Joa, we houden rekening met de spitsuur en pauzes. Misschien kunnen we onderweg ook wat gaan eten als er genoeg tijd is.quote:
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:30 schreef Lithia het volgende:
Ik herkende niemand vanuit mijn eigen beeld.
Ik was blij dat wij herkend werden door mijn beschrijving, anders had ik jullie niet gevonden.![]()
Dat is inderdaad de voordeel en de nadeel, we vallen samen goed op.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jullie vormden ook wel een combinatie die niet te missen was!
Heb geen verstand van whisky, maar hij was inderdaad wel okéquote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de voordeel en de nadeel, we vallen samen goed op.![]()
Die Japanse wisk(e)y was trouwens lekker.
er was er maar 1 gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 16:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil meer foto's, zodat het voelt alsof ik er toch een beetje bij was.
Heb 'm gezien jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb wel enigszins verstand van whisk(e)y en inderdaad, hij was goed! Vooral die laatste beviel me prima!
Had je trouwens die acteur al bekeken op wie jij lijkt? Staat in de main topic ergenspagina 7, gister gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb 'm gezien ja
Kon 't wel begrijpen, zeker als ik mezelf met een bril voorstelJij met brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Qunix stond ook bij 'Nee' als ik me niet vergisquote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef Bakakame het volgende:
Bij deze een nieuwe post voor een nieuwe meet!
Eerst even peilen of er animo is voor eenzelfde meet als vorige keer:
Op de laatste vrijdag van de maand in Amsterdam naar de Animator's Preview in de Melkweg en naderhand wat drinken.
Mocht er geen animo zijn voor het Animator's Preview, dan is het plan lijkt me alleen wat te gaan drinken. Dan zijn de keuzes voor stad en datum wel weer open, al lijkt het me dat qua stad Utrecht of Amsterdam het handigst is, aangezien die twee het meest centraal liggen en op het nachtnet aangesloten zijn.
--
Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Animator's Preview in Amsterdam? (Datum wordt later evt bepaald)
Ja: Baka, Cake, Easymodo, Lithia, Blue_Panther_Ninja
Nee: robin007bond, Klipnap
Je hebt gelijk, bedankt! Per ongeluk de verkeerde gekopiëerdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Qunix stond ook bij 'Nee' als ik me niet vergis
Oh my!!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit. Geen zin om initiatief te tonen. Daarom steunen wij van Repelsteeltju neutrecht of de domstad (is dat niet waar dat mangacafé-staat?).
--
Dus om een duidelijk overzicht te houden dat ook meegaat in het topic, graag dit stukje (onder de 2 strepen) quoten en je naam invullen bij wat je stemt (alleen als je eventueel mee wil naar een meet! )
Nee: robin007bond, Klipnap, Qunix, Repelsteeltju
Ik ook graagquote:Op donderdag 26 april 2012 07:39 schreef Klipnap het volgende:
Ok verwijder mij maar van de lijstverkeerd gelezen.
Mangacafe waar?! Ik woon al een tijdje in Utecht, maar nog nooit een mangacafe gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet echt uit. Geen zin om initiatief te tonen. Daarom steunen wij van Repelsteeltju neutrecht of de domstad (is dat niet waar dat mangacafé-staat?).
--
Nee: robin007bond, Klipnap, Qunix, Repelsteeltju
Ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stichting MangaKissa
Pauwstraat 13
3512TG Utrecht
Dit is het adres. Staat ook in de rechterbovenhoek van de site. Eronder staat een routebeschrijving.
[ afbeelding ]
Ziet er netter uit dan ik verwacht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |