quote:
Hiquote:
Showen, showen, showenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hi
Nieuwe klerenEn nu niks meer doen
Gefeliciteerd! dat word natuurlijk showen dat snap je natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hi
Nieuwe klerenEn nu niks meer doen
Waxlaagje? Dat klinkt juist niet zo tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
Nee, niks showenTwee spijkerbroeken, donker en eentje met zo'n waxlaagje of zo. Heel tof.
En ik zei niet dat ik niks te doen heb, ik zeg dat ik niks meer ga doen. W-G
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
Nee, niks showenTwee spijkerbroeken, donker en eentje met zo'n waxlaagje of zo. Heel tof.
En ik zei niet dat ik niks te doen heb, ik zeg dat ik niks meer ga doen. W-G
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waxlaagje? Dat klinkt juist niet zo tof
Nee. Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfde
Geeft een soort leer achtige look toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.
Doe eens een foto showen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het heet. Er zit iig een laagje over de spijkerstof heen wat een heel cool effect geeft.
Nou, neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm, dat is toch ongeveer hetzelfde
Ja, klopt. Beetje glans, kan het niet zo goed beschrijven. Ik vind het heel gaaf iigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geeft een soort leer achtige look toch?
Ik zal eens een foto zoekenquote:
Ok dan weet ik genoeg, mijn zusje heeft ook zo een broek. Erg gaaf!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Beetje glans, kan het niet zo goed beschrijven. Ik vind het heel gaaf iig
[..]
Ik zal eens een foto zoeken
Het voelt ook heel apartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ok dan weet ik genoeg, mijn zusje heeft ook zo een broek. Erg gaaf!
Perse m'n ass?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mag ik een keer over je ass aaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |