Ik schrok al, timeloopquote:
Ik wens ze sterktequote:
T is ook niet grappig bedoeld, t is mijn signaturequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
En gast, die boobies zijn al lang niet grappig meer
gisteren lekkere billen gezien, helaas alleen gezienquote:
+2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren lekkere billen gezien, helaas alleen gezien
Wat de fuck?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
heeft er iemand zo'n 2000 euro voor mij?Ik wil naar een metalfestival toe
Het is een metalfestival op een cruise schip. Festival zelf kost 900 euro en daar komt nog een vlucht naar Florida bij.quote:
Teringquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een metalfestival op een cruise schip. Festival zelf kost 900 euro en daar komt nog een vlucht naar Florida bij.
Of Roskilde, Sziget, Werchter en dan hou je nog geld over ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering![]()
Dan liever een keer naar Rock am Ring
Dat dus ja, die lijken me veel interessanterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Roskilde, Sziget, Werchter en dan hou je nog geld over ook
Ik heb net even op de site gekekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus ja, die lijken me veel interessanter
Nu pas je bed uit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
Ok, nu echt mijn bed uit.
Ik ga denk ik eerst schijten en niet mijn reet afvegen en dan douchen.
Kom je nu weer zeurenquote:
Verklaring, maar geen excuus.quote:
Als ik me anderhalve week niet scheer dan heb ik echt een baardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Al anderhalve week niet meer geschoreneens kijken hoe lang ik dat vol kan houden
ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik me anderhalve week niet scheer dan heb ik echt een baard
Hier welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij staat het wel vind ik, t wordt iig geen zwerver-look oid
Maak me eerder zorgen om de nachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Oj dit gaat een lange avond worden
Afleiding nodig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Oj dit gaat een lange avond worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |