abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 13:52:21 #251
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93100088
quote:
3s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoho, in noodsituaties moet jij gewoon van je luie reet afkomen, daar krijg je dik voor betaald en ben je voor opgeleid.
Volgens mij ben ik geen dijkgraaf of een medewerker van verkeer en waterstaat. Ergo ik ben de bakker in de slagerij. Derhalve voel ik mij niet geroepen om van mijn luie reet af te komen.

quote:
Je bent echter niet opgeleid en in dienst genomen om normaal politiewerk te doen.
Nee, laseren en een radar neerzetten zou mij ook absoluut boven de pet gaan!
pi_93100298
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik geen dijkgraaf of een medewerker van verkeer en waterstaat. Ergo ik ben de bakker in de slagerij. Derhalve voel ik mij niet geroepen om van mijn luie reet af te komen.

[..]
Je hoeft ook alleen maar met zandzakken te sjouwen en een pomp te bedienen ed. En ja, het leger is er voor noodsituaties, je bakkers-vergelijking geldt niet in deze.

quote:
Nee, laseren en een radar neerzetten zou mij ook absoluut boven de pet gaan!
Zou je dat willen doen dan? Mensen die 10 km te hard rijden een prent aansmeren?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 februari 2011 @ 13:57:42 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93100360
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zie hier, de militair die toegeeft dat het normaal is dat zijn collega's niet sporen na uitzending. Je weet wel, precies die militairen die juist ingezet zouden moeten worden in het civiele leven. :D _O-
Och, ook ik heb een tijdje last gehad van hard dichtslaande deuren, vuurwerk en te dicht op je voorganger rijden. Ben ik nu ook helemaal van het pad af?
pi_93100425
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Och, ook ik heb een tijdje last gehad van hard dichtslaande deuren, vuurwerk en te dicht op je voorganger rijden. Ben ik nu ook helemaal van het pad af?
Nee, maar ben je dan geschikt voor civiel werk in een civiele maatschappij? Waarbij je eventueel nog wapens draagt ook?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93100464
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft een nog grotere compassie met de zwaksten in de samenleving ontwikkeld na haar uitzending naar Afghanistan.

Had nooit mogen gebeuren, volgens visionair Grrrr. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_93100537
quote:
5s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar ben je dan geschikt voor civiel werk in een civiele maatschappij? Waarbij je eventueel nog wapens draagt ook?
Zullen we daar de legerpsycholoog over laten oordelen in plaats van salonpacifist (met zandzakken voor de deur) Grrrr?

Of moet de klant van de bakker, de slagerij gaan beoordelen (om even de vergelijking door te trekken)? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_93100557
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft een nog grotere compassie met de zwaksten in de samenleving ontwikkeld na haar uitzending naar Afghanistan.

Had nooit mogen gebeuren, volgens visionair Grrrr. :')
Ben je weer je eigen waarheid aan het verzinnen? :')
  maandag 21 februari 2011 @ 14:02:24 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93100581
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Je hoeft ook alleen maar met zandzakken te sjouwen en een pomp te bedienen ed. En ja, het leger is er voor noodsituaties, je bakkers-vergelijking geldt niet in deze.
En dat zou ik moeten kunnen? Waarom?

quote:
Zou je dat willen doen dan? Mensen die 10 km te hard rijden een prent aansmeren?
:')
pi_93100602
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben je weer je eigen waarheid aan het verzinnen? :')
Militairen zijn tuig en getraumatiseerd toch? Niks niemand per individu bekijken he? Allemaal "geteisem", dat is "algemeen bekend".

:W

pi_93100702
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zullen we daar de legerpsycholoog over laten oordelen in plaats van salonpacifist (met zandzakken voor de deur) Grrrr?
Die man die iedereen goed keurt zolang je nog niet 24/7 trillend in de foetushouding ligt te trillen? Ja, dat klinkt erg verstandig.

quote:
Of moet de klant van de bakker, de slagerij gaan beoordelen (om even de vergelijking door te trekken)? :')
Wat jij voorstelt is dat de slager zijn eigen vlees keurt. :')
pi_93100761
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Militairen zijn tuig en getraumatiseerd toch? Niks niemand per individu bekijken he? Allemaal "geteisem", dat is "algemeen bekend".

:W
Al weer je eigen waarheid, je leest echt gewoon wat je verwacht en alles wat daar niet mee strookt negeer je. :W
  maandag 21 februari 2011 @ 14:08:10 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93100853
quote:
5s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan een militair een gezin hebben?
  maandag 21 februari 2011 @ 14:09:00 #263
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93100926
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als jij nou eerst even gewoon de vraag beantwoordt zal ik daarna deze vraag beantwoorden. :)
  maandag 21 februari 2011 @ 14:10:04 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93100938
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

onmogelijk. Als z'n kind 's ochtend onverwacht bij pappa en mamma in bed spring pakt de militair zijn Diemaco om zich uit de hinderlaag te vechten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93101085
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bron?
Ik chargeer natuurlijk maar ik neem toch aan dat er in het leger wat minder 'flauw' gedaan wordt. In de civiele maatschappij wordt je gewoon overspannen verklaard als je de klachten hebt die jij na jouw uitzending bij een arts neer legt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:14:24 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93101104
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als jij nou eerst even gewoon de vraag beantwoordt zal ik daarna deze vraag beantwoorden. :)
Ik vind het op zijn zachtst gezegd nogal vreemd dat militairen geen civiele taken zouden kunnen uitvoeren omdat het in jouw ogen op bloed beluste doorgedraaide vechtmachines zijn.

Al onze nationale inzetten die we gehad hebben waren civiel te noemen. Is er iemand aan het mes geregen of zijn er mensen neergeknald?
pi_93101184
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik vind het op zijn zachtst gezegd nogal vreemd dat militairen geen civiele taken zouden kunnen uitvoeren omdat het in jouw ogen op bloed beluste doorgedraaide vechtmachines zijn.

Al onze nationale inzetten die we gehad hebben waren civiel te noemen. Is er iemand aan het mes geregen of zijn er mensen neergeknald?
Het gaat me meer om de mensen die terugkomen van uitzending en dat soort gedrag vertonen. Dan ben je imo gewoon nog niet klaar voor de civiele maatschappij.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:17:54 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93101241
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik chargeer natuurlijk maar ik neem toch aan dat er in het leger wat minder 'flauw' gedaan wordt. In de civiele maatschappij wordt je gewoon overspannen verklaard als je de klachten hebt die jij na jouw uitzending bij een arts neer legt.
Daar vergis je je sterk in. Ik denk zelfs dat er binnen defensie nog een graadje flauwer gedaan wordt dan in het burgerleven. Men is daar behoorlijk scherp op. (ook onderling)
  maandag 21 februari 2011 @ 14:18:11 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_93101253
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

:D :D :D Kerel, ik weet niet in wat voor afgelegen gat jij woont, maar Nederland is een harstikke onveilig land.
_O-.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:19:20 #271
pi_93101306
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar vergis je je sterk in. Ik denk zelfs dat er binnen defensie nog een graadje flauwer gedaan wordt dan in het burgerleven. Men is daar behoorlijk scherp op.
Men heeft vooral geleerd van Libanon :Y
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93101310
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de mensen die terugkomen van uitzending en dat soort gedrag vertonen. Dan ben je imo gewoon nog niet klaar voor de civiele maatschappij.
En de 10.000en militairen die niet dat soort gedrag vertonen, incidentenopblazer? :')

maandag 21 februari 2011 @ 14:19:34 #273
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93101312
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Feit blijft dat het in de grote steden heel vaak gebeurt.
quote:
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_93101321
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar vergis je je sterk in. Ik denk zelfs dat er binnen defensie nog een graadje flauwer gedaan wordt dan in het burgerleven. Men is daar behoorlijk scherp op.
Dat is goed om te horen iig :)
  maandag 21 februari 2011 @ 14:20:45 #275
pi_93101342
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En de 10.000en militairen die niet dat soort gedrag vertonen, incidentenopblazer? :')
"Dat zijn geen echte militairen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')