gerards geheim bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze krijgen nu een idee van Gerards idee
Nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Pablolaatje het volgende:
Weet iemand hoe ik op mijn iPad streams kan zien??
Da penozekapsel kan echt niet.quote:
En kijken is het enige.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Gellarboy het volgende:
Joanna kijkt alsof het haar waanzinnig interesseert.
Dat zei/vond ik ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Sofia cool maar nu wel een beetje eng.
haha, 'trekt'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Schild het volgende:
Tja, Sofia heeft al een week geen piem0l meer gehad. Geen wonder dat ze 't niet meer trekt.
Niet zíj.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Dan gaat ze toch weg? 1 speler minder
Nou, hè?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:48 schreef Grunge. het volgende:
Houd je mond eens, Joanna. Straks gaat ze echt.
wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Dan gaat ze toch weg? 1 speler minder
Joanna mag van mij ook wel wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, eerst Cynthia, en Sharon, of Maik
Sharon, graag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, eerst Cynthia, en Sharon, of Maik
Yup... ze heeft heimweequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik val net in.... wilt ze naar huis?
Whehehe jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Sharon, graag!
Dat contrast nu ook tussen dat lieve stemmetje van Sofia en de stem van Sharon.
Yeps en de kans dat ze tussen deze "mannen" in het huis iets kan scoren is bijzonder laag, die hebben ook al een week geen piem0l meer gehad!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef Schild het volgende:
Tja, Sofia heeft al een week geen piem0l meer gehad. Geen wonder dat ze 't niet meer trekt.
Ze twijfelt, aan de ene kant wil ze graag blijven om te winnen aan de andere kant wil ze ook wel graag naar huis. Ze is ook een beetje bang geworden van die pijn van laatst en ze is bang dat dat weer gebeurt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik val net in.... wilt ze naar huis?
Dan gaat het huis al snel een stinkende pestbende worden...quote:
ow ze mag niet wegquote:
Je zou denken van wel, anders kunnen ze het niet 13 weken volhouden. Aan de andere kant mist SBS dan ook de stem inkomsten van een week.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
Als er iemand eerder weggaat, hoeft er dan ook niemand weg op de donderdag?
Zullen ze vast wel iets op verzinnen als 'verstoppen in huis en dingen neerleggen' ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, anders kunnen ze het niet 13 weken volhouden. Aan de andere kant mist SBS dan ook de stem inkomsten van een week.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Sofia wil tijd voor zichzelf ...
Wat zou ze dan willen doen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan gaat het huis al snel een stinkende pestbende worden...
Tuurlijk wel.. Camera momentje! net als die "pijnscheut".. Het pr0nkipje pakt haar moment weer even!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Inmiddels zitten er 4 om haar heen
En dat wil ze juist niet
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat heb ik gemist??? ik kom net me nest uit
ey Nossie! Ik verheug me ook deze rls weer op een schitterende verspreking van joe ala "HEIR HEIR" ... weet dat er iets van je verwacht worquote:
Sofia: "Joanna slaapwandelt volgens mij gewoon "quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat heb ik gemist??? ik kom net me nest uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.
Ze kan niet drukken dus verder maakt het niks uit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zoveel ze zei alleen 'misschien slaapwandelt Joanna wel' nav het praten in dr slaap.
Ze kan niet drukken dus verder maakt het niks uit
Ik vind Joanna liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de nominaties.
Vraag me af of de mannelijke bewoners net zo'n tering hekel hebben aan Joanna als wij.
Als wij al doodmoe van dr worden dan zou je er in het huis helemaal gek van worden lijkt me.
Ze blijft die tetter van dr ook maar open trekken... pffffquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Vraag me af of de mannelijke bewoners net zo'n tering hekel hebben aan Joanna als wij.
Als wij al doodmoe van dr worden dan zou je er in het huis helemaal gek van worden lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey Nossie! Ik verheug me ook deze rls weer op een schitterende verspreking van joe ala "HEIR HEIR" ... weet dat er iets van je verwacht wor
Ik ben 200% pro barbie heur! Ik zou eerder dat vieze kind eruit stemmen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat zij zegt!quote:
Mag ook. Maar dat vieze kind is niet 24 uur met dr plastic kop op de stream te vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 200% pro barbie heur! Ik zou eerder dat vieze kind eruit stemmen!
gaydoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
Guido en Laura hebben elkaar weer gevonden (Stream 1)
Als Laura nou even bij hem op schoot gaat zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
Guido en Laura hebben elkaar weer gevonden (Stream 1)
ze doet vrij weinig valt me op iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Tamaartje het volgende:
Guido denkt dat veel mannen Cynthia gaan nomineren. omdat ze haar lui vinden
Dat denk ik ook ja, je verveelt je kapot zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat je ook wel sneller in een dipje raakt als er simpelweg geen kut te doen valt en er geen enkele opdracht/missie wordt gegeven.
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ook. Maar dat vieze kind is niet 24 uur met dr plastic kop op de stream te vinden.
Khehehequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is simpel uit te leggen. Cynthia zou met haar arrogante kop veel vaker in beeld zijn maar ze maken gebruik van HP camera's. Die registreren haar niet altijd. Zie ook de uitleg hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |