+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
Neuh en kunnen we nu stoppen met Laura in discrediet te brengen? Tis mijn favo nl.
Ik vind haar wel liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja, zelf geintjes maken over andere en als ze zelf aan de beurt is pissig worden enzo. Kapsones wijf met kunsttietenen lippen.
Als er al een bouwpakket in het huis zit zou ik eerder op Sofia gokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mij ook niet, kijk maar naar haar handen, is weinig mannelijks aan.
[ afbeelding ]
Ceetje:![]()
Dan moet dat wel een heel tengere man zijn geweest.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er al een bouwpakket in het huis zit zou ik eerder op Sofia gokken.
Jammer, als ze daardoor maar niet weggestemd wordt, tis namelijk mijn favoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jups, ze had het ff moeilijk vanochtend.
Ja en dat maakt het zo erg. Ze kan een heel lief meisje zijn maar ze kijkt te veel op naar haar zogenaamde zakenvrouw mammie. En zakenvrouw is in dit geval niks meer dan zelfstandig ondernemer. Elke vrouw heeft een prinses inzich maar een hoop laten het niet naar buiten komen, en dat is jammer.quote:
salsa?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand wat voor dansje dit is?
de Karimbaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand wat voor dansje dit is?
quote:
Wat gebeurt er met het geld als ze er uit wordt gestemd? Als dat verdwijnt dan zullen ze haar er niet uitsturen, ze is dan meer waard in het huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jammer, als ze daardoor maar niet weggestemd wordt, tis namelijk mijn favo
Vandaar misschien dat gepoets en gezeur? Wellicht de enige manier waarop ze zich kan profileren in huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef toxikon het volgende:
Ja en dat maakt het zo erg. Ze kan een heel lief meisje zijn maar ze kijkt te veel op naar haar zogenaamde zakenvrouw mammie. En zakenvrouw is in dit geval niks meer dan zelfstandig ondernemer. Elke vrouw heeft een prinses inzich maar een hoop laten het niet naar buiten komen, en dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |