beterschapquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef zquing het volgende:
misschien red ik morgen niet. Ik ga nu namelijk naar bed met 39graden koorts
Gast, fuck die koorts, gewoon goed bieren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef zquing het volgende:
misschien red ik morgen niet. Ik ga nu namelijk naar bed met 39graden koorts
Als het minder is dan 38.3 dan kom ik gewoon, meer dan 39 niet. Alles daartussen afhankelijk van hoe ik mij voel na na een paracetamol/ibuprofen/alchohol cocktail.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gast, fuck die koorts, gewoon goed bieren.
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Lithia het volgende:
maar wie komen er nou? ik kom sowieso wel, alleen kan het zijn dat ik laat kom, that's all.
Lithia komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).
Mis ik verder nog iemand?
+quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij, ik, Asc en Baka voor zover ik weet. En quing dus misschien (beterschap nog).
Probeer het nog een keerquote:
Oke dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Joa, we houden rekening met de spitsuur en pauzes. Misschien kunnen we onderweg ook wat gaan eten als er genoeg tijd is.quote:
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef Lithia het volgende:
Ik herkende niemand vanuit mijn eigen beeld.
Ik was blij dat wij herkend werden door mijn beschrijving, anders had ik jullie niet gevonden.![]()
Dat is inderdaad de voordeel en de nadeel, we vallen samen goed op.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |