wat nog meer volgens jou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Een lijst wat meerder topics kan vullenquote:
Heb je even?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Overtuig me!
Als je dat niet zelf kunt bedenken...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
o.a. Kings of Leon, Coldplay, Maroon5, Nirvana Unplugged, Pink Floyd, REM
- Rap/R&B/Soul
o.a. Sade, Mary J Blige, Kid Cudi, Mariah Carey, Rihanna
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt bedenken...
Ik mis een man in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel
Veel top 40 dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb je even?
- Pop:
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
Ik mis niet zoveel in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jij
Dat zeggen alle Singlesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Sammie was me voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.quote:
Ojquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Gebrek aan smaak is ook smaakquote:
Omnia ken je dat? Daar ga ik binnenkort naartoequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.
Ach ik luister vooral naar metalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Omnia zegt mij weer niets...
Maar goed ben altijd bereid nieuwe muziek te leren kennen. Alleen ik ben soms van extremenzo stond ik nog de 18e december te hakken op thunderdome
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.
Ik wist niet dat jij Pagan Folk leuk vond?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omnia ken je dat? Daar ga ik binnenkort naartoe
Is het enige wat ik wat minder trek... no offence zal best goede dingen tussen zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik luister vooral naar metal
Toch weer jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.
Hmmmm...
Angus & Julia Stone, Schradinova, Regina Spektor... dan wordt het al geen top40 in iedergeval meer..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.
Hmmmm...
Mijn ideequote:
Ik geloof het wel, maar belangrijker is dat ik zwaar teleurgesteld ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone, Schradinova, Regina Spektor... dan wordt het al geen top40 in iedergeval meer..
Ik moest een lijstje opnoemen, meer niet tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar belangrijker is dat ik zwaar teleurgesteld ben.
Ik heb ze vorig jaar met valentijnsdag gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Pagan Folk leuk vond?
Ik ken ze, hell, ik ben zelfs een paar keer bij hun "thuis" optredens geweest in Utrecht![]()
Jenny
Dat heb ik met pop, urban en dance.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is het enige wat ik wat minder trek... no offence zal best goede dingen tussen zitten.
Is het gezellig op Sammies kast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moest een lijstje opnoemen, meer niet tochen niet persee top40 noemde wat in mij op kwam
Dus niks met jou te maken
Zeg, ik zit er nu niet, hoe kan het dan ooit gezellig zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het gezellig op Sammies kast?
De grote shows zijn leuk, de kleine zolder optredens waren ook leuk, dan kon je ook gewoon normale gesprekken met ze hebben ervoor en erna etcquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar met valentijnsdag geziende leefstijl is niet mijn ding maar de muziek en show wel
Op sammies kast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het gezellig op Sammies kast?
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik zit er nu niet, hoe kan het dan ooit gezellig zijn?
Jij laat dan wel erg met je sollen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op sammies kast?
Eerst word ik al door Ang3l geplastificeerd en als rukmateriaal gezien, en nu lig ik op de kast van sammie?
Oh, dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aan
Ik zit liever met mijn neus ergens andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aan
Dit was ook zo kleine show. Volgende maand staan ze weer in Bibelotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De grote shows zijn leuk, de kleine zolder optredens waren ook leuk, dan kon je ook gewoon normale gesprekken met ze hebben ervoor en erna etc
Leuk, maar nu even nietquote:
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij laat dan wel erg met je sollen he?
Ja, maar dat kan niet, want die is er niet zegt ze net hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zit liever met mijn neus ergens anders
Of je bent gewoon een watjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollen
Volgende keer je slipje laten liggen voor de arme zielquote:
Dat is echt gaaf, al heb ik zo'n show nog nooit van ze gezien..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit was ook zo kleine show. Volgende maand staan ze weer in Bibelot![]()
Dat soort dingen zijn leuk. Ik durf zoiets alleen nooit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollen
Ai, watje genoemd worden door tijn...quote:
Ik zal meer meelevend zijn de volgende keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer je slipje laten liggen voor de arme ziel
Vraag wel even of hij na afloop de boel schoonmaakt hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal meer meelevend zijn de volgende keer
Geen idee zo goed ken ik ze nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is echt gaaf, al heb ik zo'n show nog nooit van ze gezien..
Ik ken ook een andere line-up.. Ik mis een hele grote gast, en er zijn 3 nieuwe.. Vroeger waren ze met 3, en soms 4 met Joe erbij..
Veel gekker moet het niet worden inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Ai, watje genoemd worden door tijn...
Het is zeker te naïef dat gewoon te verwachten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vraag wel even of hij na afloop de boel schoonmaakt he
Maar ik luister eerst even het album af. Straks mijn favorietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan speel ik maar even feilloos in op Shocking Blue.
Mannen zijn nou eenmaal vieze varkensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zeker te naïef dat gewoon te verwachten?
En dan doe je wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat zeg je 1 keer tegen mij in het echt
Maral is nieuw.. maar Jennyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee zo goed ken ik ze nieter stonden iig een paar leuke dames op het podium en in de zaal ook trouwens
Ja... Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen zijn nou eenmaal vieze varkens
Het zou me niets verbazenquote:
Hoef niet veel te doen, denk dat iemand al snel genoeg doorheeft dat die geen watje tegenover zich heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan doe je wat?
Jeetje, wat een grotequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
Ben trouwens geslaagd voor een nieuw dressoir en tevens 1000 euro armer.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
Ben trouwens geslaagd voor een nieuw dressoir en tevens 1000 euro armer.
En waar zit dat hem in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoef niet veel te doen, denk dat iemand al snel genoeg doorheeft dat die geen watje tegenover zich heeft.
Ik word al bangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat zeg je 1 keer tegen mij in het echt
Doe eens een fotoquote:
2 meter 15 breed, en 50cm hoog en diep.quote:
Maken zij ook op maat?quote:
Ja, dat zeg ik, grootquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
2 meter 15 breed, en 50cm hoog en diep.
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Ze hebben i.i.g. een eigen meubelmakerij op Java.
Ga ik proberen te onthouden. Is wat dichterbij dan onze huisleverancierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Ze hebben i.i.g. een eigen meubelmakerij op Java.
Afhalen. Met je boedelbakkiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?
Prijzen zijn inclusief bezorgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?
Ik ga gelijk bestellenquote:
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Ga ik proberen te onthouden. Is wat dichterbij dan onze huisleverancier
Java niet natuurlijk he
Mooi is dat hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?
Wij hebben vorig jaar nog dit chinese kastje gekocht. Rest van onze meubels is ook in die kleur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Mooi is dat he
Wij ook, heel donker. De vloer, de side table, de tafeltjes naast de bank. Echt mooi hout is dat!
Gelukkig hebben we een lichte vloer anders hadden we echt in een donker hol gewoondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.
Maar dat hele donkere koloniale vind ik dan weer niet zo mooi. Liever naturel of recycled.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben vorig jaar nog dit chinese kastje gekocht. Rest van onze meubels is ook in die kleur.Mooi kastje inderdaad, maar wel iets te donker naar mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dat niet achter een spoiler?quote:
Wij hebben het donkere, dat past het mooiste in ons interieurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.
Maar dat hele donkere koloniale vind ik dan weer niet zo mooi. Liever naturel of recycled.
Gelukkig maar dat wij niet getrouwd zijn danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi kastje inderdaad, maar wel iets te donker naar mijn smaak.
Doe eens een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben het donkere, dat past het mooiste in ons interieur![]()
Ik ben echt helemaal weg van onze vloer, zoiets wil ik later ook.
Stel je niet aan zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan dat niet achter een spoiler?
Het doet pijn aan m'n ogenquote:
Haha, mijn nieuwe vloer is qua kleur "naturel" teakhout zeg maar. De muren zijn nu licht crème/beige, de deuren en luiken en andere contrasterende vlakken leisteengrijs en de rest van het houtwerk bloesemwit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig hebben we een lichte vloer anders hadden we echt in een donker hol gewoond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nú mag je klagen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Arme Air.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig maar dat wij niet getrouwd zijn dan
Nice!! Hou ik wel vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen nog een tintje donkerder.
Ik ook. Al is onze woonkamer naar mijn smaak iets te donker. Het is wel echt een mooie woonkamer.quote:
Achillespessoefeningen van de fysioquote:
Zijn idee!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nú mag je klagen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vanwaar je grote verbouwing eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
Deze wil ik ook nog, maar dat moet maar even wachten tot mei denk ik.
Gimme gimme!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en proost mensen [ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Vanwaar je grote verbouwing eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een baco. What's your poison?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gimme gimme!
Waar is Samzzz....?
Oeh, een bacoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een baco. What's your poison?
En dat vraag je aan mij?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan!
Klinkt heel logisch ja. Dat zou ik ook wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, dat heb ik echt lang niet op. Vroeger stond ik er mee opquote:
Welk bier?quote:
Hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gimme gimme!
Waar is Samzzz....?
Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt lang niet op. Vroeger stond ik er mee op
Owh, da's primaquote:
Ik drink sowieso zelden meer thuis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroeg
Gewoon thuis meer èn vaker drinken. Opgelost. Slotje. Cheers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik drink sowieso zelden meer thuis.
En ik de kroeg kom ik nooit.
Hmmmm...
Ik wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroeg
Heul geen behoefte aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon thuis meer èn vaker drinken. Opgelost. Slotje. Cheers!
Owh ja, muziek!quote:
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.quote:
Hehe, in m'n eentje drink ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik drink sowieso zelden meer thuis.
En ik de kroeg kom ik nooit.
Hmmmm...
Als je een vrouw was geweest was dat misschien best leuk geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.
Gratis is altijd goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, in m'n eentje drink ik sowieso nooit
Kroeg is ook maar heel af en toe
Het meeste drink ik, als ik echt uitga, of als er op m'n werk gratis geschonken wordt
Ik wist dat het dubbelzinnig opgevat kon worden en dat dit ook zou gebeuren....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Als je een vrouw was geweest was dat misschien best leuk geweest
Helaas gaat die vlag niet voor iedereen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gratis is altijd goed
En ach ja... je wordt ouder en wijzer he
Owh, nou ja, ik dacht, dan hoor ik er niet meer bij enzoquote:
Mja, ik heb een versterker met zo'n fasedraaidingpot. Op -20 dB (die van mij gaat in tegenstelling tot een Marantz kan hij niet in de +) gaat het gewoon best wat hard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.
Mja, ik vind bier en wijn gewoon lekker. Dus het is niet zozeer om de alcohol die erin zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, nou ja, ik dacht, dan hoor ik er niet meer bij enzo
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist dat het dubbelzinnig opgevat kon worden en dat dit ook zou gebeuren....
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
De tijd van >1 krat/week is wel voorbij, maar ik drink nog wel ruim 10 biertjes per week. Maar nooit alleen
Alleen drinken is het mooiste dat het is man. Drinken omdat het gewoon lekker is en niet vanwege de gezelligheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
De tijd van >1 krat/week is wel voorbij, maar ik drink nog wel ruim 10 biertjes per week. Maar nooit alleen
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
ik drink niet als ik alleen benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.
Wijntjes genoeg in huis, mijn bier is alleen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.
Waar ga je zo heen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Zo omgekleed en wel... eens zien hoe laat die bus gaat.... echt ik moet vaker met het OV gaan en minder met de auto.
In je eentje of met vrienden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.
Kwaliteit boven kwantiteit wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlag niet voor iedereen op
Ik ben nooit zo'n grote drinker geweest eigenlijk
Maar als ik het doe, wil ik het gelijk goed doen
Die tijd heb ik ook gehad, overigens ben je dan dus wel een acoholistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen drinken is het mooiste dat het is man. Drinken omdat het gewoon lekker is en niet vanwege de gezelligheid.
of om je problemen te vergeten
Ach, waarom niet. Ik kan enorm genieten van een goed glas wijn. En dan maakt het me niet uit of ik alleen ben of met vrienden.quote:
Kut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehad, overigens ben je dan dus wel een acoholist
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen natuurlijk, 12 flesjes is niks man.
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak me gekquote:
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Ik kan enorm genieten van een goed glas wijn. En dan maakt het me niet uit of ik alleen ben of met vrienden.
Is t erg als ik dit +1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!
Ik weet genoegquote:
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.quote:
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieën. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!
ooh joh, dat was van de weekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.
Bij welke club werk jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.
Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieën. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.
True. Maar ik heb eigenlijk niet snel zin in bier als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieën. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomen
Een kleine club.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij welke club werk jij eigenlijk?
Ach, ik drink niet elke dag hoor. Kan er gewoon te goed tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomen
Ik snap ook niet waarom Fok meets zich altijd daar bevinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Just checkingquote:
Same here. Op een gegeven moment vind ik het gewoon niet meer lekker. En dan ben ik meestal flink aangeschotenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik heb eigenlijk niet snel zin in bier als ik alleen ben.
[..]
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.
Da's typisch Hollands volgens mij. Chinees eten met een biertje erbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!
Mja, dat ligt er maar aan. Hebben we het over pils zoals Heineken/HJ/Amstel/etc of over echt bier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!
Maar je lever nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik drink niet elke dag hoor. Kan er gewoon te goed tegen.
Nasi is niet chineesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's typisch Hollands volgens mij. Chinees eten met een biertje erbij.
Dat heeft er niks mee te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.
Op een van die foto's uit je Fobo heb ik t idee je ergens van te kennenquote:
Jij zegt dat je verslaving gevoelig bent. Ik zeg dat ik dat niet ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te makenIk drink nooit teveel, ik had t over afhankelijkheid
Whut?quote:
Als Rotterdam tegenwoordig in de achterhoek ligt dan kom ik uit de achterhoekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een van die foto's uit je Fobo heb ik t idee je ergens van te kennenje komt niet uit de Achterhoek toevallig?
Ik grapte maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dat ligt er maar aan. Hebben we het over pils zoals Heineken/HJ/Amstel/etc of over echt bier?
Nee, je zei dat je op een avond kon stoppen met drinken wanneer je dat wilde. Verslaafden kunnen dat ook wel, ze kunnen alleen niet die fles een week laten staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt dat je verslaving gevoelig bent. Ik zeg dat ik dat niet ben.
Kleine kans danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als Rotterdam tegenwoordig in de achterhoek ligt dan kom ik uit de achterhoek
Maar gewoon echt serieus hè, heb je dan wel eens "echt" bier gedronken? Waar echt verfijning en alles aan zat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik grapte maar
Maar dan nog. Ik persoonlijk drink liever wijn dan bier als het om genieten gaat
Maak de gemiddelde Nederlander maar wijs.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Nasi is niet chinees![]()
En bij een goede rijsttafel hoort echt een Bintang hoor
In jouw wereld kant iemand niet gewoon liever iets anders drinken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar gewoon echt serieus hè, heb je dan wel eens "echt" bier gedronken? Waar echt verfijning en alles aan zat?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik maat kan houden. Waarmee ik dus zeg dat ik niet perse binnen een week aan de fles moet lurken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je op een avond kon stoppen met drinken wanneer je dat wilde. Verslaafden kunnen dat ook wel, ze kunnen alleen niet die fles een week laten staan
Ik wou dat IK een pinda aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak de gemiddelde Nederlander maar wijs.![]()
Ja, dat is waar. Bekas saya adalah Bahasa Indonesia.
Al wil ik jou best wel eens aan een fles zien lurkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik maat kan houden. Waarmee ik dus zeg dat ik niet perse binnen een week aan de fles moet lurken.
Wat heb je op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
*burp* beetje veel gegeten, maar wel lekker
Zo oud hoef ik niet te wordenquote:
Doe ik toch regelmatig welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al wil ik jou best wel eens aan een fles zien lurken
Methusalem!!quote:
Ja tuurlijk wel, dat was waarom ik er expres nog "maar serieus" bijzette, om niet bijtend over te komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw wereld kant iemand niet gewoon liever iets anders drinken?
had geslagen? Je kan nog steeds aan de haak slaan hoor...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wou dat IK een pinda aan de haak had geslagen
Pindasausquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Nasi is voor de meeste Nederlanders gewoon rijst met pindasaus heb ik het idee.
Terwijl er helemaal geen pindasaus/satesaus over nasi goreng hoort.
Maar aan de andere kant is rijsttafel sowieso ook Nederlands-indisch en niet echt uit indonesie.
Zou het dan bij voorbaat al niets worden tussen ons?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietdingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, dat was waarom ik er expres nog "maar serieus" bijzette, om niet bijtend over te komen.
pinda'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een leukequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Ja, film opzetten, welke zal ik gaan kijken?
Dat vindt m'n man niet leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
had geslagen? Je kan nog steeds aan de haak slaan hoor...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou het dan bij voorbaat al niets worden tussen ons?
Oeh, creatiefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietding
Sterke drank ook meesatl niet
pinda's of Pinda's?quote:
Alsof je dat zo erg vindtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
*burp* beetje veel gegeten, maar wel lekker
Nou ja, dit omdat "echt" bier nogal afwijkt van de normale pils bij de supermarkt. Maar als dat bittere je niet ligt ja dan houdt 't snel op. Alhoewel je weer naar EBU/IBU-waarden kan kijken maar dat interesseert je niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietding
Sterke drank ook meesatl niet
autocorrect?quote:
Ja, halloquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef ramakandra het volgende:
leuk uitziende meide ... waarom zijn ze altijd bezet, gestoord of niet te vinden?
Tja, ik ben immers geen Indo hè? Ik ben een rare jongen, je weet wel, zo'n Romein.quote:
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en? scheiden is hip en zo geregeld
Oew, Indiaasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Indiaaseen menu, dus wat precies weet ik niet
Die Hard 1 t/m 3quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Oke, gooi er eens een film in, dan weet ik wat ik binnen moet gaan halen
Due datequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Oke, gooi er eens een film in, dan weet ik wat ik binnen moet gaan halen
Ik dacht dat jij geen kinderen wilde?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vast
Maar m'n 5 kinderen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en? scheiden is hip en zo geregeld
Die Hard 4 is er ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die Hard 1 t/m 3
Lethal Weapon 1 t/m 4
Partneralimentatie? Ze gaat maar werken dat krengquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vast
Dan nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Partneralimentatie? Ze gaat maar werken dat kreng
Nee, de scheikundige achtergrond van een drankje zal me worst wezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, dit omdat "echt" bier nogal afwijkt van de normale pils bij de supermarkt. Maar als dat bittere je niet ligt ja dan houdt 't snel op. Alhoewel je weer naar EBU/IBU-waarden kan kijken maar dat interesseert je niet natuurlijk.
+1 of gewoon zorgen dat zij meer verdient op t moment van scheidenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen kinderen wilde?
Daar denkt herr. Rechter anders overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatie
Italian Stallionquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik ben immers geen Indo hè? Ik ben een rare jongen, je weet wel, zo'n Romein.
Ja, maar als beide partners werken is die partneralimentatie lang niet zo vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatie
Al gezienquote:
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Hoeft niet altijd standaard, moet ze wel eisen in de scheiding. Kinderalimentatie is wel verplicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Jij bent een pinda?quote:
Ga eens snel meer verdienen als ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar als beide partners werken is die partneralimentatie lang niet zo vanzelfsprekend.
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Uiteraard, want:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Dat moet mevrouw willen. Ze heeft wat dit betreft in de wet gewoon een voorkeurspositie. Kan je de beste advocaat huren die je hebt, maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelen
Wat is wat voor mij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Zeg, als je haar wilt schaken doe dan dan ff buiten dit topicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga eens snel meer verdienen als ik
Een italiaanse hengstquote:
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...quote:
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Ze heet liever een hollands paard Ieeeeehhhhhhhwwwwwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Vraag het aan Technoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee
Wel is een van m'n exen pinda
Geen trekhaakquote:
Ik denk dat ik toch voor techno kiesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.
Dat het in de praktijk niet altijd heel fair uitpakt is een ander verhaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Net nu het topic dood aan het gaan is!quote:
* -Engel- geeft het topic een mepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu het topic dood aan het gaan is!
reanimeer het!!
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.
Partneralimentatie is erg unfair geregeld. Zelfs als mevrouw fulltime werkt, moet meneer nog betalen.
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoorquote:
Vraag je nu indirect naar z'n maten?quote:
En als je parttime werkt en je ontvangt geld voor de kinderen kan je niet voor jezelf zorgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek bekijken.quote:
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek kijken.
*Noteert, MissM veel drank voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek broek kijken.
Ik kan er niet meer tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
*Noteert, MissM veel drank voeren.
Fooled youquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Zit je nog in je broek.... wil even wrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Sure you didquote:
Waarom wil jij mijn broek wrijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zit je nog in je broek.... wil even wrijven
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure you did
[..]
Waarom wil jij mijn broek wrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |