hmm dan moet dat na 06:00 zijn geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je heet geen Joanna?
Ik zit eens te denken over die poepzooi, misschien is er vannacht iemand van de redactie in het huis geweest om clues te verstoppen en had die gewoon hondenpoep aan zijn schoenen oid?
Hoe anders dan? Ik neem aan dat iedereen daar wel zindelijk is....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:06 schreef Lesterr het volgende:
[..]
hmm dan moet dat na 06:00 zijn geweest
Dan zijn jullie idd compatibel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Darklight het volgende:
Laura heeft dezelfde broekmaat die ik ook heb, 32/34
Dat moet iets betekenen
Er is al drank geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht vanavond trouwens geen alcohol, mss wel de hele duur van SST niet omdat het risico te groot is dat iemand zijn mond voorbij praat en daardoor de geheimen te makkelijk kunnen worden geraden.
Ik doelde meer op véél alcoholquote:
Main stream hip hop. Daar scoor je geen echte punten mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef RethXoth het volgende:
Ehhh nee, die keurde hij dus afBeter luisteren jij.. Ze hadden het over Notorious BIG, Tupac en Lil' Wayne, mogen er van mij alle drie door
Misschien een keer een cocktail feestje met live muziek oid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op véél alcohol
Dus geen zuipen maar hooguit 1 a 2 glaasjes de man
dan hadden ze er beter een quiz van kunnen maken en geen RLS. Veel drank betekent idd wel eens dat je je mond voorbij kan lulllen, maar als je er dan maar voor zorgt dat de rest ook genoeg zuipt. Er zijn zat mensen die na een stevige zuippartij niet meer goed weten wat er gezegd isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op véél alcohol
Dus geen zuipen maar hooguit 1 a 2 glaasjes de man
We zullen het zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan hadden ze er beter een quiz van kunnen maken en geen RLS. Veel drank betekent idd wel eens dat je je mond voorbij kan lulllen, maar als je er dan maar voor zorgt dat de rest ook genoeg zuipt. Er zijn zat mensen die na een stevige zuippartij niet meer goed weten wat er gezegd is
Telefoon laten gaan en laten zeggen: alle dames moeten nu hun make up eraf halen en mogen 48 uur geen make up meer gebruiken. Moet je eens zien hoe de hel losbreekt daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
![]()
Kunnen ze er niet wat 'minute to win it' spelletjes in gooien?
En als het dan lukt als beloning een hoerenfeest geven vannavond ofzoiets
Dat zou super vet zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Telefoon laten gaan en laten zeggen: alle dames moeten nu hun make up eraf halen en mogen 48 uur geen make up meer gebruiken. Moet je eens zien hoe de hel losbreekt daar
Hmm, ergens wel sneu voor Joanna, kan me voorstellen dat het voor haar echt op haar zelfvertrouwen werkt. Misschien alleen haar concealer er in laten? En dan wel met waarschuwing dat niemand anders mag anders wordt dat ook ingenomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Telefoon laten gaan en laten zeggen: alle dames moeten nu hun make up eraf halen en mogen 48 uur geen make up meer gebruiken. Moet je eens zien hoe de hel losbreekt daar
Ja want alleen met drank wordt het beterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef toxikon het volgende:
Heb de stream uitgedaan, ik kijk nog liever naar de muur op het moment. Als er geen drank in het spel komt kunnen ze beter meteen de stekker eruit trekken. Dan wordt het echt een saaie (shit)zooi.
dan gaat de telefoon een uur later weer met de mededeling dat Sofia alle make up die ze maar kan vinden op haar gezicht moet smerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou super vet zijn![]()
Sofia vindt dat niet erg, die is vaak al zonder.
dat was het al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef toxikon het volgende:
Heb de stream uitgedaan, ik kijk nog liever naar de muur op het moment. Als er geen drank in het spel komt kunnen ze beter meteen de stekker eruit trekken. Dan wordt het echt een saaie (shit)zooi.
Dat snap ik nou niet he, als eenmaal iets mainstream is is het gelijk slecht? Iedereen begint toch underground? Lijkt me toch logisch dat als iets goed is, meerdere mensen het dope gaan vinden en het uiteindelijk commercieel wordt, daar kan je toch niks aan doen als je goed bent?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Main stream hip hop. Daar scoor je geen echte punten mee.
Ga nou geen ongefundeerde conclussies op me loslaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja want alleen met drank wordt het beterJij kan zeker alleen een leuk feestje hebben als je lam bent? Ze hebben gewoon opdrachten nodig waar ze allemaal me bezig zijn. Dan maakt het niet uit of ze allemaal scheef lopen van de drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |