0-3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of had het al 0-4 moeten staan?
Ja, maar nog zeker niet slechtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Miyaichi een stuk minder spelen dan van vorige week
Nee, dat ligt aan Castaignos.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of had het al 0-4 moeten staan?
Net als ik dat zeg geeft hij weer een mooie voorzetquote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja, maar nog zeker niet slecht
Alle kansen moeten een goal zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Hamilcar het volgende:
0-4. Castaignos net op de paal, rebound had erin gemoeten. Nu net deze kans ..
Zulke grote kansen haast wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle kansen moeten een goal zijn?
Niet alle kansen, maar dit waren kansen die je echt niet mag missen. Over de bal heen maaien voor een praktisch leeg doel van Miyaichi en Castaignos die 1 op 1 met de keeper niet weet te scoren.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle kansen moeten een goal zijn?
Zou mooi zijn, word het elke wedstrijd 7-5.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet alle kansen, maar dit waren kansen die je echt niet mag missen. Over de bal heen maaien voor een praktisch leeg doel van Miyaichi en Castaignos die 1 op 1 met de keeper niet weet te scoren.
Geef hem ongelijk. Ramdebiele publiek.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef theclansman het volgende:
ik wil daar niet staan
dan gooien ze stoelen naar me
Ik stoor me er ook erg aan. Waar is het mannenvoetbal geblevenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ik word zo moe van voetballertjes.. stelletje mietjes, ga lekker acteren, als iemand in de kroeg jou een tik geeft of zo'n beuk ga je echt niet tegen de grond..
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is bijna tijd voor HET HAAGS KWARTIERTJE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |