Volgens Achja is het "vrij normaal", maar dat stukje tekst zal wel weer in je blinde vlek hebben gezeten, of niet, feitennegeerder?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En de 10.000en militairen die niet dat soort gedrag vertonen, incidentenopblazer?
Maar kom, kan een militair een gezin hebben? Dus een gewoon civiel leven leiden naast zijn militaire bestaan?quote:
In NL kan de grootste mongool een gezin hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar kom, kan een militair een gezin hebben? Dus een gewoon civiel leven leiden naast zijn militaire bestaan?
Is het ook, een missie is dan ook zwaarder voor het thuisfront dan voor de militair zelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In NL kan de grootste mongool een gezin hebben.![]()
Maar dat moet wel kunnen, al lijkt het me erg zwaar voor de rest van het gezin als er iemand op missie is.
Bijna iedereen heeft in meer of mindere mate kort na de uitzending ergens last van. Dat kan van alles zijn, geluid, geur, menigtes, fel reageren, plotseling weer wennen aan het stramien thuis etc. Is over het algemeen van korte duur, dan heb ik het over een paar weken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En de 10.000en militairen die niet dat soort gedrag vertonen, incidentenopblazer?
Daar heb ik ook altijd last van na een verre vakantie en Oud-en-nieuw.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft in meer of mindere mate kort na de uitzending ergens last van. Dat kan van alles zijn, geluid, geur, menigtes, fel reageren, plotseling weer wennen aan het stramien thuis etc. Is over het algemeen van korte duur, dan heb ik het over een paar weken.
Neef van me is zijn hele leven al beroeps bij de luchtmacht, is getrouwd en heeft 2 dochters, het antwoord op je vraag is dus ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar kom, kan een militair een gezin hebben? Dus een gewoon civiel leven leiden naast zijn militaire bestaan?
Plemp je hem toch in Def nieuws?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weet iemand een Kunduz-topic?
http://www.volkskrant.nl/(...)aten-niet-meer.dhtml
Zeker teveel met radars gewerkt, daar krijg je dochters van.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neef van me is zijn hele leven al beroeps bij de luchtmacht, is getrouwd en heeft 2 dochters, het antwoord op je vraag is dus ja.
Check!quote:
Revolutie in Libië #6 - Waar Suleiman de speeches schrijftquote:Op zondag 20 februari 2011 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klets. Soldaten van alle rangen zijn gedrild om bevelen op te volgen. Als de overheid een bevel geeft, voeren soldaten het uit. Anders staan ze voor de krijgsraad. Ga nou niet net doen alsof alle soldaten zich door een moreel kompas laten leiden, want dat is niet zo. Befehl ist Befehl, dat geldt in alle legers ter wereld.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Aloulou het volgende:
NRC - Buitenland
Update 18.20: Volgens bronnen van Reuters in Tripoli hebben militaire vliegtuigen bombardementen uitgevoerd op delen van de stad.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Dance99Vv het volgende:
syrianews AJE: Two civilian helicopters, followed by two Libyan fighter jets, have landed in Malta.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Tokamak het volgende:
Piloten zijn twee senior-kolonellen, weigerden te bombarderen.
quote:1628: Journalist in Istanbul, Turkey, Isin Elicin, tweets: "A retired judge in Benghazi, said: We have buried today 11 bodies of soldiers who refused to fire on civilians."
Een advocaat ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef BeffJeck het volgende:
Een militair weet ook een hoop over strafrecht en strafvordering.
onveilig door de corrupte overheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]![]()
![]()
Kerel, ik weet niet in wat voor afgelegen gat jij woont, maar Nederland is een harstikke onveilig land. Meer veiligheid is sowieso altijd beter. En jij hebt een irrationele angst voor militairen zo te zien. Komt gewoon omdat je er niks van weet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Criminelen zijn ook burgers. En als criminelen bewezen crimineel zijn hoef je ze niet te bespioneren. Dus alleen gewone onschuldige burgers worden in de gaten gehouden.
En plotsklaps bevind je in Gitmo boardingroom 106.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien hetzelfde als wat in Egypte gebeurde. De soldaten of lagere officieren zeggen: Nee.
mmm zaterdag gemist. Net eventjes gekeken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Voor alle extreem domme mensen die beweren dat Nederland de veiligheid zo goed voor mekaar heeft en dat onveiligheid maar een gevoel is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ugkijtip_zembla.html
Risico van het vak. Ik heb ook bijna voor de krijgsraad gestaan. Je moet gewoon verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En plotsklaps bevind je in Gitmo boardingroom 106.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |