volgende:
Haal die Wijnaldum eraf zeg :< de nieuwe El Ahmadi.
Volgens mij bedoel je dat Vlaar een goede wedstrijd speelt, maar je zegt dat hij een hele slechte speelt nuquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Miyaichi ziet er ook niet echt uit of hij het fysieke spel van de premier league aan kan.
Ik kan mij de laatste japanner in de premier league niet eens meer herinneren
Ron vlaar speelt trouwens een draak van een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |