Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ook. Maar dat vieze kind is niet 24 uur met dr plastic kop op de stream te vinden.
Khehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:
Het is de schuld van Sharon!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:
whehehheequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan die shirtjes te zien is 't behoorlijk warm daarquote:
slaaptekort. Ze gaatdaarom ff slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De blik in Sofia's ogen is wel heul treurig.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De blik in Sofia's ogen is wel heul treurig.
Ze zag de bui al hangen toen Sharon binnen en kwam en begon te praten. Het wordt niets met dat dutje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Sofia gaat toch maar even tutten ipv slapen?
ja maar als je migraine of weet ik veel wat heb, dan kan je niet andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef Kaasmix het volgende:
Was het sowieso niet verboden om gewoon overdag te gaan slapen?
Ze is anders vaak serieus genomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kan sofia niet serieus nemen met d'r werk
Ik wel. Leuk, vrijgevochten mensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Je lijkt wel zo'n racist.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef versabommie het volgende:
vies kind ( volgens zeggen!) :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |