quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Uit rubjes post: (maar het quoten ging effe fout lol )
[ afbeelding ]
Dit vind ik zijn mooiste Mottet: Der Geist hilft unser Schwachheit aufquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand Bach goed vind, dan val ik hier van mijn stoel.
Bach zijn clavecimbel stukken vind ik mooi (oa. BWV1052-1065) en zijn inventionen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit vind ik zijn mooiste Mottet: Der Geist hilft unser Schwachheit aufMaar ik vermoed ook niet dat iemand daar een klassiek fan is.
Lol, hier juist andersom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Bach zijn clavecimbel stukken vind ik mooi (oa. BWV1052-1065) en zijn inventionen natuurlijk
Ben niet zo heel gek op die koorstukken maar wel echt bachsound.
LOL zat net hetzelfde filmpje op yt te luisteren. Ja ben beginnend klassiekliefhebber en Bach pik je er zo uit. Zijn muziek "klopt" in mijn hoofd, alsof alle puzzelstukjes op zijn plaatsvallen. (beetje gezwam maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier juist andersom.![]()
Mooi!![]()
Hij heeft idd een heel eigen geluid, ook al hoor ik een stuk dat ik niet eerder heb gehoord, Bach haal je er meteen tussenuit.
Of: ik slaap in het kippenhok, waar komen die veren vandaan? Zou haar kussen stuk zijn oid?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique's geheim: ik ben de lookalike van Chantal Janzen
[ afbeelding ]
Mooi gemist zat naar Bach te luisteren hehehe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef RethXoth het volgende:
Monique heeft echt een verschrikkelijke stem.
Dat is geen compliment voor Chantal hoor hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique's geheim: ik ben de lookalike van Chantal Janzen
[ afbeelding ]
Bach...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
Mooi gemist zat naar Bach te luisteren hehehe.
Er werd ook nog naar een vorige TT gelinkt, de volgende kan toch die quotjes even weghalen en er zelf wat bij fabrieken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Die caps in deze OP komen straks ook in de volgende OP...door die knop.
Ja hij heeft hier een account...weet alleen de naam niet meer...poffu...soffu...iets...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, Guido lijkt me wel zo'n persoon. Lijkt me ook wel het type dat redelijk vaak hier op FOK! te vinden is.
Vrijdagavond. ladderzat, luister ik liever ook wat anders hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:52 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bach...![]()
Achja, ieder z'n ding..
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
Vrijdagavond. ladderzat, luister ik liever ook wat anders hoorBen ook een echte Ska/reggae liefhebbert.
Ja dat hoop ik ook, tis op fok veel leuker dan op de stream.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:58 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga maar weer eens iets anders doen, hopelijk vanavond meer aksie
Ja, alleen dat duurt wat langerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er werd ook nog naar een vorige TT gelinkt, de volgende kan toch die quotjes even weghalen en er zelf wat bij fabrieken?
Iemand dacht dat haar originele geheim is/was: 'ik ben dyslectisch'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef Nostalgist het volgende:
Laura:"Mijn geheim heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben"
Volgens mij heeft ze het nu over haar originele geheim..
Ja, maar steeds dezelfde OP is ook niet alles, desnoods gewoon er uit slopen, dat is zo gedaan toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen dat duurt wat langer
Ja het staat hier ook op.... maar echt spannend is het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:58 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga maar weer eens iets anders doen, hopelijk vanavond meer aksie
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef Ceetje.. het volgende:
ik snap die lui van dat programma echt niet. Het is idd dat ik fok erbij heb, anders had ik het na een of 2 dagen al echt niet meer gekeken
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef Nostalgist het volgende:
Laura:"Mijn geheim heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben"
Volgens mij heeft ze het nu over haar originele geheim..
Wtf is dit voor een ranzige shit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef Stability het volgende:
heb ik iets gemist? weet iemand hier iets van?
dit staat namelijk in de telegraaf op internet:
Secret Story-huis onder de poep van onze redactie
AMSTERDAM - De kandidaten van Secret Story werden zaterdagochtend gewekt door een onaangename geur.
Joanna vertrouwde het niet en stak haar neus onder de dekens. Niet veel later werd de oorzaak van de stank ontdekt: op de vloer in de woonkamer lag ontlasting!
Servio stak als eerste zijn handen uit de mouwen en ruimde de boel op. Gelukkig werd hij bijgestaan door Sharon.
"Heeft iemand het toilet niet gehaald of is het een clue en is iemand in het huis een schijter", valt te lezen op de website van het programma. Een ding is zeker: dit zaakje stinkt. Tot nu toe heeft niemand zijn of haar smerige actie opgebiecht...
daar word het bij mij ook tijd voor, en ook voor de stofzuiger (heb ik vanavond om 23.00 geen zin meer in)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het staat hier ook op.... maar echt spannend is het niet.
Zo maar even socializen met familie
Zullen ze leuk vinden
Even Joanna bellen danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar word het bij mij ook tijd voor, en ook voor de stofzuiger (heb ik vanavond om 23.00 geen zin meer in)
HAHAHAHA SHIT SNAP JE?!!!1EINZquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een ranzige shit?
quote:
Lol, je heet geen Joanna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar word het bij mij ook tijd voor, en ook voor de stofzuiger (heb ik vanavond om 23.00 geen zin meer in)
of joanna heeft wat laten vallen tijdens het slaapwandelen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je heet geen Joanna?
Ik zit eens te denken over die poepzooi, misschien is er vannacht iemand van de redactie in het huis geweest om clues te verstoppen en had die gewoon hondenpoep aan zijn schoenen oid?
En toen dacht ie...nou laat ik maar gigolo worden dan, dat verdient wel goed?quote:Ik ben nu wel eens benieuwd wat jullie doen als bijbaantje naast je college/school
Ik zit nu 5 havo en heb geen bijbaantje maar ik zoek er wel 1.... heeft iemand nog tips ofzo, de supermarkten betalen zo weinig als je 17 bent en bij de meeste kledingwinkels moet ik 18 zijn....
Let me know
Vandaar dat ze eerst onder haar dekens rook...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of joanna heeft wat laten vallen tijdens het slaapwandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |