Ik vermoed dat we dat vanavond op tv te zien krijgen wat er in de KvdW is gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:26 schreef Ceetje.. het volgende:
weet er soms iemand waarom laura en guido gisteravond met zo'n big smile uit de kvdw kwamen? Is daar nog over gesproken?
i know, maar 't was zo'n lange qoute, wilde er iets tussenuit halen, maar lukte nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die haakjes rechtsboven in een post zijn de quote knop.
Maandag is er pas weer een uitzending toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we dat vanavond op tv te zien krijgen wat er in de KvdW is gezegd.
Zondag een "SST so far", maandag een nieuwe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maandag is er pas weer een uitzending toch?
Oh dat kan ook ja. Ben gewend dat we elke dag een uitzending hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maandag is er pas weer een uitzending toch?
Oh zo, het kan ook met de hand: [ quote ] voor de tekst die je wil quoten en [ / quote ] erna, wel de spaties ertussenuit halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
i know, maar 't was zo'n lange qoute, wilde er iets tussenuit halen, maar lukte niet
okeej, thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh zo, het kan ook met de hand: [ quote ] voor de tekst die je wil quoten en [ / quote ] erna, wel de spaties ertussenuit halen.
ja of hij haalt dat uit dat blad dat ie net weglegdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef RethXoth het volgende:
Gerard is nu 100% zeker mijn favoriet! HiphopEn nog de juiste artiesten opnoemen ook
![]()
Ik zit te wachten tot iemand Bach goed vind, dan val ik hier van mijn stoel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef RethXoth het volgende:
Gerard is nu 100% zeker mijn favoriet! HiphopEn nog de juiste artiesten opnoemen ook
![]()
Lange Frans en Baas Bquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef RethXoth het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |