Ik niet eigenlijk, tenminste niet 1 welke ik bewust heb meegemaaktquote:
Hahaha dat telt ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, tenminste niet 1 welke ik bewust heb meegemaakt
dat spul is geweldig met maxxenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hahaha dat telt ook
Ik heb er meerdere, vooral omdat het anderen overkwam terwijl ik er Jäger ingoot
Ik kan dat totaal niet, maar ik heb van 'n vriend van me een heel simpel spel gekregen een keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef zquing het volgende:
[..]
dat spul is geweldig met maxxenZeker als je niet te vaak de 6 gooit
quote:[b] Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef zquing het
Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.
Jij noemde mij ooit vriendje en we zouden golfballen weg slaan met een honkbalknuppel in een veld.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jij noemde mij ooit vriendje en we zouden golfballen weg slaan met een honkbalknuppel in een veld.. Ik mis je.
[ afbeelding ]
Joepie!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef .Cake. het volgende:
Jow, ik lees net dat het gratis is, dus dan is het voor mij nog wel de moeite! (ja, ik ben erg blut op het moment)
Dus ich bin dabei!
Das toch leidseplein joh eiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef zquing het volgende:
Want op leidseplein ga je ook zo makkelijk mensen vinden
Doe dan maar half 7 voor de burgerking op leidse
Niks mis mee om daarin te verdwalen als ze er bier op de tap hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef zquing het volgende:
je hebt nog al die cafe's aan de andere kant
wel in de meeste cafe's daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niks mis mee om daarin te verdwalen als ze er bier op de tap hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |