Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef D. het volgende:
De regels voor 'sluiter opent' gelden niet?
Ik dacht dat deze regel niet gelde voor COS, indien wel mijn excusesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt.... de afspraak was toch LAPO of de LAPO vraagt of iemand het wil doen? (Vanwege dat hij/zij op smart phone zit oid)
Modjes?
Lapo moet wel de tijd krijgen, anders krijg je dus dubbelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.
Ja, die was ook een fractie later, je hebt imo wel gelijk maar de modjes kunnen ook niet in de gaten gaan houden wie de LAPO had toch? Misschien kan iemand er iets zinnigs over zeggen AUB?quote:
hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan:
http://pizzalucht.com/yellow.html
Niet, of niet per se? Da's nogal een verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de COS niet per se, zie ook FAQ.
Oeh! Tsunami opdracht...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
ze gebruiken wel veel water in de keuken momenteel!!
Volgens mij was er een lekkage.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
viel mij ook al op. Misschien laten ze alles onderlopen, clue voor de tsunamiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef sjaakspark het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog veel de laatste dagen of is het saai?
Gerard zorgt voor enig (tenenkrommend) vermaak, maar verder....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog veel de laatste dagen of is het saai?
dat zal wel leuk zijn ja,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
viel mij ook al op. Misschien laten ze alles onderlopen, clue voor de tsunami
Als de vaste kern hier onderling afspreekt dat de lapo twee of drie minuten krijgt voor het nieuwe topic, prima hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, of niet per se? Da's nogal een verschil.
Voor Live-topics kan ik me er wat bij voorstellen, voor een COS een beetje onnodig imho
Dank is groot, alleen de regie mag het blackscreen wel opheffenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
http://pizzalucht.com/yellow.html
Kan je blijven kijken als het uur voorbij is
Nee, totaal mijn foutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef D. het volgende:
*FAQ gelezen heeft
Ik zal niet meer openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |