FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Of de Powerzone (Joanna).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus dames, het is 10.00u en we gaan NIET naar de Baya Beachclub.
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus dames, het is 10.00u en we gaan NIET naar de Baya Beachclub.
Ohhhhh ,dat bedoel ik.quote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.
Goed ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Een weekje make-up afpakken lijkt me geweldig idd.
Philip ik wel en alex en guido zag ik alleen toen ze nog in bed lagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De hele morgen nog niet gezien.. Philip ook niet
Misschien dat die nog komen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef SIRA het volgende:
Jammer dat ze geen week -of dagopdrachten hebben om hun kluis beetje te vullen. Valt er nog wat leuks te zien voor de streamers/kijkers.
Nee zij is piercerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef SIRA het volgende:
Aafke heeft dus als geheim dakloos of was dat geen geheim?
Mja, maar volgens mij is dat gewoon bedoeld als 'het ging uit en hij hield het huis'. Daarna is ze gewoon bij vrienden gekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef MissHobje het volgende:
Aafke verteld dat ze op straat kwam te staan een aantal jaar geleden..
Zij is piercer van beroepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef SIRA het volgende:
Aafke heeft dus als geheim dakloos of was dat geen geheim?
Dan had ze dat dus niet mogen vertellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef MissHobje het volgende:
Aafke verteld dat ze op straat kwam te staan een aantal jaar geleden..
Ja zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar volgens mij is dat gewoon bedoeld als 'het ging uit en hij hield het huis'. Daarna is ze gewoon bij vrienden gekomen.
Volgens mij Aafke stond ergens bij haar gegevensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Darklight het volgende:
Aafke was toch piercer? Of is dat nu Karim
Koppel hier de geheimen aan de kandidatenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef SIRA het volgende:
Ik ben nog even niet zo op de hoogte welke geheimen bij wie horen. Van de week niet zo fanatiek kunnen volgen. Straks maar 's inlezen.
"Ik ben wel lid van internet ja"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Grunge. het volgende:
"Guido, ben jij lid van internet?".
"Wat is je favoriete website?"
Mooi man, alsof het de nineties zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
"Ik ben wel lid van internet ja"
Kiek mijn 56k modem aight, lekker inbellen zodat mijn ma niet kan bellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mooi man, alsof het de nineties zijn.
Tijd voor een zoektocht naar Guido's geenstijl-accountquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Darklight het volgende:
Favoriete site van Guido:
Geenstijl
Gamelux
nu.nl
Hoeft natuurlijk niet te reagurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tijd voor een zoektocht naar Guido's geenstijl-account
Túú, túúú-túúú-dúúm, kríííí.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kiek mijn 56k modem aight, lekker inbellen zodat mijn ma niet kan bellen
trollquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik begin Sharon steeds leuker te vinden
denk jij dat hij de zoon van is??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Mylene het volgende:
Maik is ook wakker. Als hij een zoon van Ron Brandsteder is zijn die poepsliertjes misschien wel van hem. Ron is van de poepseks. Zo vader zo zoon.
Meer broer en zus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ligt het aan mij of is er gewoon GEEN ENKELE chemie tussen Laura en Guido? Ze zitten wel steeds bij elkaar, maar de ellende druipt er vanaf elke keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef Olga het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag overdag weinig gebeurt dus tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |