wat nog meer volgens jou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Een lijst wat meerder topics kan vullenquote:
Heb je even?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Overtuig me!
Als je dat niet zelf kunt bedenken...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
o.a. Kings of Leon, Coldplay, Maroon5, Nirvana Unplugged, Pink Floyd, REM
- Rap/R&B/Soul
o.a. Sade, Mary J Blige, Kid Cudi, Mariah Carey, Rihanna
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt bedenken...
Ik mis een man in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Da's niet het enige dat de gemiddelde Single mist
Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je even?
- Pop:
o.a. Adele, George Michael, Micheal Jackson, Madonna, Sinead O' Conner, Phil Collins, UB40
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
hier gaan ik geen o,a, doen want dit gaat van trance tot hardcore en alles wat er maar tussen te stoppen is.
quote:
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel
Veel top 40 dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb je even?
- Pop:
- Rock:
- Rap/R&B/Soul
- House
Ik mis niet zoveel in mijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Sammie heeft iig ook een paar meer hersencellen dan jij
Dat zeggen alle Singlesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Sammie was me voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis niet zoveel in mijn levenI'm single by choice
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis een man in mijn leven
Verder ben ik natuurlijk perfect
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.quote:
Ojquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik echt ouderwets ben en zelfs platen draaiPink Floyd The Wall op plaat is toch altijd zo lekker
Gebrek aan smaak is ook smaakquote:
Omnia ken je dat? Daar ga ik binnenkort naartoequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.
Ach ik luister vooral naar metalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Omnia zegt mij weer niets...
Maar goed ben altijd bereid nieuwe muziek te leren kennen. Alleen ik ben soms van extremenzo stond ik nog de 18e december te hakken op thunderdome
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[..]
Klopt wat betreft de rock, pop dingen al heb ik ook wel folk en dan kom je meer in de onbekendere namen terecht.
Ik wist niet dat jij Pagan Folk leuk vond?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omnia ken je dat? Daar ga ik binnenkort naartoe
Is het enige wat ik wat minder trek... no offence zal best goede dingen tussen zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik luister vooral naar metal
Toch weer jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.
Hmmmm...
Angus & Julia Stone, Schradinova, Regina Spektor... dan wordt het al geen top40 in iedergeval meer..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je ervan uitgegaan dat ik die onbekenderen toch niet zou kennen en daarom heb je ze maar niet genoemd.
Hmmmm...
Mijn ideequote:
Ik geloof het wel, maar belangrijker is dat ik zwaar teleurgesteld ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone, Schradinova, Regina Spektor... dan wordt het al geen top40 in iedergeval meer..
Ik moest een lijstje opnoemen, meer niet tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar belangrijker is dat ik zwaar teleurgesteld ben.
Ik heb ze vorig jaar met valentijnsdag gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Pagan Folk leuk vond?
Ik ken ze, hell, ik ben zelfs een paar keer bij hun "thuis" optredens geweest in Utrecht![]()
Jenny
Dat heb ik met pop, urban en dance.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is het enige wat ik wat minder trek... no offence zal best goede dingen tussen zitten.
Is het gezellig op Sammies kast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moest een lijstje opnoemen, meer niet tochen niet persee top40 noemde wat in mij op kwam
Dus niks met jou te maken
Zeg, ik zit er nu niet, hoe kan het dan ooit gezellig zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het gezellig op Sammies kast?
De grote shows zijn leuk, de kleine zolder optredens waren ook leuk, dan kon je ook gewoon normale gesprekken met ze hebben ervoor en erna etcquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar met valentijnsdag geziende leefstijl is niet mijn ding maar de muziek en show wel
Op sammies kast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het gezellig op Sammies kast?
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik zit er nu niet, hoe kan het dan ooit gezellig zijn?
Jij laat dan wel erg met je sollen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op sammies kast?
Eerst word ik al door Ang3l geplastificeerd en als rukmateriaal gezien, en nu lig ik op de kast van sammie?
Oh, dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aan
Ik zit liever met mijn neus ergens andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij wel een snifter en zit hij nu met z'n neus tegen de bovenkant aan
Dit was ook zo kleine show. Volgende maand staan ze weer in Bibelotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De grote shows zijn leuk, de kleine zolder optredens waren ook leuk, dan kon je ook gewoon normale gesprekken met ze hebben ervoor en erna etc
Leuk, maar nu even nietquote:
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij laat dan wel erg met je sollen he?
Ja, maar dat kan niet, want die is er niet zegt ze net hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zit liever met mijn neus ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |