Ik schrok al, timeloopquote:
Ik wens ze sterktequote:
T is ook niet grappig bedoeld, t is mijn signaturequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
En gast, die boobies zijn al lang niet grappig meer
gisteren lekkere billen gezien, helaas alleen gezienquote:
+2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren lekkere billen gezien, helaas alleen gezien
Wat de fuck?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
heeft er iemand zo'n 2000 euro voor mij?Ik wil naar een metalfestival toe
Het is een metalfestival op een cruise schip. Festival zelf kost 900 euro en daar komt nog een vlucht naar Florida bij.quote:
Teringquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een metalfestival op een cruise schip. Festival zelf kost 900 euro en daar komt nog een vlucht naar Florida bij.
Of Roskilde, Sziget, Werchter en dan hou je nog geld over ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering![]()
Dan liever een keer naar Rock am Ring
Dat dus ja, die lijken me veel interessanterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Roskilde, Sziget, Werchter en dan hou je nog geld over ook
Ik heb net even op de site gekekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus ja, die lijken me veel interessanter
Nu pas je bed uit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef Watertornado het volgende:
Ok, nu echt mijn bed uit.
Ik ga denk ik eerst schijten en niet mijn reet afvegen en dan douchen.
Kom je nu weer zeurenquote:
Verklaring, maar geen excuus.quote:
Als ik me anderhalve week niet scheer dan heb ik echt een baardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Al anderhalve week niet meer geschoreneens kijken hoe lang ik dat vol kan houden
ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik me anderhalve week niet scheer dan heb ik echt een baard
Hier welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij staat het wel vind ik, t wordt iig geen zwerver-look oid
Maak me eerder zorgen om de nachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Oj dit gaat een lange avond worden
Afleiding nodig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
De middag is nog nieteens voorbij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan ben ik thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak me eerder zorgen om de nacht
quote:
Niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en wat schiet ik daar mee op?
Hurray!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef Tally het volgende:
Nog gordijnen kopen maandag en het babykamertje is klaar
Ik ook, en hoef niet heel vroeg op..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil uit vanavond maar moet morgen zo vroeg op!
Gewoon doorhalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil uit vanavond maar moet morgen zo vroeg op!
Dat ga ik zo lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik heb zin om uit eten te gaan
Of omdat ze een leven hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om zelf te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of omdat ze een leven hebbenDat is wel een kul argument overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet vaak genoeg thuis met visite over de vloer.
Check.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om zelf te koken
Doe ik woensdagquote:
Ik niet. Ik heb kliekjesquote:
Ik ook in kliekjesvormquote:
in Maastricht, mét oudersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe ik woensdag
Ergens in Maastricht? of ben je bij je ouders?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb nog een vuilnisbak vol
quote:
Okee, Maastricht is best wel de moeite waard om vaker heen te gaan volgens mij. Ben er pas 1 keer geweest (in 1998 of 1999)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ouders komen me zo ophalen als t goed is, waren vanmiddag ff naar hotel, we hadden allemaal geen zin uren doelloos door de stad te slenteren, ouders hebben pas de toeristendingen hier gedaan dusja
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien de groep toch zo klein geworden is kunnen we morgen gezellig met z'n allen in het zwembad liggen
Mijn hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen date staan dus dat kan heel niet![]()
Leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lunchen met JB. Daarna naar Den Haag
had je mn smsje nog gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lunchen met JB. Daarna naar Den Haag
Ja, maar las m pas na 1 uur. Zat bij L-E gisteravondquote:
Vaak genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het voor dat smsjes niet aankomen?
Ja, weet niet wat ik er mee aan moetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar las m pas na 1 uur. Zat bij L-E gisteravond
En wist niet zo erg wat ik erop moest zeggen...
Raar wel
Dat van gister?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat ik er mee aan moet
ligt er aan waar je op doelt, heb gisteren avond/vanacht veel gepost en rond gestuurd.quote:
Je was toch bij je danspartner enzo, datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er aan waar je op doelt, heb gisteren avond/vanacht veel gepost en rond gestuurd.
Dat jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je was toch bij je danspartner enzo, dat
nou, dit valt gewoon terug te zoekenquote:
Ze gedroeg zich toch al vreemd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat ik er mee aan moet
Was toch vrij stellig erover gisteren van wat je wou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Ohja, ik mocht dr niet troosten
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, dit valt gewoon terug te zoeken
nou, met dat smsje had ze wel gelijk, ik scheen naar haar altijd al zo af te sluitenquote:
Lekk0r!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik maar aan de pannekoeken ga dan
Dat heeft ook een rede, weet natuurlijk niet of peu wil dat half singles dat terugleest enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.
Dat begrijp ik jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft ook een rede, weet natuurlijk niet of peu wil dat half singles dat terugleest enzo
oke, ik ging gisteren zoals ik wel vaker doe wat met mn oude danspartner drinken. We hebben een paar keer gedate, leek niet wat te worden, toen zijn we gaan dansen, maar gestopt omdat ik ga emigreren. Nu lijkt het er op dat ze mij toch leuk vind maar het niet durfde te zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.
Ik ben daar heel stellig in ja, is ook zelfbescherming naar mij zelf toe. Geen zin in een relatie als ik vertrek, helemaal geen startendequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was toch vrij stellig erover gisteren van wat je wou?
Dat is waarschijnlijk gewoon zelfbescherming.
Dat dus, omdat jullie beide toch wel hebben besloten dat jullie het niet willen enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
Maar dan is het toch duidelijk?
Wel kut, maar ook duidelijk...
Is t ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
Maar dan is het toch duidelijk?
Wel kut, maar ook duidelijk...
Ooh, maar zelfs al zou ik wel helemaal tot over mn oren zijn, dan zou ik nog niks beginnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef Cue_ het volgende:
Wat Yuki zegt. Duidelijke zaak.
Jij gaat weg.. jullie voelen niet genoeg voor elkaar om die stap die daar voor nodig is te zetten. Lekker vriendjes blijven dus
Nah, ik vind t wel klote, dacht altijd gewoon hele goede vrienden te zijn, nu zit er toch iets meer tussen.quote:
Maar wat is er mis met kliekjes?quote:
Misschien een fase, straks zijn jullie gewoon weer normale vriendjes als jij weg bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Nah, ik vind t wel klote, dacht altijd gewoon hele goede vrienden te zijn, nu zit er toch iets meer tussen.
Ik ben alweer twee weken terug johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rupsebeest![]()
Zit je prima daar in Duitsland?
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien een fase, straks zijn jullie gewoon weer normale vriendjes als jij weg bent.
quote:
Moeilijk, dat sowieso, helemaal omdat ze dat verteld heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.
"relaties" Pffff.. Wat een gezeik is dat zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.
Waarom? Definitief terug?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ben alweer twee weken terug joh
Niet letterlijk verteld, praten over gevoelens doet ze nauwelijks, wel is ze heel expressief dus reacties moet je bij haar meer afleiden uit dr gezicht dan uit dr woorden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk, dat sowieso, helemaal omdat ze dat verteld heeft.
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
"relaties" Pffff.. Wat een gezeik is dat zeg
En dan heb ik het niet speciaal over liefdes relaties
Ik ken hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iddDr zijn nog ergere varianten trouwens, welke je wel wilt, maar eigenlijk niet kunnen/horen/mogen, zit je met dat dilemma enzo.
Veel ervaring? Wat is achteraf de beste keuze geweest, de verstandige of diegene welke je eigenlijk wil?quote:
Te veelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel ervaring? Wat is achteraf de beste keuze geweest, de verstandige of diegene welke je eigenlijk wil?
Is goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Te veel
Maar daar hebben we het wel eens over via DM/PM
Hoe gemeen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Te veel
Maar daar hebben we het wel eens over via DM/PM
Ik moet weg.quote:
Ach Sedan.. Ik gun het jou gewoon niet om te kunnen lachen over mijn fouten!!quote:
Haha thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval, welkom terug![]()
*welcome home party @ Rupsebeest*
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach Sedan.. Ik gun het jou gewoon niet om te kunnen lachen over mijn fouten!!
Ja hey!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al is Den Helder nog best ver weg![]()
Wie woont er dan ook in die uithoekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al is Den Helder nog best ver weg![]()
Mijn papsie en mamsiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in die uithoek
In t weekend dat jij terug kwam was er eentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja hey!
Wanneer is er nou weer een singles meeting? En kan ik dan bij iemand logeren?
Ja, staat er nog een huisje daar vrij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
Ging jij niet mijn buuf worden Rupsebeest?
Tuurlijk wel, alleen dan zonder jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In t weekend dat jij terug kwam was er eentjeHier in Utrecht
![]()
Voorlopig zal er geen meer zijn gok ik en daarna ben ik er toch niet meer bij, dus heeft t geen nut meer
Rond die tijd zijn de supporters nog slaperig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen Feijenoord - Ado rijden, dat wordt leuk![]()
Ja sucks hè!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, dan heb je niet veel keuze he![]()
Hm nouja next time betterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In t weekend dat jij terug kwam was er eentjeHier in Utrecht
![]()
Voorlopig zal er geen meer zijn gok ik en daarna ben ik er toch niet meer bij, dus heeft t geen nut meer
Nouja met de auto is het echt een pokke eind, 1:15min vanaf hier. Maargoed komt ook doordat ze daar nog geen snelwegen hebben uitgevondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef xFriendx het volgende:
Den Helder is met de trein hier vandaag wel dichtbij. Auto ook wel trouwens. Alleen ik kom er nooit omdat naar beneden (richting A'dam en zo) een stuk leuker is
Dat hoop ik maar, en net zo dood op de terugweg..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rond die tijd zijn de supporters nog slaperig.
Bij mijn buren is er iemand weg die er een deel van hun huis huurde, maar weet niet of dat weer verhuurd gaat worden of dat ze het zelf weer in gebruik nemenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, staat er nog een huisje daar vrij?
Ja, die komt er dus niet meerquote:
Welke supporters moet je eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, en net zo dood op de terugweg..
Feijenoordquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke supporters moet je eigenlijk doen?
Wat toch wel apart als je bedenkt dat je daar 'snel weg' wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja met de auto is het echt een pokke eind, 1:15min vanaf hier. Maargoed komt ook doordat ze daar nog geen snelwegen hebben uitgevonden
Nee dat is best wel klote, moet minstens een halfuur rijden voor A7 of A9quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja met de auto is het echt een pokke eind, 1:15min vanaf hier. Maargoed komt ook doordat ze daar nog geen snelwegen hebben uitgevonden
Hm oke, nouja heb er nu toch geen geld voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mijn buren is er iemand weg die er een deel van hun huis huurde, maar weet niet of dat weer verhuurd gaat worden of dat ze het zelf weer in gebruik nemen
idd, moet je over die klote weg naar de snelweg toequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat toch wel apart als je bedenkt dat je daar 'snel weg' wil
Omdat ik er dan niet benquote:
Hee pas op je woorden hè!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat toch wel apart als je bedenkt dat je daar 'snel weg' wil
Gezelligquote:
Gewoon verhuizen dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee dat is best wel klote, moet minstens een halfuur rijden voor A7 of A9
Ja misschien ooit, als ik nou een vriendje krijg die ver weg woont dan ben ik best wel bereid om te verhuizen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Gewoon verhuizen dus![]()
Nee niet voor een vriendje, omdat je in een uithoek woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja misschien ooit, als ik nou een vriendje krijg die ver weg woont dan ben ik best wel bereid om te verhuizen.
Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet voor een vriendje, omdat je in een uithoek woont![]()
Behalve een vriendjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig heb
Dat is toch zoiets als, wat je niet hebt kan je ook niet missenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig heb
Ik heb in Amstelveen gewoond dus ik weet wel wat ik mis hoor :pquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets als, wat je niet hebt kan je ook niet missen
Phew, denk al. Voor je het weet ben je zover ingeburgerd en kom je daar nooit meer wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb in Amstelveen gewoond dus ik weet wel wat ik mis hoor :p
Als jij betaald welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je kunt nieteens pannekoeken eten?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen![]()
Is dat een verkapt voorstel?
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werkenquote:
Nee! Die gekke Rus bij Ado gaat morgen een ooievaar nadoen als ie scoortquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werken
Het is maar wat je leuker vind hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werken
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuker vind he
Slappe smoesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?
EN nu niet want?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?
Want ik moet morgen op tijd weer opstaanquote:
quote:
Hiquote:
Showen, showen, showenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hi
Nieuwe klerenEn nu niks meer doen
Gefeliciteerd! dat word natuurlijk showen dat snap je natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hi
Nieuwe klerenEn nu niks meer doen
Waxlaagje? Dat klinkt juist niet zo tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
Nee, niks showenTwee spijkerbroeken, donker en eentje met zo'n waxlaagje of zo. Heel tof.
En ik zei niet dat ik niks te doen heb, ik zeg dat ik niks meer ga doen. W-G
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
Nee, niks showenTwee spijkerbroeken, donker en eentje met zo'n waxlaagje of zo. Heel tof.
En ik zei niet dat ik niks te doen heb, ik zeg dat ik niks meer ga doen. W-G
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waxlaagje? Dat klinkt juist niet zo tof
Nee. Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfde
Geeft een soort leer achtige look toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.
Doe eens een foto showen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.
Nou, neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfde
Ja, klopt. Beetje glans, kan het niet zo goed beschrijven. Ik vind het heel gaaf iigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geeft een soort leer achtige look toch?
Ik zal eens een foto zoekenquote:
Ok dan weet ik genoeg, mijn zusje heeft ook zo een broek. Erg gaaf!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Beetje glans, kan het niet zo goed beschrijven. Ik vind het heel gaaf iig
[..]
Ik zal eens een foto zoeken
Het voelt ook heel apartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ok dan weet ik genoeg, mijn zusje heeft ook zo een broek. Erg gaaf!
Perse m'n ass?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik een keer over je ass aaien
Ja, daar word ik graag geaaid, maar niet op die manierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je draagt je broek toch op over je kop heen
Tenzij je graag in je kruis geaaid word
Whahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar word ik graag geaaid, maar niet op die manierMaar, de broek zit ook om m'n benen
Lose the pants, problem solvedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar word ik graag geaaid, maar niet op die manierMaar, de broek zit ook om m'n benen
is toch niks mee om mee te beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Say what?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is toch niks mee om mee te beginnen
Dit is pas een grote mond:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoooooo heee jij hebt een grote mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is pas een grote mond:Neeeeeee, nachtmerrie je wordt bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit is pas een grote mond:Oraal fistfucken zou dat mogelijk zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Dit is pas een grote mond:SteveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Eerst over de broek, dan dr inquote:
[..]
Dit is pas een grote mond:Doet me denken aan een bepaalde 2,5men afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Je vindt hem wel wat?quote:
preciesquote:
Jij kunt niet veel hebben he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Neeeeeee, nachtmerrie je wordt bedankt!
Probeer het eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oraal fistfucken zou dat mogelijk zijn?
Steve zelf niet zijn dochters daarintegenquote:
pics?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steve zelf niet zijn dochters daarintegen
Als ik Steve weer eens tegenkom ga ik dat meteen proberen.quote:
Sinds wanneer ben jij de spreekbuis van Sammie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steve zelf niet zijn dochters daarintegen
Does Liv Tyler or Mia Tyler ring a bell?quote:
Je kent ze niet?quote:
Lees je zin nog eens terugquote:
Niet op die manier. Vind 'm wel een goede artiest.quote:
Beging maar met oefenen bij jezelf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik Steve weer eens tegenkom ga ik dat meteen proberen.
Niet maar ik wilde gewoon op heel subtiele wijze het onderwerp veranderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij de spreekbuis van Sammie?
Ohw jawel hoor, maar steve met zo'n mond is gewoon eng!quote:
Die zin klopt perfect, er had een komma in gemogen, maar is niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je zin nog eens terug
[..]
Niet op die manier. Vind 'm wel een goede artiest.
Ik laat mij niet zomaar een oor aannaaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet maar ik wilde gewoon op heel subtiele wijze het onderwerp veranderen
Vul die lijst met te pruimen muziek eens aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw jawel hoor, maar steve met zo'n mond is gewoon eng!
Al is aerosmith prima te pruimen qua muziek
Ja ik begrijp het alweerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuker vind he
M.a.w. je wilt mijn muziek smaak weten? Dat is divers..... heeeeeeel diversquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vul die lijst met te pruimen muziek eens aan
Dat zegt iedereen. Overtuig me!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
M.a.w. je wilt mijn muziek smaak weten? Dat is divers..... heeeeeeel divers
Gaat niet ik heb een kleine mond en grote handenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beging maar met oefenen bij jezelf.
Hoi rupsjequote:
Alles van A tot ZZZquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
M.a.w. je wilt mijn muziek smaak weten? Dat is divers..... heeeeeeel divers
Mjah, rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat niet ik heb een kleine mond en grote handen![]()
[..]
Hoi rupsje
Ik pas ik wil mijn mooie gezicht intact houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, rekt het niet, dan scheurt het wel
Lees 'm nu nog eens terug en vertel me dan nog een keer of ie perfect kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zin klopt perfect, er had een komma in gemogen, maar is niet noodzakelijk.
Liv stukken beter dan Mia, maar mwha.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Does Liv Tyler or Mia Tyler ring a bell?
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees 'm nu nog eens terug en vertel me dan nog een keer of ie perfect klopt
is toch niks mee om mee te beginnen
Hmmm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Er mist imo ook een woord. De zin is gewoon raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ohjaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er mist imo ook een woord. De zin is gewoon raar
Liv in Armaegedonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liv stukken beter dan Mia, maar mwha.
Ja, hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjadan wordt t tijd om boodschappen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |