ik drink niet als ik alleen benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.
Wijntjes genoeg in huis, mijn bier is alleen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.
Waar ga je zo heen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Zo omgekleed en wel... eens zien hoe laat die bus gaat.... echt ik moet vaker met het OV gaan en minder met de auto.
In je eentje of met vrienden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.
Kwaliteit boven kwantiteit wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlag niet voor iedereen op
Ik ben nooit zo'n grote drinker geweest eigenlijk
Maar als ik het doe, wil ik het gelijk goed doen
Die tijd heb ik ook gehad, overigens ben je dan dus wel een acoholistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen drinken is het mooiste dat het is man. Drinken omdat het gewoon lekker is en niet vanwege de gezelligheid.
of om je problemen te vergeten
Ach, waarom niet. Ik kan enorm genieten van een goed glas wijn. En dan maakt het me niet uit of ik alleen ben of met vrienden.quote:
Kut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehad, overigens ben je dan dus wel een acoholist
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen natuurlijk, 12 flesjes is niks man.
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak me gekquote:
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. Ik kan enorm genieten van een goed glas wijn. En dan maakt het me niet uit of ik alleen ben of met vrienden.
Is t erg als ik dit +1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!
Ik weet genoegquote:
Ik ben gevoelig voor verslavingen, dus dan is zo'n regel handig om t te voorkomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.quote:
Oh, ik "verdeel" drank niet in dat soort categorieėn. Als ik iets lekker vind dan drink ik het gewoon als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Dat tik ik ook zo weg. Maar niet als ik thuis op de bank zit... Vind bier meer iets voor wanneer je met een stel vrienden bent.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar mijn hart!
ooh joh, dat was van de weekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.
Bij welke club werk jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat weet je al man... had al gezegd toch dat ik de stairway een K** tent vind. Ga dus naar de K** tent toe, maar goed de mensen waarmee ik ga is wel lachen. En als het toch niets word ik kan altijd nog ergens anders heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |