Gaan we daar verandering aan brengen als je weer in nederland bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat we hier niet gingen SCen? Want anders ga ik meedoen hoor!
Leuk, een meet!Ik ben er niet bij.
En ik heb nog nooit Jäger gehad.
quote:
gewoon alle zorgen wegdrinkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef .Cake. het volgende:
Dan moeten we het leed maar verzachten met liquid middelen
Is een shirt met senjougahara erop niet genoeg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
Moeten we ook van die stickers op van
[ afbeelding ]
?
Stufi komt morgen binnen, you're on!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Mooi dat jullie allemaal blut zijn, kan ik mooi bewijzen dat ik jullie er allemaal uitdrink
QFTquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Stufi komt morgen binnen, you're on!
Kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Stufi komt morgen binnen, you're on!
Nou als jij die aantrekt dan weet ik jou iig te vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is een shirt met senjougahara erop niet genoeg?
Zullen wij anders ook naar die meet gaan, zonder dat iemand ons kent en dan een beetje de hele avond een tafeltje verderop zitten en lamme grapjes maken?quote:
Nachttrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe laat gaat iedereens laatste vervoer naar huis? Ik moet om 10 voor 12 de IC naar Utrecht hebben
Zit nog te twijfelen of ik met de trein of de nachtbus ga. Ligt ook beetje aan hoe jullie presteren die avondquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe laat gaat iedereens laatste vervoer naar huis? Ik moet om 10 voor 12 de IC naar Utrecht hebben
Vanaf Utrecht is het nog 45 kilometer fietsen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, een niet-fietsbare afstand?
Naar inderdaad. Kun je niet bij iemand pitten?
Ik heb foto's van jullie gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zullen wij anders ook naar die meet gaan, zonder dat iemand ons kent en dan een beetje de hele avond een tafeltje verderop zitten en lamme grapjes maken?
Wat ik me altijd al afgevraagd heb, wie moet dat zijn in je UI? Live-action versie van Wolfwood ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |