Ik verstond "Wesley is een kamperjong", maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef msnk het volgende:
Zeiden ze nou dat Hersi een kankerjood is trouwens? Of iemand anders? Iek net begreip
Waarom zouden ze het over Hersi hebben als hij bij de graafschap speeltquote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef msnk het volgende:
Zeiden ze nou dat Hersi een kankerjood is trouwens? Of iemand anders? Iek net begreip
Achja. Ado doet het leuk dit seizoen. Niks mis mee. Maar die supporters.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
zijn niet meer gewend om achter te staan.
Fer moet daar echt op gaan trainen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Typisch het volgende:
Fer laat gewoon weer zijn man (Immers) lopen..
Dat is gewoon instelling, als jij de bal niet hebt moet je zo kort mogelijk op je man staan..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Fer moet daar echt op gaan trainen.
Je kunt het wel oefenen, door zo te gaan kijken dat jij weet waar je tegenstander loopt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon instelling, als jij de bal niet hebt moet je zo kort mogelijk op je man staan..
Behoorlijk moe, slecht geslapen ofzo..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef TC03 het volgende:
Ryo lijdt veel balverlies in de tweede helft.
Feyenoord danquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik verstond "Wesley is een kamperjong", maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben.
Stel je niet zo aan, ADO heeft tenminste een fatsoenlijke achterban. Liever dat dan Roda JC of AZ.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Achja. Ado doet het leuk dit seizoen. Niks mis mee. Maar die supporters.
beter word het 3-2quote:
Ja, met al zijn ervaring en routine gaat dat gewoon automatisch. Fijn, zo'n routinier.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Toch fijn dat De Cler nog even probeerde te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |