Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet voor een vriendje, omdat je in een uithoek woont![]()
Behalve een vriendjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig heb
Dat is toch zoiets als, wat je niet hebt kan je ook niet missenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat boeit me geen fuck, ik heb in deze uithoek in principe alles wat ik nodig heb
Ik heb in Amstelveen gewoond dus ik weet wel wat ik mis hoor :pquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets als, wat je niet hebt kan je ook niet missen
Phew, denk al. Voor je het weet ben je zover ingeburgerd en kom je daar nooit meer wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb in Amstelveen gewoond dus ik weet wel wat ik mis hoor :p
Als jij betaald welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je kunt nieteens pannekoeken eten?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen![]()
Is dat een verkapt voorstel?
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werkenquote:
Nee! Die gekke Rus bij Ado gaat morgen een ooievaar nadoen als ie scoortquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werken
Het is maar wat je leuker vind hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat Feijenoord - Ado afgelast wordt en ik morgen niet hoef te werken
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuker vind he
Slappe smoesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?
EN nu niet want?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, als ik niet hoef te werken kan ik naar Den Helder toe, savvy?
Want ik moet morgen op tijd weer opstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |