Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik maat kan houden. Waarmee ik dus zeg dat ik niet perse binnen een week aan de fles moet lurken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je op een avond kon stoppen met drinken wanneer je dat wilde. Verslaafden kunnen dat ook wel, ze kunnen alleen niet die fles een week laten staan
Ik wou dat IK een pinda aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak de gemiddelde Nederlander maar wijs.![]()
Ja, dat is waar. Bekas saya adalah Bahasa Indonesia.
Al wil ik jou best wel eens aan een fles zien lurkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik maat kan houden. Waarmee ik dus zeg dat ik niet perse binnen een week aan de fles moet lurken.
Wat heb je op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
*burp* beetje veel gegeten, maar wel lekker
Zo oud hoef ik niet te wordenquote:
Doe ik toch regelmatig welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al wil ik jou best wel eens aan een fles zien lurken
Methusalem!!quote:
Ja tuurlijk wel, dat was waarom ik er expres nog "maar serieus" bijzette, om niet bijtend over te komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In jouw wereld kant iemand niet gewoon liever iets anders drinken?
had geslagen? Je kan nog steeds aan de haak slaan hoor...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wou dat IK een pinda aan de haak had geslagen
Pindasausquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Nasi is voor de meeste Nederlanders gewoon rijst met pindasaus heb ik het idee.
Terwijl er helemaal geen pindasaus/satesaus over nasi goreng hoort.
Maar aan de andere kant is rijsttafel sowieso ook Nederlands-indisch en niet echt uit indonesie.
Zou het dan bij voorbaat al niets worden tussen ons?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietdingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, dat was waarom ik er expres nog "maar serieus" bijzette, om niet bijtend over te komen.
pinda'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een leukequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Ja, film opzetten, welke zal ik gaan kijken?
Dat vindt m'n man niet leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
had geslagen? Je kan nog steeds aan de haak slaan hoor...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou het dan bij voorbaat al niets worden tussen ons?
Oeh, creatiefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietding
Sterke drank ook meesatl niet
pinda's of Pinda's?quote:
Alsof je dat zo erg vindtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
*burp* beetje veel gegeten, maar wel lekker
Nou ja, dit omdat "echt" bier nogal afwijkt van de normale pils bij de supermarkt. Maar als dat bittere je niet ligt ja dan houdt 't snel op. Alhoewel je weer naar EBU/IBU-waarden kan kijken maar dat interesseert je niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen bierkenner, maar het is gewoon niet zo mijn genietding
Sterke drank ook meesatl niet
autocorrect?quote:
Ja, halloquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef ramakandra het volgende:
leuk uitziende meide ... waarom zijn ze altijd bezet, gestoord of niet te vinden?
Tja, ik ben immers geen Indo hè? Ik ben een rare jongen, je weet wel, zo'n Romein.quote:
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en? scheiden is hip en zo geregeld
Oew, Indiaasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Indiaaseen menu, dus wat precies weet ik niet
Die Hard 1 t/m 3quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Oke, gooi er eens een film in, dan weet ik wat ik binnen moet gaan halen
Due datequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Oke, gooi er eens een film in, dan weet ik wat ik binnen moet gaan halen
Ik dacht dat jij geen kinderen wilde?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vast
Maar m'n 5 kinderen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja en? scheiden is hip en zo geregeld
Die Hard 4 is er ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef STING het volgende:
[..]
Die Hard 1 t/m 3
Lethal Weapon 1 t/m 4
Partneralimentatie? Ze gaat maar werken dat krengquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En meneer zit maar 12 jaar aan partneralimentatie vast
Dan nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Partneralimentatie? Ze gaat maar werken dat kreng
Nee, de scheikundige achtergrond van een drankje zal me worst wezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, dit omdat "echt" bier nogal afwijkt van de normale pils bij de supermarkt. Maar als dat bittere je niet ligt ja dan houdt 't snel op. Alhoewel je weer naar EBU/IBU-waarden kan kijken maar dat interesseert je niet natuurlijk.
+1 of gewoon zorgen dat zij meer verdient op t moment van scheidenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen kinderen wilde?
Daar denkt herr. Rechter anders overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatie
Italian Stallionquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik ben immers geen Indo hè? Ik ben een rare jongen, je weet wel, zo'n Romein.
Ja, maar als beide partners werken is die partneralimentatie lang niet zo vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Partneralimentatie is heel wat anders dan kinderalimentatie
Al gezienquote:
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Hoeft niet altijd standaard, moet ze wel eisen in de scheiding. Kinderalimentatie is wel verplicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Jij bent een pinda?quote:
Ga eens snel meer verdienen als ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar als beide partners werken is die partneralimentatie lang niet zo vanzelfsprekend.
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Uiteraard, want:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Dat moet mevrouw willen. Ze heeft wat dit betreft in de wet gewoon een voorkeurspositie. Kan je de beste advocaat huren die je hebt, maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelen
Wat is wat voor mij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Zeg, als je haar wilt schaken doe dan dan ff buiten dit topicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga eens snel meer verdienen als ik
Een italiaanse hengstquote:
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...quote:
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Ze heet liever een hollands paard Ieeeeehhhhhhhwwwwwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Vraag het aan Technoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee
Wel is een van m'n exen pinda
Geen trekhaakquote:
Ik denk dat ik toch voor techno kiesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.
Dat het in de praktijk niet altijd heel fair uitpakt is een ander verhaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Net nu het topic dood aan het gaan is!quote:
* -Engel- geeft het topic een mepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu het topic dood aan het gaan is!
reanimeer het!!
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hij voor de kinderen meebetaalt ja. Niet voor mevrouw zelf, die kan prima werken.
Partneralimentatie is erg unfair geregeld. Zelfs als mevrouw fulltime werkt, moet meneer nog betalen.
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoorquote:
Vraag je nu indirect naar z'n maten?quote:
En als je parttime werkt en je ontvangt geld voor de kinderen kan je niet voor jezelf zorgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de kinderen gaan ook meestal naar de vrouw en dan is full time werken vaak geen optie.
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek bekijken.quote:
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek kijken.
*Noteert, MissM veel drank voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Na een baco durf ik dat wel te zeggen hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als mij, dus als ze je er eentje geven dan moet je 'm wel eerst goed in z'n bek broek kijken.
Ik kan er niet meer tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
*Noteert, MissM veel drank voeren.
Fooled youquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Zit je nog in je broek.... wil even wrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, ik doelde op paarden paarden, niet mannen
Sure you didquote:
Waarom wil jij mijn broek wrijven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zit je nog in je broek.... wil even wrijven
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sure you did
[..]
Waarom wil jij mijn broek wrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |