Ik denk vanwege de code die jullie hier neergooien, ik stel DM of PM voor.quote:
Losersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Kaasmix het volgende:
Ha, ze lezen hier gewoon mee en als een code gedeeld word maken ze hem ongeldig
Mooi en dan ga je mij afzeiken omdat je een kater hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet bepaald neeIk had gisteravond wel wat meer afkeer mogen hebben van drank.
Iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef Pizzalucht het volgende:
De code is niet gelocked, de live feed is gelocked
Ik weet niet wat erin te vinden moet zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
hmm iemand een idee over het behang?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het om de namen an sich gaat, misschien ook om de symbolen en pijltjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Lesterr het volgende:
hmm iemand een idee over het behang?
[ afbeelding ]
Paniek bij de gene die daar werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Lesterr het volgende:
zag trouwens die cameraman achter de spiegel ineens achteruit lopen.
[ afbeelding ]
ik heb het geluid van m'n computer keihard gezet, en volgens mij praten ze portugeesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Lesterr het volgende:
ik hoor een vrouw bij die yellowbird praten ..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij praten die lui por
[..]
ik heb het geluid van m'n computer keihard gezet, en volgens mij praten ze portugees
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Cynthia wordt echt door iedereen genomineerd denk ik
zou goed kunnen, ze is niet heel actief.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Cynthia wordt echt door iedereen genomineerd denk ik
Klopt, ze moesten van de stem naar de slaapkamersm er is een SL en er wordt in huis gerommeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef D. het volgende:
Toen ik om 10:15 wegging lagen ze op bed, nu liggen ze er nog steeds
Stream not foundquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Pizzalucht het volgende:
http://pizzalucht.com/yellow.html
Geupdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |