Daar is dan iemand voor nodig om die goede eigenschappen in haar naar boven te halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en dat maakt het zo erg. Ze kan een heel lief meisje zijn maar ze kijkt te veel op naar haar zogenaamde zakenvrouw mammie. En zakenvrouw is in dit geval niks meer dan zelfstandig ondernemer. Elke vrouw heeft een prinses inzich maar een hoop laten het niet naar buiten komen, en dat is jammer.
Nee, niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat hoef ik dan weer niet te zien hoor
Ik mag niet van mijn vrouw.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is dan iemand voor nodig om die goede eigenschappen in haar naar boven te halen.
En ja, ik heb wel iemand in gedachte
de andere bewoners moeten het wel gaan kijken, is een clue voor henquote:
Heeft vast gelezen in Het Handboek voor de Moderne Man dat ie dat moet doenquote:
Ik vraag me af met welke 'geheimen' ze dan op de proppen komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de andere bewoners moeten het wel gaan kijken, is een clue voor hen
Stel haar dan maar gerust, ik had jou hierbij niet in gedachte..quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met het geld als ze er uit wordt gestemd? Als dat verdwijnt dan zullen ze haar er niet uitsturen, ze is dan meer waard in het huis.
[..]
oh, geen idee? Hopelijk blijft ze er dan nog heeel lang in
quote:De spelregels: Kluis
14 februari om 17.48
Wanneer verdien je geld?
Elke bewoner begint met een startkapitaal van ¤ 5.000,-, dit noemen we De Kluis. Door het uitvoeren van missies en het raden van geheimen verdienen de deelnemers geld. Als een bewoner nog voor de finale het Huis der Geheimen moet verlaten (vrijwillig, gedwongen of door een eliminatie) vervalt zijn of haar kluisinhoud. De drie bewoners die als laatste overblijven in het huis, zitten in de finale. Alle finalisten zijn eigenlijk winnaars, want ze mogen de volledige inhoud van hun kluis, dus het bedrag dat ze tot die tijd bij elkaar gespaard hebben, houden. Voor de winnaar ligt er nog een extra bedrag van ¤ 100.0000,- klaar. Er staat dus een hoop op het spel!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stel haar dan maar gerust, ik had jou hierbij niet in gedachte..
Vanacht is ie inene begonnen, maar tis nog niet echt de moeite waard om te luisteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Ceetje.. het volgende:
maik praat weer, of doet ie dat meer tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |