Lijkt me logischquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Siyara het volgende:
Ik kan om de één of andere reden niet gerust zijn
Ernstig lachen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Gezang van Feyenoord overheerst in het ADO stadion, geweldig
Pfff idd, eerst nog maar een tweede erin tikken dan is het allemaal een stuk comfortabeler.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Siyara het volgende:
Ik kan om de één of andere reden niet gerust zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Luc zal er nooit komen, ik ben er van overtuigd dat hij geen grote spits wordt. Ik zie het gewoon niet in hem zitten.
Ik ben echt een voetballiefhebber. Ik ben volwassen.²
Wijnaldum en Swerts daarentegen voetballen echt verschrikkelijk vandaag. En ik blijf een grote van Miyaichi, best een potentieel toppertje is datquote:
Lijkt iets slimmer te zijn geworden idd. Zit nu net op het randje ipv regelmatig schuimbekkend erover. En met dezelfde dosis inzetquote:
Tegenwoordig is alles en iedereen die een mooie goal maakt een super talent.. we zullen zien over 5 jaar..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Luc zal er nooit komen, ik ben er van overtuigd dat hij geen grote spits wordt. Ik zie het gewoon niet in hem zitten.
Ik ben echt een voetballiefhebber. Ik ben volwassen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |