Al gezienquote:
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Hoeft niet altijd standaard, moet ze wel eisen in de scheiding. Kinderalimentatie is wel verplicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je bij een scheiding je ex moest onderhouden.... nasty!
Jij bent een pinda?quote:
Ga eens snel meer verdienen als ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is van een aantal zaken afhankelijk, hoe lang je bij elkaar bent geweest en of je daadwerkelijk getrouwd bent en het inkomen van meneer.
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar als beide partners werken is die partneralimentatie lang niet zo vanzelfsprekend.
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Uiteraard, want:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Dat moet mevrouw willen. Ze heeft wat dit betreft in de wet gewoon een voorkeurspositie. Kan je de beste advocaat huren die je hebt, maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betere advocaat inhuren en t buiten de rechter om regelen
Wat is wat voor mij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Italian Stallion
Misschien wat voor Sam?![]()
Zeg, als je haar wilt schaken doe dan dan ff buiten dit topicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga eens snel meer verdienen als ik
Een italiaanse hengstquote:
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...quote:
Vaak word er in overleg de keuze gemaakt dat de man fulltime blijft werken en de vrouw deeltijd en de rest van de tijd op de kinderen past. Dan is het niet zo vreemd dat de man bij scheiding de vrouw financieel tegemoed moet komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, wordt die alimentatie 9 van de 10 keer toegekend door de rechter. Juist omdat de vrouw vaak minder werkt en de rechter vind dat ze na een scheiding dezelfde levensstandaard mag behouden.
Ik ben het daar niet mee eens, overigens. Maar goed.
Ze heet liever een hollands paard Ieeeeehhhhhhhwwwwwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Vraag het aan Technoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben niet zo bekend met Italiaanse paarden...
Ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee
Wel is een van m'n exen pinda
Geen trekhaakquote:
Ik denk dat ik toch voor techno kiesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor techno kies
Forum Opties | |
---|---|