quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Uit rubjes post: (maar het quoten ging effe fout lol )
[ afbeelding ]
Dit vind ik zijn mooiste Mottet: Der Geist hilft unser Schwachheit aufquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand Bach goed vind, dan val ik hier van mijn stoel.
Bach zijn clavecimbel stukken vind ik mooi (oa. BWV1052-1065) en zijn inventionen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit vind ik zijn mooiste Mottet: Der Geist hilft unser Schwachheit aufMaar ik vermoed ook niet dat iemand daar een klassiek fan is.
Lol, hier juist andersom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Bach zijn clavecimbel stukken vind ik mooi (oa. BWV1052-1065) en zijn inventionen natuurlijk
Ben niet zo heel gek op die koorstukken maar wel echt bachsound.
LOL zat net hetzelfde filmpje op yt te luisteren. Ja ben beginnend klassiekliefhebber en Bach pik je er zo uit. Zijn muziek "klopt" in mijn hoofd, alsof alle puzzelstukjes op zijn plaatsvallen. (beetje gezwam maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier juist andersom.![]()
Mooi!![]()
Hij heeft idd een heel eigen geluid, ook al hoor ik een stuk dat ik niet eerder heb gehoord, Bach haal je er meteen tussenuit.
Of: ik slaap in het kippenhok, waar komen die veren vandaan? Zou haar kussen stuk zijn oid?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique's geheim: ik ben de lookalike van Chantal Janzen
[ afbeelding ]
Mooi gemist zat naar Bach te luisteren hehehe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef RethXoth het volgende:
Monique heeft echt een verschrikkelijke stem.
Dat is geen compliment voor Chantal hoor hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique's geheim: ik ben de lookalike van Chantal Janzen
[ afbeelding ]
Bach...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
Mooi gemist zat naar Bach te luisteren hehehe.
Er werd ook nog naar een vorige TT gelinkt, de volgende kan toch die quotjes even weghalen en er zelf wat bij fabrieken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Die caps in deze OP komen straks ook in de volgende OP...door die knop.
Ja hij heeft hier een account...weet alleen de naam niet meer...poffu...soffu...iets...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, Guido lijkt me wel zo'n persoon. Lijkt me ook wel het type dat redelijk vaak hier op FOK! te vinden is.
Vrijdagavond. ladderzat, luister ik liever ook wat anders hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:52 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bach...![]()
Achja, ieder z'n ding..
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
Vrijdagavond. ladderzat, luister ik liever ook wat anders hoorBen ook een echte Ska/reggae liefhebbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |