Welk nummer? (Als ik dat mag vragen, PB is ook welkom) want via die site keek ik altijd welke nummertjes.. nu heb ik geen site meer om te weten welke channelsquote:
Top bedanktquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
.es moet je doen, niet .com of .org.
nee 0-3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
2-1 maken zou leuk zijn voor de wedstrijd en spanning
fc denhaag speelt niet hoor gewoon adoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef no1uknow het volgende:
Wat dramatischFC Den Haag wat doe je
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef theclansman het volgende:
[..]
fc denhaag speelt niet hoor gewoon ado
Same, spoilers hierquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sst m'n stream loopt een paar minuten achter
quote:
Heb beneden gewoon Eredivisie live maar geen zin om daar te gaan zitten met laptopquote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
FOK! misschien maar wegklikken. Vriend van me zit er nu die zit af en toe een live-verslag uit te brengen via whatsapp maar daar zit ik ook niet op te wachten.
via UPC zelfs tijdelijk gratis op kanaal 20quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef theclansman het volgende:
ja dan geef je maar een paar centen uit aan eredivisie live hoor kom nou er staat toch live verslag en niet 3 minuten later verslag
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef theclansman het volgende:
ja dan geef je maar een paar centen uit aan eredivisie live hoor kom nou er staat toch live verslag en niet 3 minuten later verslag
Commentators zijn van het zelfde niveau als de scheidsrechters in Nederland.. diep triestquote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een kutcommentator, die kk Driessen, al de hele wedstrijd tegen Feyenoord. Vieze jood.
Behalve die dekselse Evert ten Napelquote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Commentators zijn van het zelfde niveau als de scheidsrechters in Nederland.. diep triest
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef Hamilcar het volgende:
WISSEL DIE WIJNALDUM, RET$#*(%$%W($##I(I$#%Q#. Wat een blafmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |