Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieën. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.
True. Maar ik heb eigenlijk niet snel zin in bier als ik alleen ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieën. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomen
Een kleine club.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij welke club werk jij eigenlijk?
Ach, ik drink niet elke dag hoor. Kan er gewoon te goed tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomen
Ik snap ook niet waarom Fok meets zich altijd daar bevinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.
Just checkingquote:
Same here. Op een gegeven moment vind ik het gewoon niet meer lekker. En dan ben ik meestal flink aangeschotenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik heb eigenlijk niet snel zin in bier als ik alleen ben.
[..]
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.
Da's typisch Hollands volgens mij. Chinees eten met een biertje erbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!
Mja, dat ligt er maar aan. Hebben we het over pils zoals Heineken/HJ/Amstel/etc of over echt bier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is bier heel vies. Behalve bij nasi!
Maar je lever nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik drink niet elke dag hoor. Kan er gewoon te goed tegen.
Nasi is niet chineesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's typisch Hollands volgens mij. Chinees eten met een biertje erbij.
Dat heeft er niks mee te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Ik kan ontzettend goed maat houden en luister naar m'n lichaam.
Op een van die foto's uit je Fobo heb ik t idee je ergens van te kennenquote:
Jij zegt dat je verslaving gevoelig bent. Ik zeg dat ik dat niet ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te makenIk drink nooit teveel, ik had t over afhankelijkheid
Whut?quote:
Als Rotterdam tegenwoordig in de achterhoek ligt dan kom ik uit de achterhoekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een van die foto's uit je Fobo heb ik t idee je ergens van te kennenje komt niet uit de Achterhoek toevallig?
Ik grapte maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dat ligt er maar aan. Hebben we het over pils zoals Heineken/HJ/Amstel/etc of over echt bier?
Nee, je zei dat je op een avond kon stoppen met drinken wanneer je dat wilde. Verslaafden kunnen dat ook wel, ze kunnen alleen niet die fles een week laten staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt dat je verslaving gevoelig bent. Ik zeg dat ik dat niet ben.
Kleine kans danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als Rotterdam tegenwoordig in de achterhoek ligt dan kom ik uit de achterhoek
Maar gewoon echt serieus hè, heb je dan wel eens "echt" bier gedronken? Waar echt verfijning en alles aan zat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik grapte maar
Maar dan nog. Ik persoonlijk drink liever wijn dan bier als het om genieten gaat
Maak de gemiddelde Nederlander maar wijs.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Nasi is niet chinees![]()
En bij een goede rijsttafel hoort echt een Bintang hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |