FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Heb ik gisteren al gedaan:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:39 schreef GekkeGast het volgende:
Even kijken wat mn http headers doen
http://secretstory.yb.nl/live/yellowPlayer.swf?t=1298122307519
http://service1.yb.nl/secretstory/?token=jfhnDx
Kijken of we de stream eruit kunnen slopen en in gewone yb player kunnen plakken.
Vind ze vast wel leuk
Op zich vind ik het wel grappig dat ze de alcohol weg houden... laat ze maar smachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Gert het volgende:
Een aantal zegt nu dat ze nu eindelijk eens alcohol willen vanavond omdat ze anders de hele avond op hun bed gaan liggen.
Nu bespreken ze hun favoriete drankjes.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Lesterr het volgende:
die mensen die nu in het huis zijn praten portugees, engels en nederlands..
het is GEHEIMtaalquote:
Kan kloppen want de geluidsmensen zijn iig NL, en moet weer vertaald worden naar Portugees, vandaar ook het Engels er tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Lesterr het volgende:
die mensen die nu in het huis zijn praten portugees, engels en nederlands..
Klopt.... de afspraak was toch LAPO of de LAPO vraagt of iemand het wil doen? (Vanwege dat hij/zij op smart phone zit oid)quote:
Modjes gooiden mijn topic dichtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt.... de afspraak was toch LAPO of de LAPO vraagt of iemand het wil doen? (Vanwege dat hij/zij op smart phone zit oid)
Modjes?
http://pizzalucht.com/yellow.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef toxikon het volgende:
KAn iemand nog een keer de code neerfleppen als de yb weer werkt, te lui om een topic terug te gaan.
Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef D. het volgende:
De regels voor 'sluiter opent' gelden niet?
Ik dacht dat deze regel niet gelde voor COS, indien wel mijn excusesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt.... de afspraak was toch LAPO of de LAPO vraagt of iemand het wil doen? (Vanwege dat hij/zij op smart phone zit oid)
Modjes?
Lapo moet wel de tijd krijgen, anders krijg je dus dubbelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.
Ja, die was ook een fractie later, je hebt imo wel gelijk maar de modjes kunnen ook niet in de gaten gaan houden wie de LAPO had toch? Misschien kan iemand er iets zinnigs over zeggen AUB?quote:
hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan:
http://pizzalucht.com/yellow.html
Niet, of niet per se? Da's nogal een verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.
Oeh! Tsunami opdracht...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
ze gebruiken wel veel water in de keuken momenteel!!
Volgens mij was er een lekkage.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
viel mij ook al op. Misschien laten ze alles onderlopen, clue voor de tsunamiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog veel de laatste dagen of is het saai?
Gerard zorgt voor enig (tenenkrommend) vermaak, maar verder....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog veel de laatste dagen of is het saai?
dat zal wel leuk zijn ja,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
viel mij ook al op. Misschien laten ze alles onderlopen, clue voor de tsunami
Als de vaste kern hier onderling afspreekt dat de lapo twee of drie minuten krijgt voor het nieuwe topic, prima hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, of niet per se? Da's nogal een verschil.
Voor Live-topics kan ik me er wat bij voorstellen, voor een COS een beetje onnodig imho
Dank is groot, alleen de regie mag het blackscreen wel opheffenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Kan je blijven kijken als het uur voorbij is
Nee, totaal mijn foutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef D. het volgende:
*FAQ gelezen heeft
Ik zal niet meer openen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef toxikon het volgende:
Ik vind dat die Alex lekker moet oprotten bij Laura. Ranzig mannetje wat kickt op bekende nederlanders.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef D. het volgende:
*FAQ gelezen heeft
Ik zal niet meer openen
quote:
Zullen we afspreken dat er even tijd komt na de lapo? Iedereen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de vaste kern hier onderling afspreekt dat de lapo twee of drie minuten krijgt voor het nieuwe topic, prima hoor.
Alleen als ik twee topics zie waarvan er eentje eerder is geopend én al meer reacties heeft, blijft die open. Want wie het topic geopend heeft is uiteindelijk totaal bijzaak, het gaat er om dat er lekker doorgepost kan worden.
Huh? Hij is straks net zo'n grote BNer als Laura.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef toxikon het volgende:
Ik vind dat die Alex lekker moet oprotten bij Laura. Ranzig mannetje wat kickt op bekende nederlanders.
Ik vind dat Laura trouw moet zijn aan haar 'vriendje' Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef toxikon het volgende:
In principe was dat al de afspraakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zullen we afspreken dat er even tijd komt na de lapo? Iedereen?Dan hebben we niet steeds dubbele.
Lol, ze hadden bedacht dat gezien de zender en het tijdstip er niets aan bloot of sex getoond zou worden gisteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef PeterNB het volgende:
Pffff we zijn zeventienhonderd realitysoaps verder en de bewoners hebben geen
idee hoe het werkt met de internetstreams................ #slechtingelezen
Die zijn niet zo snel neequote:
Ze is toch tweede geworden bij een mooiste billen-contest in een of andere discotheek? Die timmert wel aan de weg hoor!quote:
Dat is in NL ook weleens hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn niet zo snel nee
Was daar ooit op vakantie en moest een keer 1 ½ uur wachten op het eten bij een restaurant
Dat zou wel erg interessant zijn, vooral voor Gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
Zullen ze dat huis nu aan het verbouwen zijn zoals bij de Portugese versie?
Nouhou, Kaasmix had al sorry gezegd toch? Als jij niet opent als je de lapo had dan is er 10 tegen 1 een dubbele na een paar minuten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
In principe was dat al de afspraak
Dus om te voorkomen dat ik weer voor niets open open ik niet meer
wij vertoeven regelmatig in portugal, soms moet je anderhalf uur op je eten wachten, en krijg je je eten ook nog gerust een half uur na elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn niet zo snel nee
Was daar ooit op vakantie en moest een keer 1 ½ uur wachten op het eten bij een restaurant
Ik snap dat niet hoor. Als ik meegedaan had, had ik alle afleveringen van de voorgaandequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ze hadden bedacht dat gezien de zender en het tijdstip er niets aan bloot of sex getoond zou worden gisteren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is toch tweede geworden bij een mooiste billen-contest in een of andere discotheek? Die timmert wel aan de weg hoor!
Prima. Klaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
In principe was dat al de afspraak
Dus om te voorkomen dat ik weer voor niets open open ik niet meer
het zou ook kunnen dat ze alles Gerardproof maken. Alles vastlijmen en spijkeren enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Dat zou wel erg interessant zijn, vooral voor Gerard
Ja, echt he! Nu nog langer in de slaapkamers blijven volgens de stem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor. Als ik meegedaan had, had ik alle afleveringen van de voorgaande
series bekeken, mezelf ingelezen op het internet, de fora afgestruind, Sly gebeld.....
Tot nader orderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten in de kamers blijven... tot?
Hè, waren ze nét van plan een stoelendans in de living te gaan houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef Kaasmix het volgende:
Moeten in de slaapkamers blijven tot nader orde
Ja precies, dat is al helemaal kut. Daarom is de lapo regel er ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, Kaasmix had al sorry gezegd toch? Als jij niet opent als je de lapo had dan is er 10 tegen 1 een dubbele na een paar minuten.
Ja. Ik neem hem ook niets kwalijk verderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nouhou, Kaasmix had al sorry gezegd toch?
Hm, nouja, we zien welquote:Als jij niet opent als je de lapo had dan is er 10 tegen 1 een dubbele na een paar minuten.
Dan gaat het dus nog wel even duren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef Kaasmix het volgende:
Moeten in de slaapkamers blijven tot nader orde
Ik had zelfs jou gebeld voor weerkaarten van de komende drie maandenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, echt he! Nu nog langer in de slaapkamers blijven volgens de stem.
en als je nou heeeeel nodig moet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, echt he! Nu nog langer in de slaapkamers blijven volgens de stem.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
Zullen ze dat huis nu aan het verbouwen zijn zoals bij de Portugese versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |