Voorspelling: de gedoogcoalitie haalt net geen meerderheid in de Senaat na de verkiezingen van 2 maart en VVD en CDA gaan bij zichzelf en de achterban te rade. Vooral het CDA meent dat deze gedoogcoalitie heilloos is, kiest een nieuwe lijsttrekker uit het politieke midden en trekt de stekker uit deze coalitie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, maar we zitten nu dus wel met een extreem kut-kabinet. Je weet het bovendien nooit zeker of de PVV zou doorgroeien als oppositie partij. En het erge is dat hij nog steeds domme dingen mag roepen zonder dat CDA of VVD het tegenspreekt.
Onjuist, campagne zal allesbepalend zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voorspelling: de gedoogcoalitie haalt net geen meerderheid in de Senaat na de verkiezingen van 2 maart en VVD en CDA gaan bij zichzelf en de achterban te rade. Vooral het CDA meent dat deze gedoogcoalitie heilloos is, kiest een nieuwe lijsttrekker uit het politieke midden en trekt de stekker uit deze coalitie.
VVD blijft bij de volgende parlementsverkiezingen min of meer stabiel, CDA groeit weer en PVV verliest fors want ze heeft niets bereikt.
Is dat niet oneerlijk tegenover de auteur?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
Ow ik kreeg net een mailtje met de PDF van 'Te licht bevonden'. Heb 'm hier geparkeerd voor de liefhebber: http://livinginarnhem.com/stuff/Schotschrift_1.pdf
Men moet het gedachtegoed van de vijand serieus bestuderen, om hem des te beter te kunnen verslaan. Zo luidde een van de uitgangspunten van De Kadt.
Moge dit schotschrift daartoe een bijdrage leveren!
CDA zit in een volmaakte spagaat op de breuklijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat de coalitie gewoon een meerderheid behaald. Maar ja, dat zeg ik, en k heb het altijd fout.
Ik verheug me al op de ondergang van het CDA.
Volgens mij is het een gratis boekje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat niet oneerlijk tegenover de auteur?
Nee, de bedoeling is juist dat het zoveel mogelijk gelezen wordt. Het is zelfs gratis te krijgen bij bepaalde boekhandels, maar helaas maar in een oplage van 10.000.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat niet oneerlijk tegenover de auteur?
Wat ga je er makkelijk vanuit dat alle CDA'ers tegen deze coalitie zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Voorspelling: de gedoogcoalitie haalt net geen meerderheid in de Senaat na de verkiezingen van 2 maart en VVD en CDA gaan bij zichzelf en de achterban te rade. Vooral het CDA meent dat deze gedoogcoalitie heilloos is, kiest een nieuwe lijsttrekker uit het politieke midden en trekt de stekker uit deze coalitie.
VVD blijft bij de volgende parlementsverkiezingen min of meer stabiel, CDA groeit weer en PVV verliest fors want ze heeft niets bereikt.
Dat gaan ze ook als ze in de coalitie blijven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wat ga je er makkelijk vanuit dat alle CDA'ers tegen deze coalitie zijn. Als het CDA de stekker uit de coalitie trekt gaan ze verliezen.
Het CDA gaat sowieso verliezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wat ga je er makkelijk vanuit dat alle CDA'ers tegen deze coalitie zijn. Als het CDA de stekker uit de coalitie trekt gaan ze verliezen.
Zelfs Brinkman ziet geen heil in voortzetting van deze coalitie als ze geen meerderheid in de Senaat halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
"Als zelfs Brinkman geen heil in deze coalitie ziet, dan zal de CDA-kiezer dat ook niet". Onzin, daarnaast staat de SGP ook garant voor 2 zetels, de PVV wordt altijd te laag gepeild; die meerderheid komt wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Brinkman ziet geen heil in voortzetting van deze coalitie als ze geen meerderheid in de Senaat halen.
Even een quote om je woensdagavond 2 maart mee om de oren te slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
"Als zelfs Brinkman geen heil in deze coalitie ziet, dan zal de CDA-kiezer dat ook niet". Onzin, daarnaast staat de SGP ook garant voor 2 zetels, de PVV wordt altijd te laag gepeild; die meerderheid komt wel.
Wishfull thinking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
"Als zelfs Brinkman geen heil in deze coalitie ziet, dan zal de CDA-kiezer dat ook niet". Onzin, daarnaast staat de SGP ook garant voor 2 zetels, de PVV wordt altijd te laag gepeild; die meerderheid komt wel.
Ze hebben ook nog door de 30 zetels gestaan en zijn later ook naar 18 gekelderd en uiteindelijk zijn ze op 24 uitgekomen. Ik ben het wel met je eens; ik vrees ook een meerderheid in de eerste kamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |