FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Of de Powerzone (Joanna).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus dames, het is 10.00u en we gaan NIET naar de Baya Beachclub.
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus dames, het is 10.00u en we gaan NIET naar de Baya Beachclub.
Ohhhhh ,dat bedoel ik.quote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.
Goed ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.
Philip ik wel en alex en guido zag ik alleen toen ze nog in bed lagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De hele morgen nog niet gezien.. Philip ook niet
Misschien dat die nog komen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef SIRA het volgende:
Jammer dat ze geen week -of dagopdrachten hebben om hun kluis beetje te vullen. Valt er nog wat leuks te zien voor de streamers/kijkers.
Nee zij is piercerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef SIRA het volgende:
Aafke heeft dus als geheim dakloos of was dat geen geheim?
Mja, maar volgens mij is dat gewoon bedoeld als 'het ging uit en hij hield het huis'. Daarna is ze gewoon bij vrienden gekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef MissHobje het volgende:
Aafke verteld dat ze op straat kwam te staan een aantal jaar geleden..
Zij is piercer van beroepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef SIRA het volgende:
Aafke heeft dus als geheim dakloos of was dat geen geheim?
Dan had ze dat dus niet mogen vertellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef MissHobje het volgende:
Aafke verteld dat ze op straat kwam te staan een aantal jaar geleden..
Ja zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar volgens mij is dat gewoon bedoeld als 'het ging uit en hij hield het huis'. Daarna is ze gewoon bij vrienden gekomen.
Volgens mij Aafke stond ergens bij haar gegevensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Darklight het volgende:
Aafke was toch piercer? Of is dat nu Karim
Koppel hier de geheimen aan de kandidatenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef SIRA het volgende:
Ik ben nog even niet zo op de hoogte welke geheimen bij wie horen. Van de week niet zo fanatiek kunnen volgen. Straks maar 's inlezen.
"Ik ben wel lid van internet ja"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Grunge. het volgende:
"Guido, ben jij lid van internet?".
"Wat is je favoriete website?"
Mooi man, alsof het de nineties zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
"Ik ben wel lid van internet ja"
Kiek mijn 56k modem aight, lekker inbellen zodat mijn ma niet kan bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mooi man, alsof het de nineties zijn.
Tijd voor een zoektocht naar Guido's geenstijl-accountquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Darklight het volgende:
Favoriete site van Guido:
Geenstijl
Gamelux
nu.nl
Hoeft natuurlijk niet te reagurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tijd voor een zoektocht naar Guido's geenstijl-account
Túú, túúú-túúú-dúúm, kríííí.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kiek mijn 56k modem aight, lekker inbellen zodat mijn ma niet kan bellen
trollquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik begin Sharon steeds leuker te vinden
denk jij dat hij de zoon van is??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Mylene het volgende:
Maik is ook wakker. Als hij een zoon van Ron Brandsteder is zijn die poepsliertjes misschien wel van hem. Ron is van de poepseks. Zo vader zo zoon.
Meer broer en zus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ligt het aan mij of is er gewoon GEEN ENKELE chemie tussen Laura en Guido? Ze zitten wel steeds bij elkaar, maar de ellende druipt er vanaf elke keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef Olga het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag overdag weinig gebeurt dus tot vanavond
Nah, Guido lijkt me wel zo'n persoon. Lijkt me ook wel het type dat redelijk vaak hier op FOK! te vinden is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet te reaguren
In ieder geval niet guidson, Valentino maar eens proberen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, Guido lijkt me wel zo'n persoon. Lijkt me ook wel het type dat redelijk vaak hier op FOK! te vinden is.
http://forum.fok.nl/user/profile/valentinoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
In ieder geval niet guidson, Valentino maar eens proberen?
dan is het geen echte FOKKERquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/valentino
0 posts
er zal vast wel wat aan hem gekoppeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan is het geen echte FOKKERwat een opluchting, anders branden we hem zo af dat ie later *verhaal* hier komt halen
Hij zit wel op FOK!, iemand had zijn account gevondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
er zal vast wel wat aan hem gekoppeld kunnen worden.
Ja maar dat was zijn account voor de examens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij zit wel op FOK!, iemand had zijn account gevonden
denk dat er genoeg nog in het zwembad boven komt drijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
er zal vast wel wat aan hem gekoppeld kunnen worden.
Rollenspel. Aafke is Jane, Cynthia Tarzanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
is het printjesdag vandaag.............2 tijgervelletjes in het huis
hahahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rollenspel. Aafke is Jane, Cynthia Tarzan
Deze baby.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Lutte het volgende:
Van wie is die baby op de foto? Of is dat het nichtje van die Limbo?
Die bedoelde ik inderdaad, en daar werd zo nadrukkelijk naar verwezen in de eerste show dat het die wel moet zijn dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Deze baby.
[ afbeelding ]
En terwijl ik het capte besefte ik dat het inderdaad het nichtje van Monique moet zijn, ja.
Precies... ik hoop niet dat ze dat alleen op donderdag zullen doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:25 schreef Darklight het volgende:
Die rode telefoon staat ook vrij nutteloos in de tuin
hint
Hè wat, Gerard heeft FOK! genoemd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Als het over internet gaat, gaat Gerard straks FOK! weer noemen, voor de vierde keer
Gerard zit op FOK!?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
Als het over internet gaat, gaat Gerard straks FOK! weer noemen, voor de vierde keer
Al een paar keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hè wat, Gerard heeft FOK! genoemd?
Jawel, dat is leuk voor die 2 kijkersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... ik hoop niet dat ze dat alleen op donderdag zullen doen.
Ooh cool.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Al een paar keer
'FOK!forum' en 'FOK!ers' hebben we al horen vallen op de streams ja
Ik vraag me echt af hoe ie er bij komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
Kijk vanaf hier: [SST] COS #18 We willen meer alcohol!
noemde hij het voor het eerst. Meerdere mensen hoorden het tegelijk, dus was geen toeval of verkeerd verstaan.
En een of twee dagen later weer, ff zoeken
Laura is nat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:31 schreef Grunge. het volgende:
Ondertussen in de badkamer.
Guido spettert Laura nat.
Ik dacht dat ze zei: Joanna slaapwandelt volgensmij gewoon. En dat zei ze dus ook!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb het ook even gemist. Ze voelde zich in ieder geval weer even niet zo lekker.
gerards geheim bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze krijgen nu een idee van Gerards idee
Nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Pablolaatje het volgende:
Weet iemand hoe ik op mijn iPad streams kan zien??
Da penozekapsel kan echt niet.quote:
En kijken is het enige.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Gellarboy het volgende:
Joanna kijkt alsof het haar waanzinnig interesseert.
Dat zei/vond ik ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Sofia cool maar nu wel een beetje eng.
haha, 'trekt'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Schild het volgende:
Tja, Sofia heeft al een week geen piem0l meer gehad. Geen wonder dat ze 't niet meer trekt.
Niet zíj.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Dan gaat ze toch weg? 1 speler minder
Nou, hè?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef Grunge. het volgende:
Houd je mond eens, Joanna. Straks gaat ze echt.
wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Dan gaat ze toch weg? 1 speler minder
Joanna mag van mij ook wel wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, eerst Cynthia, en Sharon, of Maik
Sharon, graag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, eerst Cynthia, en Sharon, of Maik
Yup... ze heeft heimweequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik val net in.... wilt ze naar huis?
Whehehe jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Sharon, graag!
Dat contrast nu ook tussen dat lieve stemmetje van Sofia en de stem van Sharon.
Yeps en de kans dat ze tussen deze "mannen" in het huis iets kan scoren is bijzonder laag, die hebben ook al een week geen piem0l meer gehad!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Schild het volgende:
Tja, Sofia heeft al een week geen piem0l meer gehad. Geen wonder dat ze 't niet meer trekt.
Ze twijfelt, aan de ene kant wil ze graag blijven om te winnen aan de andere kant wil ze ook wel graag naar huis. Ze is ook een beetje bang geworden van die pijn van laatst en ze is bang dat dat weer gebeurt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik val net in.... wilt ze naar huis?
Dan gaat het huis al snel een stinkende pestbende worden...quote:
ow ze mag niet wegquote:
Je zou denken van wel, anders kunnen ze het niet 13 weken volhouden. Aan de andere kant mist SBS dan ook de stem inkomsten van een week.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
Als er iemand eerder weggaat, hoeft er dan ook niemand weg op de donderdag?
Zullen ze vast wel iets op verzinnen als 'verstoppen in huis en dingen neerleggen' ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, anders kunnen ze het niet 13 weken volhouden. Aan de andere kant mist SBS dan ook de stem inkomsten van een week.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Sofia wil tijd voor zichzelf ...
Wat zou ze dan willen doen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan gaat het huis al snel een stinkende pestbende worden...
Tuurlijk wel.. Camera momentje! net als die "pijnscheut".. Het pr0nkipje pakt haar moment weer even!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Inmiddels zitten er 4 om haar heen
En dat wil ze juist niet
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat heb ik gemist??? ik kom net me nest uit
ey Nossie! Ik verheug me ook deze rls weer op een schitterende verspreking van joe ala "HEIR HEIR" ... weet dat er iets van je verwacht worquote:
Sofia: "Joanna slaapwandelt volgens mij gewoon "quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat heb ik gemist??? ik kom net me nest uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.
Ze kan niet drukken dus verder maakt het niks uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.
Ze kan niet drukken dus verder maakt het niks uit
Ik vind Joanna liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de nominaties.
Vraag me af of de mannelijke bewoners net zo'n tering hekel hebben aan Joanna als wij.
Als wij al doodmoe van dr worden dan zou je er in het huis helemaal gek van worden lijkt me.
Ze blijft die tetter van dr ook maar open trekken... pffffquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Vraag me af of de mannelijke bewoners net zo'n tering hekel hebben aan Joanna als wij.
Als wij al doodmoe van dr worden dan zou je er in het huis helemaal gek van worden lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey Nossie! Ik verheug me ook deze rls weer op een schitterende verspreking van joe ala "HEIR HEIR" ... weet dat er iets van je verwacht wor
Ik ben 200% pro barbie heur! Ik zou eerder dat vieze kind eruit stemmen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat zij zegt!quote:
Mag ook. Maar dat vieze kind is niet 24 uur met dr plastic kop op de stream te vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 200% pro barbie heur! Ik zou eerder dat vieze kind eruit stemmen!
gaydoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
Guido en Laura hebben elkaar weer gevonden (Stream 1)
Als Laura nou even bij hem op schoot gaat zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
Guido en Laura hebben elkaar weer gevonden (Stream 1)
ze doet vrij weinig valt me op iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
Guido denkt dat veel mannen Cynthia gaan nomineren. omdat ze haar lui vinden
Dat denk ik ook ja, je verveelt je kapot zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat je ook wel sneller in een dipje raakt als er simpelweg geen kut te doen valt en er geen enkele opdracht/missie wordt gegeven.
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ook. Maar dat vieze kind is niet 24 uur met dr plastic kop op de stream te vinden.
Khehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:
Het is de schuld van Sharon!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:
whehehheequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan die shirtjes te zien is 't behoorlijk warm daarquote:
slaaptekort. Ze gaatdaarom ff slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De blik in Sofia's ogen is wel heul treurig.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De blik in Sofia's ogen is wel heul treurig.
Ze zag de bui al hangen toen Sharon binnen en kwam en begon te praten. Het wordt niets met dat dutje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
Sofia gaat toch maar even tutten ipv slapen?
ja maar als je migraine of weet ik veel wat heb, dan kan je niet andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef Kaasmix het volgende:
Was het sowieso niet verboden om gewoon overdag te gaan slapen?
Ze is anders vaak serieus genomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kan sofia niet serieus nemen met d'r werk
Ik wel. Leuk, vrijgevochten mensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Je lijkt wel zo'n racist.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef versabommie het volgende:
vies kind ( volgens zeggen!) :
[ afbeelding ]
Nouja als Luie slonzige mensen een ras zijn, dan ben ik idd een racist!!!!!quote:
mja ze wilden prinses Joanna niet wegschakelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schakelen ze midden in 't gesprek tussen Sofia en Sharon gewoon weg. Nergens meer te zien.
Joanna is topquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Ik ben er zelf geweest. Twee keer. Heb het gezien"
Joanna begint steeds meer trekjes van Gerard over te nemen. Kan alles, weet alles, heeft alles meegemaakt..
quote:
Onze eigen Pamela.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die gaat vast wel in de Playboy poseren naderhand.
Geil?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:43 schreef catwaezle het volgende:
Guido met geile V-hals
[ afbeelding ]
Zoooo dicht in de buurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Studiotje het volgende:
Alexander de Grote, damn... gok is
Misschien is dit zijn lijflied?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Nostalgist het volgende:
Gerard: "Zolang ik erin blijf zijn jullie gegarandeerd van het hebben van sigaretten"
Maar meneer heeft een nominatie overleefd hè, dus hij voelt zich THE KING....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is dit zijn lijflied?
Lol, liedje wel geluisterd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:48 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar meneer heeft een nominatie overleefd hè, dus hij voelt zich THE KING....
quote:Peter Blanker
't is moeilijk bescheiden te blijven
Een paar maanden geleden,
Was ik op het festival van Voelegem.
Overal aanplakbiljetten met mijn foto.
Er hingen spandoeken boven de straten.
Met mijn naam, in koeien van letters.
En weer had ik die avond zo'n laaiend enthousiaste menigte, in het dorpshuis.
Maar toen ik terug kwam op m'n hotelkamer,
Helemaal alleen,... ja dat zullen er wel meer gezegd hebben die avond.
Dus op m'n hotelkamer dacht ik na over het probleem
Waar ik als grote ster toch eigenlijk wel mee zit.
Ik pakte mijn gitaar en maakte een lied.
En dat gaat zo.
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan mijn voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelf ook goed bij de mannen
Maar dat geeft mij ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik
Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals Hauer, De Gooyer, Krabbé
En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo houd ik ze uit de WW
Als ik mijn talenten zou benutten
Dan was ik 'top of the bill'
Hoewel 't gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil
Sharonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja en nu weer terug naar Sharon en Sofia, heb ik een kwartier gesprek gemist.
Ik heb de singlequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, liedje wel geluisterd?
[..]
truequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ga jij maar eens 24/7 in een huis zitten met niets te doen. Dan zakt het niveau vanzelf.
alweer, net als 2 dagen geleden:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De heren verbouwen 't hele huis.
Op vinyl?quote:
Jep, op vinylquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op vinyl?
Vind het wel toepasselijk, mijn moeder vindt dit een leuk nummer, daarom ken ik het.
Huile is juist olie in het Frans...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:53 schreef TWP het volgende:
Olie is huilen is het Frans, aldus Karim![]()
Op zoek naar clues. Alweer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan weer alles overhoop halen en slopen om 'iets' te vinden?
De manier waarop 'ie het uitsprakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huile is juist olie in het Frans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |