De middag is nog nieteens voorbij!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Oj dit gaat een lange avond worden
Maar dan ben ik thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak me eerder zorgen om de nacht
quote:
Niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en wat schiet ik daar mee op?
Hurray!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef Tally het volgende:
Nog gordijnen kopen maandag en het babykamertje is klaar
Ik ook, en hoef niet heel vroeg op..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil uit vanavond maar moet morgen zo vroeg op!
Gewoon doorhalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil uit vanavond maar moet morgen zo vroeg op!
Dat ga ik zo lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik heb zin om uit eten te gaan
Of omdat ze een leven hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om zelf te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of omdat ze een leven hebbenDat is wel een kul argument overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet vaak genoeg thuis met visite over de vloer.
Check.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat ze te lui zijn om zelf te koken
Doe ik woensdagquote:
Ik niet. Ik heb kliekjesquote:
Ik ook in kliekjesvormquote:
in Maastricht, mét oudersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe ik woensdag
Ergens in Maastricht? of ben je bij je ouders?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb nog een vuilnisbak vol
quote:
Okee, Maastricht is best wel de moeite waard om vaker heen te gaan volgens mij. Ben er pas 1 keer geweest (in 1998 of 1999)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ouders komen me zo ophalen als t goed is, waren vanmiddag ff naar hotel, we hadden allemaal geen zin uren doelloos door de stad te slenteren, ouders hebben pas de toeristendingen hier gedaan dusja
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien de groep toch zo klein geworden is kunnen we morgen gezellig met z'n allen in het zwembad liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |