Mijn hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen date staan dus dat kan heel niet![]()
Leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lunchen met JB. Daarna naar Den Haag
had je mn smsje nog gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lunchen met JB. Daarna naar Den Haag
Ja, maar las m pas na 1 uur. Zat bij L-E gisteravondquote:
Vaak genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het voor dat smsjes niet aankomen?
Ja, weet niet wat ik er mee aan moetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar las m pas na 1 uur. Zat bij L-E gisteravond
En wist niet zo erg wat ik erop moest zeggen...
Raar wel
Dat van gister?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat ik er mee aan moet
ligt er aan waar je op doelt, heb gisteren avond/vanacht veel gepost en rond gestuurd.quote:
Je was toch bij je danspartner enzo, datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er aan waar je op doelt, heb gisteren avond/vanacht veel gepost en rond gestuurd.
Dat jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je was toch bij je danspartner enzo, dat
nou, dit valt gewoon terug te zoekenquote:
Ze gedroeg zich toch al vreemd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat ik er mee aan moet
Was toch vrij stellig erover gisteren van wat je wou?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Ohja, ik mocht dr niet troosten
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, dit valt gewoon terug te zoeken
nou, met dat smsje had ze wel gelijk, ik scheen naar haar altijd al zo af te sluitenquote:
Lekk0r!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik maar aan de pannekoeken ga dan
Dat heeft ook een rede, weet natuurlijk niet of peu wil dat half singles dat terugleest enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.
Dat begrijp ik jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft ook een rede, weet natuurlijk niet of peu wil dat half singles dat terugleest enzo
oke, ik ging gisteren zoals ik wel vaker doe wat met mn oude danspartner drinken. We hebben een paar keer gedate, leek niet wat te worden, toen zijn we gaan dansen, maar gestopt omdat ik ga emigreren. Nu lijkt het er op dat ze mij toch leuk vind maar het niet durfde te zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je weet dat niemand dat doet. En toch blijven we gezellig cryptisch bezig.
Ik ben daar heel stellig in ja, is ook zelfbescherming naar mij zelf toe. Geen zin in een relatie als ik vertrek, helemaal geen startendequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was toch vrij stellig erover gisteren van wat je wou?
Dat is waarschijnlijk gewoon zelfbescherming.
Dat dus, omdat jullie beide toch wel hebben besloten dat jullie het niet willen enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
Maar dan is het toch duidelijk?
Wel kut, maar ook duidelijk...
Is t ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
Maar dan is het toch duidelijk?
Wel kut, maar ook duidelijk...
Ooh, maar zelfs al zou ik wel helemaal tot over mn oren zijn, dan zou ik nog niks beginnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef Cue_ het volgende:
Wat Yuki zegt. Duidelijke zaak.
Jij gaat weg.. jullie voelen niet genoeg voor elkaar om die stap die daar voor nodig is te zetten. Lekker vriendjes blijven dus
Nah, ik vind t wel klote, dacht altijd gewoon hele goede vrienden te zijn, nu zit er toch iets meer tussen.quote:
Maar wat is er mis met kliekjes?quote:
Misschien een fase, straks zijn jullie gewoon weer normale vriendjes als jij weg bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Nah, ik vind t wel klote, dacht altijd gewoon hele goede vrienden te zijn, nu zit er toch iets meer tussen.
Ik ben alweer twee weken terug johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rupsebeest![]()
Zit je prima daar in Duitsland?
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien een fase, straks zijn jullie gewoon weer normale vriendjes als jij weg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |