Voor mij maakt het niet echt uit, maar hoe meer mensen, hoe beter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Als het Utrecht word,dan ga ik zeker mee!
[..]WTF,hebben we dat gewoon in Nederland?
![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja moet even een dagje Utrecht doen![]()
Kunnen jullie mij eindelijk in levenden lijve zien!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet echt uit, maar hoe meer mensen, hoe beter.
Fixed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse animatie/stripverhaal series delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
quote:
Als ze zich zorgen maakt, zeg maar dat mijn kelder een heel veilige plek is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
Waar meeten?
Amsterdam: Cake
Utrecht: Easymodo, robin007bond,Blue_Panther_Ninja, Charlea
Geen voorkeur: Baka
Ik stem Utrecht. Woon ik het dichtst bij in de buurt.
Áls ik al kan, hoor, dus mijn stem telt niet heel zwaar ^^
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse tekenseries delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
Nee, doe nog eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Als ze zich zorgen maakt, zeg maar dat mijn kelder een heel veilige plek is.
Of heb ik dit grapje al een keer gemaakt?
zelfcitatie ftw!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit.
Ik ben ooit naar een POLMeet gewrest. Eerst mocht ik niet, maar mijn ouders vonden een politiek georiënteerde meet goed voor m'n ontwikkeling.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Charlea het volgende:
Waar meeten?
Amsterdam: Cake
Utrecht: Easymodo, robin007bond,Blue_Panther_Ninja, Charlea
Geen voorkeur: Baka
Ik stem Utrecht. Woon ik het dichtst bij in de buurt.
Áls ik al kan, hoor, dus mijn stem telt niet heel zwaar ^^
'Eh ja mam, zie je, ik ga met een paar mensen, die ik niet ken, die mijn interesse in Japanse tekenseries delen een dagje naar Utrecht!..'
![]()
SPOILER: De scoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooralsnog zijn we met z'n zevenen!
Ik zal Lithia, Klipnap en Qunix nog even DM'en, want Lithia had aangegeven wel naar Animator's Preview te willen gaan, maar staat hier niet tussen en Klipnap en Qunix hadden aangegeven daar geen zin in te hebben, maar misschien dat ze nu wel mee willen
Nu lijkt het me dat er (weer, pff ik blijf bezig) twee opties zijn:
• 's Middags al afspreken, wat drinken en evt naar dat mangacafé, daarna met z'n allen wat eten en 's avonds nog wat naborrelen
• 's Avonds pas afspreken en alleen wat drinken
Wat zijn jullie voorkeuren?
Het liefst zou ik nu alvast gaan stemmen over de datum, maar ik kan me voorstellen dat de datum afhangt van wat we gaan doen (zo kan ik over 't algemeen niet op vrijdagmiddag, maar vrijdagavond lukt me prima), dus ik wacht daar mee tot nadat we weten wat het plan precies is.
Zoals eerder, kopiëer de opties en zet je naam achter wat je wil gaan doen
Edit: Het staat iedereen natuurlijk vrij om alleen 's avonds te komen, mocht je geen zin hebben om 's middags te komen maar het je wel gezellig lijkt om ons te ontmoeten. Ik doe dit nu zodat het duidelijk is of het überhaupt zin heeft om 's middags af te spreken.
---
• 's Middags al afspreken, wat drinken (en evt naar dat mangacafé), daarna met z'n allen wat eten en 's avonds nog wat naborrelen:
• 's Avonds pas afspreken en alleen wat drinken:
• Geen voorkeur: Baka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Easymodo op 16-05-2012 21:32:51 ]
Weet je het heel zeker? Het lijkt me zo tof om een Clannad discussie met jou te voerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Ik zou wel zin hebben, maar ik mag sowieso niet
Ach, maak er een leuke dag van
Mijn wallpaper is cooler:
[ afbeelding ]
Ik download wel msn, dan kun je lekker discussierenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Het lijkt me zo tof om een Clannad discussie met jou te voeren
Zijn je ouders om te kopen? Dat je zegt: "Ha, een tientje. Mag ik naar de meet?".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |