deel 1 kan je wel kijken, maar het staat los van het grote overall verhaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Bakakame het volgende:
Garden of Sinners 2 & 3 wordt gedraaid en het is gratis!
Voorzover ik kon lezen in de SC heeft het weinig zin deel 1 te kijken, omdat het allemaal niet veel duidelijker wordt?
Er zijn ook mensen die werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef zquing het volgende:
ik heb gewonnen met pakweg anderhalf uur
jouw probleemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die werken
Nee. Op zaterdagavond kan ik me altijd aan de bar bezatten voordat ik de stad in gaquote:
QFTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Bakakame het volgende:
Garden of Sinners 2 & 3 wordt gedraaid en het is gratis!
Voorzover ik kon lezen in de SC heeft het weinig zin deel 1 te kijken, omdat het allemaal niet veel duidelijker wordt?
zo dus waar moet ik morgen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Op zaterdagavond kan ik me altijd aan de bar bezatten voordat ik de stad in ga
Als ik gratis black label mag drinken, klaag ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef zquing het volgende:
Alleen vodka mag van dat lijstje om snel aangeschoten te worden, of bacardi dan. Maar de rest is gewoon zonde
begin me niet over de jagerquote:
als daar cola bij zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik gratis black label mag drinken, klaag ik niet.
Jij wel dan?
Ik niet eigenlijk, tenminste niet 1 welke ik bewust heb meegemaaktquote:
Hahaha dat telt ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, tenminste niet 1 welke ik bewust heb meegemaakt
dat spul is geweldig met maxxenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hahaha dat telt ook
Ik heb er meerdere, vooral omdat het anderen overkwam terwijl ik er Jäger ingoot
Ik kan dat totaal niet, maar ik heb van 'n vriend van me een heel simpel spel gekregen een keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef zquing het volgende:
[..]
dat spul is geweldig met maxxenZeker als je niet te vaak de 6 gooit
quote:[b] Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef zquing het
Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.
Jij noemde mij ooit vriendje en we zouden golfballen weg slaan met een honkbalknuppel in een veld.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jij noemde mij ooit vriendje en we zouden golfballen weg slaan met een honkbalknuppel in een veld.. Ik mis je.
[ afbeelding ]
Joepie!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef .Cake. het volgende:
Jow, ik lees net dat het gratis is, dus dan is het voor mij nog wel de moeite! (ja, ik ben erg blut op het moment)
Dus ich bin dabei!
Das toch leidseplein joh eiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef zquing het volgende:
Want op leidseplein ga je ook zo makkelijk mensen vinden
Doe dan maar half 7 voor de burgerking op leidse
Niks mis mee om daarin te verdwalen als ze er bier op de tap hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef zquing het volgende:
je hebt nog al die cafe's aan de andere kant
wel in de meeste cafe's daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niks mis mee om daarin te verdwalen als ze er bier op de tap hebben.
Gaan we daar verandering aan brengen als je weer in nederland bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat we hier niet gingen SCen? Want anders ga ik meedoen hoor!
Leuk, een meet!Ik ben er niet bij.
En ik heb nog nooit Jäger gehad.
quote:
gewoon alle zorgen wegdrinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef .Cake. het volgende:
Dan moeten we het leed maar verzachten met liquid middelen
Is een shirt met senjougahara erop niet genoeg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
Moeten we ook van die stickers op van
[ afbeelding ]
?
Stufi komt morgen binnen, you're on!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Mooi dat jullie allemaal blut zijn, kan ik mooi bewijzen dat ik jullie er allemaal uitdrink
QFTquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Stufi komt morgen binnen, you're on!
Kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Stufi komt morgen binnen, you're on!
Nou als jij die aantrekt dan weet ik jou iig te vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is een shirt met senjougahara erop niet genoeg?
Zullen wij anders ook naar die meet gaan, zonder dat iemand ons kent en dan een beetje de hele avond een tafeltje verderop zitten en lamme grapjes maken?quote:
Nachttrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe laat gaat iedereens laatste vervoer naar huis? Ik moet om 10 voor 12 de IC naar Utrecht hebben
Zit nog te twijfelen of ik met de trein of de nachtbus ga. Ligt ook beetje aan hoe jullie presteren die avondquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe laat gaat iedereens laatste vervoer naar huis? Ik moet om 10 voor 12 de IC naar Utrecht hebben
Vanaf Utrecht is het nog 45 kilometer fietsen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, een niet-fietsbare afstand?
Naar inderdaad. Kun je niet bij iemand pitten?
Ik heb foto's van jullie gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zullen wij anders ook naar die meet gaan, zonder dat iemand ons kent en dan een beetje de hele avond een tafeltje verderop zitten en lamme grapjes maken?
Wat ik me altijd al afgevraagd heb, wie moet dat zijn in je UI? Live-action versie van Wolfwood ofzo?quote:
beterschapquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef zquing het volgende:
misschien red ik morgen niet. Ik ga nu namelijk naar bed met 39graden koorts
Gast, fuck die koorts, gewoon goed bieren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef zquing het volgende:
misschien red ik morgen niet. Ik ga nu namelijk naar bed met 39graden koorts
Als het minder is dan 38.3 dan kom ik gewoon, meer dan 39 niet. Alles daartussen afhankelijk van hoe ik mij voel na na een paracetamol/ibuprofen/alchohol cocktail.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gast, fuck die koorts, gewoon goed bieren.
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Lithia het volgende:
maar wie komen er nou? ik kom sowieso wel, alleen kan het zijn dat ik laat kom, that's all.
Lithia komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).
Mis ik verder nog iemand?
+quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).
Probeer het nog een keerquote:
Oke dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Joa, we houden rekening met de spitsuur en pauzes. Misschien kunnen we onderweg ook wat gaan eten als er genoeg tijd is.quote:
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef Lithia het volgende:
Ik herkende niemand vanuit mijn eigen beeld.
Ik was blij dat wij herkend werden door mijn beschrijving, anders had ik jullie niet gevonden.![]()
Dat is inderdaad de voordeel en de nadeel, we vallen samen goed op.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!
Heb geen verstand van whisky, maar hij was inderdaad wel okéquote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de voordeel en de nadeel, we vallen samen goed op.![]()
Die Japanse wisk(e)y was trouwens lekker.
er was er maar 1 gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 16:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil meer foto's, zodat het voelt alsof ik er toch een beetje bij was.
Heb 'm gezien jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb wel enigszins verstand van whisk(e)y en inderdaad, hij was goed! Vooral die laatste beviel me prima!
Had je trouwens die acteur al bekeken op wie jij lijkt? Staat in de main topic ergenspagina 7, gister gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb 'm gezien ja
Kon 't wel begrijpen, zeker als ik mezelf met een bril voorstelJij met brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Qunix stond ook bij 'Nee' als ik me niet vergisquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Bakakame het volgende:
Bij deze een nieuwe post voor een nieuwe meet!
Eerst even peilen of er animo is voor eenzelfde meet als vorige keer:
Op de laatste vrijdag van de maand in Amsterdam naar de Animator's Preview in de Melkweg en naderhand wat drinken.
Mocht er geen animo zijn voor het Animator's Preview, dan is het plan lijkt me alleen wat te gaan drinken. Dan zijn de keuzes voor stad en datum wel weer open, al lijkt het me dat qua stad Utrecht of Amsterdam het handigst is, aangezien die twee het meest centraal liggen en op het nachtnet aangesloten zijn.
--
Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Animator's Preview in Amsterdam? (Datum wordt later evt bepaald)
Ja: Baka, Cake, Easymodo, Lithia, Blue_Panther_Ninja
Nee: robin007bond, Klipnap
Je hebt gelijk, bedankt! Per ongeluk de verkeerde gekopiëerdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Qunix stond ook bij 'Nee' als ik me niet vergis
Oh my!!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit. Geen zin om initiatief te tonen. Daarom steunen wij van Repelsteeltju neutrecht of de domstad (is dat niet waar dat mangacafé-staat?).
--
Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Nee: robin007bond, Klipnap, Qunix, Repelsteeltju
Ik ook graagquote:Op donderdag 26 april 2012 07:39 schreef Klipnap het volgende:
Ok verwijder mij maar van de lijstverkeerd gelezen.
Mangacafe waar?! Ik woon al een tijdje in Utecht, maar nog nooit een mangacafe gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit. Geen zin om initiatief te tonen. Daarom steunen wij van Repelsteeltju neutrecht of de domstad (is dat niet waar dat mangacafé-staat?).
--
Nee: robin007bond, Klipnap, Qunix, Repelsteeltju
Ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stichting MangaKissa
Pauwstraat 13
3512TG Utrecht
Dit is het adres. Staat ook in de rechterbovenhoek van de site. Eronder staat een routebeschrijving.
[ afbeelding ]
Ziet er netter uit dan ik verwacht had.
Moet zeggen dat ik er hetzelfde over denkquote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet alleen niet of het een geschikte plek voor een meet is omdat je niet echt gesprekken kunt voeren als je aan het lezen bent of kunt lezen als je gesprekken aan het voeren bent.
Dat heb je natuurlijk ook met de film.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet alleen niet of het een geschikte plek voor een meet is omdat je niet echt gesprekken kunt voeren als je aan het lezen bent of kunt lezen als je gesprekken aan het voeren bent.
Ja, maar de reden dat ik de film wel leuk vond is dat je dan toch wat hebt om over te praten, tenminste, meer dan in 'n mangawinkelquote:Op donderdag 26 april 2012 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk ook met de film.
Ik denk dat een nornaal café nog het leukst is. Café het college is redelijk te doen vanaf Utrecht Centraal. Ze hebben ook lekkere bitterballen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stichting MangaKissa
Pauwstraat 13
3512TG Utrecht
Dit is het adres. Staat ook in de rechterbovenhoek van de site. Eronder staat een routebeschrijving.
[ afbeelding ]
Ziet er netter uit dan ik verwacht had.
Voor mij maakt het niet echt uit, maar hoe meer mensen, hoe beter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als het Utrecht word,dan ga ik zeker mee!
[..]WTF,hebben we dat gewoon in Nederland?
![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja moet even een dagje Utrecht doen![]()
Kunnen jullie mij eindelijk in levenden lijve zien!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet echt uit, maar hoe meer mensen, hoe beter.
Fixed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse animatie/stripverhaal series delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
quote:
Als ze zich zorgen maakt, zeg maar dat mijn kelder een heel veilige plek is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
Waar meeten?
Amsterdam: Cake
Utrecht: Easymodo, robin007bond,Blue_Panther_Ninja, Charlea
Geen voorkeur: Baka
Ik stem Utrecht. Woon ik het dichtst bij in de buurt.
Áls ik al kan, hoor, dus mijn stem telt niet heel zwaar ^^
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse tekenseries delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
Nee, doe nog eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Als ze zich zorgen maakt, zeg maar dat mijn kelder een heel veilige plek is.
Of heb ik dit grapje al een keer gemaakt?
zelfcitatie ftw!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit.
Ik ben ooit naar een POLMeet gewrest. Eerst mocht ik niet, maar mijn ouders vonden een politiek georiënteerde meet goed voor m'n ontwikkeling.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
Waar meeten?
Amsterdam: Cake
Utrecht: Easymodo, robin007bond,Blue_Panther_Ninja, Charlea
Geen voorkeur: Baka
Ik stem Utrecht. Woon ik het dichtst bij in de buurt.
Áls ik al kan, hoor, dus mijn stem telt niet heel zwaar ^^
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse tekenseries delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
SPOILER: De scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooralsnog zijn we met z'n zevenen!
Ik zal Lithia, Klipnap en Qunix nog even DM'en, want Lithia had aangegeven wel naar Animator's Preview te willen gaan, maar staat hier niet tussen en Klipnap en Qunix hadden aangegeven daar geen zin in te hebben, maar misschien dat ze nu wel mee willen
Nu lijkt het me dat er (weer, pff ik blijf bezig) twee opties zijn:
• 's Middags al afspreken, wat drinken en evt naar dat mangacafé, daarna met z'n allen wat eten en 's avonds nog wat naborrelen
• 's Avonds pas afspreken en alleen wat drinken
Wat zijn jullie voorkeuren?
Het liefst zou ik nu alvast gaan stemmen over de datum, maar ik kan me voorstellen dat de datum afhangt van wat we gaan doen (zo kan ik over 't algemeen niet op vrijdagmiddag, maar vrijdagavond lukt me prima), dus ik wacht daar mee tot nadat we weten wat het plan precies is.
Zoals eerder, kopiëer de opties en zet je naam achter wat je wil gaan doen
Edit: Het staat iedereen natuurlijk vrij om alleen 's avonds te komen, mocht je geen zin hebben om 's middags te komen maar het je wel gezellig lijkt om ons te ontmoeten. Ik doe dit nu zodat het duidelijk is of het überhaupt zin heeft om 's middags af te spreken.
---
• 's Middags al afspreken, wat drinken (en evt naar dat mangacafé), daarna met z'n allen wat eten en 's avonds nog wat naborrelen:
• 's Avonds pas afspreken en alleen wat drinken:
• Geen voorkeur: Baka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Easymodo op 16-05-2012 21:32:51 ]
Weet je het heel zeker? Het lijkt me zo tof om een Clannad discussie met jou te voerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Ik zou wel zin hebben, maar ik mag sowieso niet
Ach, maak er een leuke dag van
Mijn wallpaper is cooler:
[ afbeelding ]
Ik download wel msn, dan kun je lekker discussierenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Het lijkt me zo tof om een Clannad discussie met jou te voeren
Zijn je ouders om te kopen? Dat je zegt: "Ha, een tientje. Mag ik naar de meet?".
Ok.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik download wel msn, dan kun je lekker discussieren
En helaas, dat laatste werkt niet
Waar is de meeting dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Bakakame het volgende:
Even weer 'n kick!
BPN, Cake en Charlea, doen jullie nog mee?
WAAROM LEEST NIEMAND MIJN POSTS OOIT ARGHHHHHHquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
WAAROM LEEST NIEMAND MIJN POSTS OOIT ARGHHHHHH![]()
Niet gelezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Bakakame het volgende:
Bij deze:
• 's Middags al afspreken, wat drinken (en evt naar dat mangacafé), daarna met z'n allen wat eten en 's avonds nog wat naborrelen: Repelsteeltju, Robin007bond,Blue_Panther_Ninja/BPN
• 's Avonds pas afspreken en alleen wat drinken:
• Geen voorkeur: Baka, Easymodo![]()
Nog niet. Aangezien het voor sommigen van de datum af zal hangen of ze 's middags al kunnen of niet, leek het me handig eerst dat te bepalenquote:
Zou je ook 's middags mee willen of liever alleen 's avonds? Kopiëer dat ding even en zet je naam bij wat je wilquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |