SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Mannen ,het zijn soms net vrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Ik word aangeschreven, ik schrijf terug, zonder afwijzing...
Twee kleine mailtje later...vind je me wel leuk?![]()
Pfff....
Nou dat is een vraag die ik niet zal stellen als iemand gewoon terug mailt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mannen ,het zijn soms net vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
Ik mis alleen de xD nog.. hihihi xDVerdomd, hij doet het zo grx naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken er verder niemand, ik neem er wel eens mensen mee naartoe om te lunchen of wat te drinken dus ik denk niet dat ik mensen die ik ken tegen ga komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Vind je het dan niet een beetje eng om iemand daar mee naar toe te nemen?
Als hij dat dan ook maar niet heeft...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ken er verder niemand, ik neem er wel eens mensen mee naartoe om te lunchen of wat te drinken dus ik denk niet dat ik mensen die ik ken tegen ga komen.
Als ie steeds met mensen gaat staan praten ben ik zo weg hoor. Maar ik ga ervan uit dat t een fatsoenlijke jongen is en hij dat niet doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als hij dat dan ook maar niet heeft...
Goed uitgangspunt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als ie steeds met mensen gaat staan praten ben ik zo weg hoor. Maar ik ga ervan uit dat t een fatsoenlijke jongen is en hij dat niet doet.
Dank je!quote:
Er is geen tussen in...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank je!
Ik sta er redelijk relaxed in, vind het wel spannend maar ook realistisch. Het kan klikken of niet.
Slow down omdat ie naar je naam en werk vraagt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou dat is een vraag die ik niet zal stellen als iemand gewoon terug mailt...
Deze heeft ook haast, in 1 mailtje met 2 zinnen, wat ik doe voor de kost... (FOUT) en wat mijn naam is....![]()
DUDE! SLOW DOWN!
Jawel, maar ik denk niet dat je eerlijk antwoord krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Mag je eigenlijk vragen wat iemand zijn slechtste eigenschap is?
Hoezo niet? Als je jezelf goed kent dan kan je daar toch een antwoord opgeven. Ik ken mijn zwakheden ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat je eerlijk antwoord krijgt
Ja wie laat er dan ook parallel een serie lopen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef GlenSpey het volgende:
Overigens moet dit nummer #98 al zijn, let eens op topicstarters
Nee, maar het was echt hoi hoi en dit en dat nou ik hoor je dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Slow down omdat ie naar je naam en werk vraagt?
Jij bent van het type die alles wil uitsmeren over 3 maanden?
O, dat is inderdaad apart.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja wie laat er dan ook parallel een serie lopen...
Ja, maar als ik iemand aan het versieren ben dan presenteer ik mezelf zo goed mogelijk, en dus als ik mijn slechtste eigenschap noem breng ik dat zo dat er ook voordelen aan zitten, en het eigenlijk geen slechte eigenschap meer is. Dat doet iedereen toch wel? Een beetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je jezelf goed kent dan kan je daar toch een antwoord opgeven. Ik ken mijn zwakheden ook.
Sterker nog hij is er offline van geschoten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat je eerlijk antwoord krijgt
Hij komt gewoon snel ter zake. Een echte man dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nee, maar het was echt hoi hoi en dit en dat nou ik hoor je dag![]()
En tussen 3 maanden en dit zit echt nog een hele wereld hoor...Heus!
Je zwakheden goed praten, maar is een zwakheid echt een zwakheid? Even dan mezelf maar als voorbeeld nemen, ik weet van mij zelf dat ik soms wat arrogant en nonchalant over kan komen. Dit is puur uiterlijke vertoning niet tijdens een gesprek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja, maar als ik iemand aan het versieren ben dan presenteer ik mezelf zo goed mogelijk, en dus als ik mijn slechtste eigenschap noem breng ik dat zo dat er ook voordelen aan zitten, en het eigenlijk geen slechte eigenschap meer is. Dat doet iedereen toch wel? Een beetje?
Aww arme jij. Heb je m wel jouw slechtste eigenschap verteld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Sterker nog hij is er offline van geschoten...![]()
Nee, ik ben gewoon ik..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja, maar als ik iemand aan het versieren ben dan presenteer ik mezelf zo goed mogelijk, en dus als ik mijn slechtste eigenschap noem breng ik dat zo dat er ook voordelen aan zitten, en het eigenlijk geen slechte eigenschap meer is. Dat doet iedereen toch wel? Een beetje?
Krijg niet eens een kans...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Aww arme jij. Heb je m wel jouw slechtste eigenschap verteld?
Nee, maar zo denken mensen vaak zelf wel. Ik generaliseerde even, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je zwakheden goed praten, maar is een zwakheid echt een zwakheid? Even dan mezelf maar als voorbeeld nemen, ik weet van mij zelf dat ik soms wat arrogant en nonchalant over kan komen. Dit is puur uiterlijke vertoning niet tijdens een gesprek.
Ben ik dan per definitie afgeschreven omdat ik mijn zwakheid onderken?
Achermquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Krijg niet eens een kans...![]()
Hmmm, ik had dat idee niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij komt gewoon snel ter zake. Een echte man dus
Oh dat is jammer, en je kan haar niet opzoeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef GlenSpey het volgende:
Verdomme, zie ik het hele weekend mijn date niet omdat ze kampt met een blessure![]()
En nee, tis geen smoesje zeg ik er alvast bij
Voor mij is het juist een pluspunt als iemand zijn zwakheden kan benoemen. Dan kan die er altijd nog aan werken omdat die dan weet wat zijn of haar zwakheid is. Maar klopt er zijn er genoeg die generaliseren of juist die kerel zoeken zonder zwakheden of beperkingen of die totaal geen slechte eigenschap hebben.... zou zeggen droom lekker verder danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, maar zo denken mensen vaak zelf wel. Ik generaliseerde even, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Ik denk dat je wel gelijk hebt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, maar zo denken mensen vaak zelf wel. Ik generaliseerde even, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Nee tuurlijk moet iemand dat wel kunnen benoemen, maar ik ga dat niet vragen voordat ik iemand een paar keer in t echt heb ontmoet. Ik vind zo'n vraag meer iets voor een sollicitatiegesprek voor een baan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voor mij is het juist een pluspunt als iemand zijn zwakheden kan benoemen. Dan kan die er altijd nog aan werken omdat die dan weet wat zijn of haar zwakheid is. Maar klopt er zijn er genoeg die generaliseren of juist die kerel zoeken zonder zwakheden of beperkingen of die totaal geen slechte eigenschap hebben.... zou zeggen droom lekker verder dan
Je moest mijn mailtjes eens zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hmmm, ik had dat idee niet.
Direct zijn is meer dan prima...
Maar mag wel een beetje meer uitgebreid.
Ik zie toch liever een mooie strikje...![]()
Koude zakelijk gedoe.
Ik ben nog niet bij haar thuis geweest. En zomaar voor haar deur staan vind ik opdringerig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, en je kan haar niet opzoeken?
Ja, zie je, dan krijgt hij het gewoon terug!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee tuurlijk moet iemand dat wel kunnen benoemen, maar ik ga dat niet vragen voordat ik iemand een paar keer in t echt heb ontmoet. Ik vind zo'n vraag meer iets voor een sollicitatiegesprek voor een baan.
Nee, geen goed idee...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij haar thuis geweest. En zomaar voor haar deur staan vind ik opdringerig.
Bovendien heb ik daar ook heul geen zin in zo snel al... ze woont nog thuiszit ik met de ouders opgescheept.
Moi in een goed gesprek mag het best benoemd worden maar doe het luchtigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee tuurlijk moet iemand dat wel kunnen benoemen, maar ik ga dat niet vragen voordat ik iemand een paar keer in t echt heb ontmoet. Ik vind zo'n vraag meer iets voor een sollicitatiegesprek voor een baan.
Ja, kan ik ook wel snappen, nogmaals, er zit een wereld tussen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je moest mijn mailtjes eens zien.
Als ik iemand heb die lekker meelult worden het zo halve boekwerken.
Maar ik snap t wel als iemand daar geen zin in heeft
Desperate times call for desperate measuresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook wel snappen, nogmaals, er zit een wereld tussen.
Dit was echt, OH ZE REAGEERT SCOREN!!!!, althans dat idee kreeg ik.
Kan het ook fout hebben hahaha, oh well... boeie...
And down the drain it went...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Desperate times call for desperate measures
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
And down the drain it went...
Ja is inderdaad leuk, Maar ook een putjesschepper verlangt naar liefde dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Schilderijtje het volgende:
Weet je wat ik wel leuk vind van dating sites?
Zoveel verschillende type mannen die reageren!
Echt van gepensioneerde die je graag mee willen nemen naar een warm land, tot een putjes schepper...
En alles ertussen in.![]()
Geweldig!
Euhm lijkt me wel, anders sta je niet ingeschreven...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja is inderdaad leuk, Maar ook een putjesschepper verlangt naar liefde dus.
Ja.. dat was een domme opmerking van me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Euhm lijkt me wel, anders sta je niet ingeschreven...
Ofcourse my dear...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar ik ga eens richting bed, ik wil er morgen wel fris en fruitig uitzien natuurlijk
Daar vraag je wat...geen idee. Misschien even googlen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nog een vraagje trouwens, is er ook een datingsite voor autisten?
Beter hier, dan morgen daar...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja.. dat was een domme opmerking van me.
Yep, en dat heet Fok fotoboek. Techno zit 'r vuistdiep in dus die kan je er vast meer over vertellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nog een vraagje trouwens, is er ook een datingsite voor autisten?
Ga ik morgen eens doen, een vriend van me is autistisch en wil graag dames ontmoeten, vandaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ofcourse my dear...![]()
[..]
Daar vraag je wat...geen idee. Misschien even googlen?
Kan ie dat niet op een normale site dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ga ik morgen eens doen, een vriend van me is autistisch en wil graag dames ontmoeten, vandaar.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Tuurlijk. Maar ik heb natuurlijk nog wel de pretentie dat ik daar zelf niet geheel in mee ga
Geen idee, mensen stoppen je graag in hokjes om een beeld te krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Dizorn het volgende:
Haha non-conformisten. Lekker helemaal anders zijn dan al die conformisten. Met zijn duizenden tegelijk.
Aparte vraag uberhaubt maar.. geloof dat hij het idee nog niet zo goed snapte dan :p
Ik heb werkelijk geen idee wat hij ermee bedoelde...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Dizorn het volgende:
Maar als je dan vraagt of iemand een non-conformist is. En dat ben je dan? Dan heeft hij dus juist géén beeld van je..
Mjah, het klopt wel....vandaar de vraag dus, maar dan nog wil ik hier niet bij horen...quote:Iemand vroeg mij eens: wat is een Nonconformist.
Op zich is deze site te klein voor alle aspecten, maar in notedop:
een Nonconformist is sociaal doch niet over de grens dat het
z'n autenticiteit, z'n echtheid, zou aantasten.
In feite een soort kunstenaar die de inner-drumbeat trouw blijft:
een levens-kunstenaar...
Een Nonconformist is iemand die de pijn van de afwijzing draagt omwille van
de echtheid / rechtvaardigheid / barmhartigheid...
De wetenschap / artesticiteit...
Die de groepsprocessen en googiek, scherp doorziet en niet MET de kudde
in de sloot mee springt:
als ieder uit het raam springt hoef IK nog niet.
Een Nonconformist is openminded, weet dat er meer kleuren ter grondslag liggen
aan de verklaring van het bestaan, dan een enkele religie o.i.d.
Een Nonconformist luistert nog naar de intuitie en leeft
in harmonie met Natuur / Schepping.
Hij kijkt vol verwondering op naar de SterrenHemel, ademloos in de Kwantums...
Ik zal vast ergens inpassen, maar vind dat niet zo belangrijk...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dit (+ Het is natuurlijk ook 'conformistisch' om hierbij te WILLEN horen)
Blijven daten! Je past vanzelf ergens in...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind het best belangrijk om ergens in te passen.![]()
![]()
Alsof ik niet mag daten hee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snuit wat doe jij nou weer hier?!
Op elke straathoek kan jij wel een vrouw versieren. Lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof ik niet mag daten hee!
Hmmm, daar heb je wel een punt..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op elke straathoek kan jij wel een vrouw versieren. Lijkt me makkelijker.
Moet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel een punt..Vanmiddag moet ik lunchen met de dochter van mn groenteboerin
Wees blij dat je niet met de groenteboerin moet lunchen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel een punt..Vanmiddag moet ik lunchen met de dochter van mn groenteboerin
haha nee, niets moet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Moet?![]()
Of verkeerde woord keus?
Kijk zo doe je dat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha nee, niets moet..Heb echt een hele toffe vrouw hier in de groente/kaas winkel staan, dus daar praat ik altijd best wel een tijdje mee. De kaasboer vroeg op een gegeven moment waarom ik nooit met een vrouw langs kwam
en daar dook die boerin dus bovenop. "Heey, mijn dochter is weer vrij, en ik wil jou als schoonzoon hebben" grapte ze
Dus ik zei dat ze dan maar een date moest regelen.. en zo gezegd, zo gedaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha nee, niets moet..Heb echt een hele toffe vrouw hier in de groente/kaas winkel staan, dus daar praat ik altijd best wel een tijdje mee. De kaasboer vroeg op een gegeven moment waarom ik nooit met een vrouw langs kwam
en daar dook die boerin dus bovenop. "Heey, mijn dochter is weer vrij, en ik wil jou als schoonzoon hebben" grapte ze
Dus ik zei dat ze dan maar een date moest regelen.. en zo gezegd, zo gedaan
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Je weet wel hoe dochterlief eruit ziet?
Of is het blind?
Oh! Spannend!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisdus dat maakt niet uit.
I see!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh, eens kijken....
Ik zie erg vaak, vrouwen als je heel veel date, sla dan dit profiel over, bla bla
Zou proberen dat in een positief jasje te steken.
Duidelijkheid boven alles.
Dus alles wat je graag wil.
De negatieve dingen eruit laten.
En humor! Humor is goed.
Enne vermijd de clichés!
En bovenal, blijf jezelf, want een profiel dat is opgemaakt louter uit trigger dingen, will bite you in your ass one day...
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Wat ik mij eens afvroeg, wat is nu de beste manier van je profiel opstellen? Wat zet je erin wat niet en hoe zet je het erin... wat triggert en wat stoot af?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.
Proud owner of alle seizoenen DS9 en ENT op dvdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef Seven. het volgende:
VOY is het best. DS9 komt te traag op gang, TNG heeft de beste kapitein maar VOY heeft Janeway en 7 en oestrogeenboost ben ik blijkbaar gevoelig voor. Maar er zitten wat lesbo-scenes in DS9, vette pluspunten. Alles minstens 1x gezien buiten TOS maar ik hou niet van oude series. Momenteel voor de tweede keer bezig aan ENT en daarvan begin ik de charmes ook wel weer serieus in te zien, al vind ik de karakterontwikkeling het minst sterk (m.u.v. Archer).
Dus. Mevrouwtje. Techno. Opvallend. De enige mensen waar mijn interesse naar uitgaat in deze reeks, kijken ST.
Kom maar bij mij hoor, ik vind er ook geen klap aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Schilderijtje het volgende:
Help, ik ben omgeven met trekkies...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kom maar bij mij hoor, ik vind er ook geen klap aan.
En dan kun je nooit meer neutraal bij je groenteboerin langs, plus moet je vervolgens het wisselgeld altijd natellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisdus dat maakt niet uit.
Dat omvat het wel een beetje ja. Probeer echt zoveel mogelijk dingen op een positieve manier te brengen. Benoem de dingen die je wel leuk vindt en maak zo duidelijk dat je bepaalde dingen minder leuk vindt (zonder dat te zeggen).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh, eens kijken....
Ik zie erg vaak, vrouwen als je heel veel date, sla dan dit profiel over, bla bla
Zou proberen dat in een positief jasje te steken.
Duidelijkheid boven alles.
Dus alles wat je graag wil.
De negatieve dingen eruit laten.
En humor! Humor is goed.
Enne vermijd de clichés!
En bovenal, blijf jezelf, want een profiel dat is opgemaakt louter uit trigger dingen, will bite you in your ass one day...
Dank voor de link. Ik ga m eens bekijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Schilderijtje het volgende:
Eerste hit, moet vast wat tussen staan:
http://autisme-contacten.startpagina.nl/
Bij mij komt het ook door Picard dat ik TNG het best vind, en Worf vind ik geweldig maar die zit ook in DS9. Hm, die lesbo scenes in DS9 heb ik gemist, welk seizoen is dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef Seven. het volgende:
VOY is het best. DS9 komt te traag op gang, TNG heeft de beste kapitein maar VOY heeft Janeway en 7 en oestrogeenboost ben ik blijkbaar gevoelig voor. Maar er zitten wat lesbo-scenes in DS9, vette pluspunten. Alles minstens 1x gezien buiten TOS maar ik hou niet van oude series. Momenteel voor de tweede keer bezig aan ENT en daarvan begin ik de charmes ook wel weer serieus in te zien, al vind ik de karakterontwikkeling het minst sterk (m.u.v. Archer).
Dus. Mevrouwtje. Techno. Opvallend. De enige mensen waar mijn interesse naar uitgaat in deze reeks, kijken ST.
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Neelix het volgende:
Uiteraard scoor je met originaliteit hoge punten, maar je moet echt zelf origineel zijn. Bovenal, wees jezelf. Durf sterk in je schoenen te staan en te denken: dit ben ik, en als het je niet bevalt dan zout je maar op.
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.
Maar die pik je er ook zo uit, de krampachtige.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.
Ja, maar jij als originele weet daar dan toch wel raadt mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?
Ik heb zelf een paar eigenschappen die ook echt zo zijn, maar heel veel mensen zichzelf standaard toedichten. Heel irritant want zo gelooft niemand meer dat het bij mij echt zo is.
Ja zeker, ik bedoel ook absoluut niet dat niemand origineel mag (proberen te) zijn. In sommige gevallen is het dan alleen mijn associatie dat het te krampachtig geprobeerd wordt, maar je snapt dat het niet meer is dan dat: mijn associatie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?
Zoals wat?quote:Ik heb zelf een paar eigenschappen die ook echt zo zijn, maar heel veel mensen zichzelf standaard toedichten. Heel irritant want zo gelooft niemand meer dat het bij mij echt zo is.
Precies - helemaal met Garisson eens. Origineel proberen te doen gaat vaak de mist in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die dat er helemaal niet uit pikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar die pik je er ook zo uit, de krampachtige.
Met kijk-mij-eens-een-happy-de-peppy-profiel hebben...
Jij moet ze altijd van je áf slaan he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Wtf, krijg nog steeds mailtjes van een dame die ik al weken niet meer gesproken heb. Heb een paar keer gemaild met haar maar vond dr niet erg interessant. Sindsdien antwoord ik niet meer op haar mails, maar ze blijft ze toch nog sturen. Vaak staat er niet meer in dan 'hey' of 'hoi', maar ze vroeg me ook al een keer of ik wilde daten
Een stalker in vrouwelijke vorm
Je kan toch duidelijk zeggen dat je haar bedankt voor de aandacht, maar dat je geen interesse hebt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Wtf, krijg nog steeds mailtjes van een dame die ik al weken niet meer gesproken heb. Heb een paar keer gemaild met haar maar vond dr niet erg interessant. Sindsdien antwoord ik niet meer op haar mails, maar ze blijft ze toch nog sturen. Vaak staat er niet meer in dan 'hey' of 'hoi', maar ze vroeg me ook al een keer of ik wilde daten
Een stalker in vrouwelijke vorm
Ja, dat willen ze wel..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die dat er helemaal niet uit pikken.
Ik ben gewoon vrij eerlijk erover, en kan er ook wat over vertellen dus dames die dat niet hebben maar wel pretenderen vallen wel door de mand denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, maar jij als originele weet daar dan toch wel raadt mee?
Juist!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij eerlijk erover, en kan er ook wat over vertellen dus dames die dat niet hebben maar wel pretenderen vallen wel door de mand denk ik.
Op die manier, het moet natuurlijk wel natuurlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik bedoel ook absoluut niet dat niemand origineel mag (proberen te) zijn. In sommige gevallen is het dan alleen mijn associatie dat het te krampachtig geprobeerd wordt, maar je snapt dat het niet meer is dan dat: mijn associatie.
[..]
Zoals wat?
Mee eens, dat maakt het ook makkelijker om op iemand af te stappen. En goed dat je dat ook gewoon zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Juist!
Zoveel mannen zijn reislustig...
Ik niet, ga dan ook niet doen alsof.
Heb het prima naar mijn zin in mijn eigen omgeving.
Dat vind ik juist zo mooi van een dating-site, je kan zonder emotie ( althans...) gewoon reageren.
Nu ook weer een zeiler...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mee eens, dat maakt het ook makkelijker om op iemand af te stappen. En goed dat je dat ook gewoon zegt.
Maar dan laat je hem toch lekker zeilen in zijn eentje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nu ook weer een zeiler...
Oh men, als ik al in een huis sta wat niet waterpas is...is het al...(overdreven, maar ik word gewoon niet goed..)
Vind het fantastisch om een boot uit te zwaaien...als ik maar op de wal mag staan..
Tuurlijk, zou verder ook geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar dan laat je hem toch lekker zeilen in zijn eentje?
Zo is het ook.quote:Ik had laatst ook een reactie terug, 'maar van 'insert activiteit' krijg ik toch wel de kriebels'. Heb geantwoord dat ik dat ook prima alleen met mijn vrienden kan doen.
Daarom, of hij moet op een zeilboot wonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou verder ook geen probleem zijn.
Hij zal wel moeten...
[..]
Zo is het ook.
Je hoeft niet alles samen te doen, blijft genoeg over... (hoop je...)
Gelukkig woon ik zelf in een huis...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Daarom, of hij moet op een zeilboot wonen.
Oh dat is minder ja...quote:Ik heb zelf tot nu toe wel steeds mannen getroffen die zichzelf niet kunnen vermaken als ik erbij ben. En dan moeilijk gaan doen als ik een keer wat voor mezelf doe of alleen met vrienden wil doen. :S
Je stelt je dus niet afhankelijk op in een relatie. Prima eigenschap. Klauwen in de nek verdraag ik ook maar matig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben niet onzeker van nature, ik ben zorgzaam maar heb wel een eigen leven naast relaties, ik hou echt van reizen, en doe graag nieuwe dingen.heel standaard. Maar veel vrouwen zijn wel onzeker en klampen zich vast aan hun lief.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
Ja, die vraag...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die vraag die ik gisteren of eergisteren stelde hierover? Waarom denk je dat het aan jou ligt?
Ik wilde het niet verpesten voor je heur.
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektochtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, die vraag...
Oh nee, je verpest niks!
Maar de ratels zijn wel gaan draaien...![]()
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb zelf tot nu toe wel steeds mannen getroffen die zichzelf niet kunnen vermaken als ik erbij ben. En dan moeilijk gaan doen als ik een keer wat voor mezelf doe of alleen met vrienden wil doen. :S
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Wel opletten dude! Was een quote van Mevrouw_voor_jou...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Brrr.... mag ik nu al weg rennen?quote:[..]
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
[..]
Gelukkig woon ik zelf in een huis...
[..]
Oh dat is minder ja...
Maar ik denk dat het komt, omdat in de verliefdheid-fase je graag bij elkaar zou moeten zijn...
Wat dus voor jou niet zo geldt?
Ik wil voor geen goud meer met een vent samen wonen.
Ook zoiets.
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.
Samenwonen vind ik niet zo'n probleem, maar ik moet wel mijn gang kunnen gaan.
Brrr wat gaan jullie snel zeg, ik kan t amper bijhouden.
Niet meer. Vroeger wel gedaan hoor, in mijn laatste relatie ook een periode. Maar ik ben daarin erg veranderd, ik ben vooral veel zelfverzekerder geworden en daardoor doe ik veel meer mijn eigen dingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je stelt je dus niet afhankelijk op in een relatie. Prima eigenschap. Klauwen in de nek verdraag ik ook maar matig.
En sowieso (in het algemeen hè, niet naar jou gericht), dat etaleren van 'kijk mij eens de levenslustigerd zijn, met mijn zeilboot en hier sta ik op de Kilimanjaro, is het niet geweldig?'.
Nee, je concenteren op de foute dingen is geen goed ding, hell ik heb er ook wel een paar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektocht
Die mag ze mooi houden!quote:Of je moet de titel hosselqueen van Spirit over willen nemen
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...
Zeker als je een ontwikkeling aan de gang is.![]()
Kan maar beter eerlijk zijn.
Och heb je een vieze onderbroek, nou hup snel naar huis dan!![]()
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.
quote:ja, ik ben echt een vreselijk mens dat ik het lef heb te verwachten dat mannen zichzelf ook vermaken.
Die heb ik ook al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.
Wie niet?quote:Hahaha.....ik heb in het verleden echt veel te vaak de was van vriendlief gedaan.
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.
[..]
Ik weet het voor mezelf nog niet, ik heb een tijd gehad dat ik kinderen wilde, dat is een paar jaar geleden veranderd. Maar ik weet niet wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al.![]()
Zoek geen pappie.
[..]
Wie niet?
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?
OEH! Spannend!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Ik snap die associatie wel. En ik zal ook niet zo snel mijn agenda leegruimen voor iemand dus er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."
Veel plezier met je date vandaag!
Ik ga ook weer eens wat actiefs doen, met keu's en ballen.
Ja, spannend is het zeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in. Vind het best spannend nu. Ben vooral ook heel nieuwsgierig.
Ik doe naderhand wel even verslag. De afspraak is om 3 uur, dus hoe langer het duurt dat je van me hoort hoe beter het gegaan is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, spannend is het zeker.
Wij zijn ook zeer benieuwd!
WHOEHAHAHAA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Proest!
luxe bmw zoekt:
mini
met grote koplampen
een mooi onderstel
ik heb een dikke uitlaat en brede sloffen
om samen 69 over de snelweg te rijden
Zou dit bovenstaande werken?
DAMN! Dat is al over 2 uur!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik doe naderhand wel even verslag. De afspraak is om 3 uur, dus hoe langer het duurt dat je van me hoort hoe beter het gegaan is.
Geweldig! Hilarisch!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Proest!
luxe bmw zoekt:
mini
met grote koplampen
een mooi onderstel
ik heb een dikke uitlaat en brede sloffen
om samen 69 over de snelweg te rijden
Zou dit bovenstaande werken?
Jep, ik ga zo maar eens douchen en omkleden enzo, zorgen dat ik toonbaar ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
DAMN! Dat is al over 2 uur!![]()
Ik hoop dan morgen van je te horen!![]()
Heel veel plezier in ieder geval!
Vergeet dawg ook vooral nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Yep, en dat heet Fok fotoboek. Techno zit 'r vuistdiep in dus die kan je er vast meer over vertellen.
Zie je avatar. Veel succes mee gehad al?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef kastanova het volgende:
Godsetering.
Ik dacht; ik kijk even hoe maf en impulsief m'n omgeving me schat en pas m'n facebook relatiestatus aan naar verloofd terwijl niemand uberhaupt van m'n nieuwe vriendin weet.
Binnen 5 minuten 2 likes en ook zelfs al felicitaties, wtf.
Euuuhm, 4e of 5e, we weten het allebei niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Ben je nou aan het fokken terwijl je vriendin er is? Erm, tweede of derde date dus?
Heeft zij nu ook al een account dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuhm, 4e of 5e, we weten het allebei niet meer.
Wie heeft er nou een account nodig als ze live met mij mee kan lezen?quote:
Het staat al op facebook, meld je dus daar maar ff aan.quote:
Waarom denk je toch telkens dat ik je kapot probeer te maken of iets in die geestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Seven. het volgende:
Denk het niet, Martin. Dat zou virtuele zelfmoord zijn, je zou het hoe dan ook tegen me gebruiken. Ik heb je al eens ge-ignored trouwens..
Omdat ik kasta niet op facebook wil?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:28 schreef Wicked-Game het volgende:
* Wicked-Game is nu wel benieuwd wie Seven nou werkelijk is...
Ik denk dat helemaal niet. Maar ik ga je geen extra geschut geven om afgezeken te worden, want je vindt toch wel iets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom denk je toch telkens dat ik je kapot probeer te maken of iets in die geest.
Als er nu ook maar énige meerwaarde voor me zou zijn of voordelen op zou leveren okay, but I can't think of any.
Nee uit pure interesse, je moet toch een keer het goede in mensen zien hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat ik kasta niet op facebook wil?
Right, eerst zeik je me af en nu ben je ineens nieuwsgierig? Ik reageer niet goed op gemengde signalen. Dit gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee uit pure interesse, je moet toch een keer het goede in mensen zien hoor
Zover ik me kan herinneren heb ik je uitsluitend aangesproken op je eigen uitspraken en dat lijkt me op zich toch wel een vrij normale gang van zaken op een discussieforum.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat helemaal niet. Maar ik ga je geen extra geschut geven om afgezeken te worden, want je vindt toch wel iets.
Afzeikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Right, eerst zeik je me af en nu ben je ineens nieuwsgierig? Ik reageer niet goed op gemengde signalen. Dit gaat 'm niet worden.
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef Seven. het volgende:
whatever, kasta. No offence maar heb er gewoon geen behoefte aan.
Luister 'vriend', ik heb jouw goedbedoelde kritiek niet één keer als opbouwend ervaren. Hoop dat jij ervan genoten hebt. For the record: je moet echt van goede huize komen wil je mij beledigen maar ik ken dondersgoed het verschil tussen goed bedoelde kritiek en afzeiken. Jij hebt allang afgedaan als date-potentieel dus je hoeft het echt niet goed te praten of zo. Dát zou pas beledigend zijn, want blijkbaar denk je dat ik heel stom ben. Whatever rocks your boat, man!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
AfzeikenNotebene goed bedoelde kritiek omdat je zelf niet duidelijk bent en je zelf tegenspreekt. Dat zijn constateringen
Ben ik je nog niet aan het afzeiken, dat word het pas als ik je op alle punten zou aanvallen wat je allemaal verkeerd zou doen, wat je er aan moet doen of wat je per definitie fout doet. Dat heb je mij niet horen zeggen.
Dus het afzeiken ansich klopt voor geen meter
whatever, kasta. Het zal ongetwijfeld waar zijn. Begin de quotes maar vast te zoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.
Telkens vraag je (om) iets en als ik je dan vervolgens een oplossing geef, doe je net alsof ík iets van jou nodig had "waaraan je helaas niet kunt voldoen" omdat [insert verhaal over hoe gemeen ik voor je ben.]
Best bizar eigenlijk.
Rustig maar meisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Seven. het volgende:
whatever, kasta. Het zal ongetwijfeld waar zijn. Begin de quotes maar vast te zoeken.
Je laat je goed opnaaien zeg. Maar succes he met datenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Luister 'vriend', ik heb jouw goedbedoelde kritiek niet één keer als opbouwend ervaren. Hoop dat jij ervan genoten hebt. For the record: je moet echt van goede huize komen wil je mij beledigen maar ik ken dondersgoed het verschil tussen goed bedoelde kritiek en afzeiken. Jij hebt allang afgedaan als date-potentieel dus je hoeft het echt niet goed te praten of zo. Dát zou pas beledigend zijn, want blijkbaar denk je dat ik heel stom ben. Whatever rocks your boat, man!
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je laat je goed opnaaien zeg. Maar succes he met datenen dat is goed bedoeld
Volgens mij kick je er wel een beetje op al die aandacht hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.
Wat je van mij moet weten (als het je dan tóch zo interesseert) is dat ik echt niet nadenk over wat ik hier post en hoe dat overkomt. Dat mij dat zo nu en dan een makkelijk slachtoffer maakt, is een bijkomstigheid daarvan en dat doet me weinig. Maar het blijft wel hangen als iemand daar lekker op gaat zitten pikken dus ik snap dan weer niet dat je een dag later zegt dat je benieuwd bent naar de persoon achter Seven. Als je echt zo benieuwd bent, dan spit je mijn postgeschiedenis maar eens door want mijn halve leven is te volgen op fok. Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy. Alles vanaf mijn 22ste kun je lezen.
Maar dat doe je toch niet want zo interessant ben ik helemaal niet en dat vind je stiekem ook helemaal niet.
Ik zei toch al succes met datenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.
Wat je van mij moet weten (als het je dan tóch zo interesseert) is dat ik echt niet nadenk over wat ik hier post en hoe dat overkomt. Dat mij dat zo nu en dan een makkelijk slachtoffer maakt, is een bijkomstigheid daarvan en dat doet me weinig. Maar het blijft wel hangen als iemand daar lekker op gaat zitten pikken dus ik snap dan weer niet dat je een dag later zegt dat je benieuwd bent naar de persoon achter Seven. Als je echt zo benieuwd bent, dan spit je mijn postgeschiedenis maar eens door want mijn halve leven is te volgen op fok. Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy. Alles vanaf mijn 22ste kun je lezen.
Maar dat doe je toch niet want zo interessant ben ik helemaal niet en dat vind je stiekem ook helemaal niet.
Ah welja. De attention whore kaart hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Volgens mij kick je er wel een beetje op al die aandacht hier.
Euh, wat preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef Seven. het volgende:
Van mij mag je, kasta. Je hebt nu een window of opportunity dus go for it.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah welja. De attention whore kaart hadden we nog niet gehad.
En dat is gebaseerd op ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:18 schreef Seven. het volgende:
Hey Provinciaaltje, daten?.
Met jou kan ik heerlijk de vloer aanvegen, denk ik.
80% van de mannen is vloerveegmateriaal. En ik ben een hoogst intimiderend vrouwmens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bij deze dan.
[..]
En dat is gebaseerd op ?
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.quote:
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Seven. het volgende:
Mijn bovenburen zijn aan het neuken..
Seksdate, anyone?
PM me even je emailadres van destijds, ga ik kijken of ik de chatlog nog hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Seven. het volgende:
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.
goeie eerste post .... surequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Seven. het volgende:
Mijn bovenburen zijn aan het neuken..
Seksdate, anyone?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.
Telkens vraag je (om) iets en als ik je dan vervolgens een oplossing geef, doe je net alsof ík iets van jou nodig had "waaraan je helaas niet kunt voldoen" omdat [insert verhaal over hoe gemeen ik voor je ben.]
Best bizar eigenlijk.
Ik heb nu even een WTF momentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Seven. het volgende:
Denk het niet, Martin. Dat zou virtuele zelfmoord zijn, je zou het hoe dan ook tegen me gebruiken. Ik heb je al eens ge-ignored trouwens..
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...
En aangezien Twente vanavond voetbalt, mogen jullie je van mij wel even met elkaar gaan vermaken hoor.
Maar ze wil wel eerst meer foto's zien.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
PM me even je emailadres van destijds, ga ik kijken of ik de chatlog nog heb.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef Seven. het volgende:
OK. Forward die ook even naar mij, ik heb 'm sowieso niet meer. Maar dat adres bestaat allang niet meer.
Mja, Twente is fucking 4 uur van hier. Dat is er wat over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...
En aangezien Twente vanavond voetbalt, mogen jullie je van mij wel even met elkaar gaan vermaken hoor.
Maar ze wil wel eerst meer foto's zien.
Ja hey, hij vroeg mij toen om mijn MSN. We hebben elkaar een keer gesproken maar toen vond ik het wel leuk geweest. Ik wilde toen nog veel grager een vriendje (dus had ik Jan en alleman op msn), al schreeuwde ik heel hard van niet. People change. Nu wil ik wel een vriendje of vriendinnetje maar niet meer bang om mijn eigen zwakten onder ogen te zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu even een WTF momentje
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Héééééeeeee....Die heb ik toevallig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy.
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja hey, hij vroeg mij toen om mijn MSN. We hebben elkaar een keer gesproken maar toen vond ik het wel leuk geweest. Ik wilde toen nog veel grager een vriendje (dus had ik Jan en alleman op msn), al schreeuwde ik heel hard van niet. People change. Nu wil ik wel een vriendje of vriendinnetje maar niet meer bang om mijn eigen zwakten onder ogen te zien.
No offence maar is dat niet een beetje sad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Sprons77 het volgende:
gewetensvraag .... als ze heel lekker is, ja, denk 't wel
Gast, hoe lang heb jij al niet geneukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Sprons77 het volgende:
gewetensvraag .... als ze heel lekker is, ja, denk 't wel
Ik denk dat ik jou vooral zou gebruiken om op te kakken. Zonder doorspoelen dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.
Ik woon in ZH en ga niet eens naar Utrecht of Amsterdam voor seks of een relatie. Hier is nog genoeg fish.(tenzij ik toevallig in de buurt ben). Maar ik ga echt niet langer dan een uur reizen om een meid te ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.
Ik zou juist nu eens gaan rukken, als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héééééeeeee....Die heb ik toevallig!![]()
Het is dat ik zometeen een date heb.
Whahahaah, probeer je ons nou wijs te maken dat jij seks hebt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik woon in ZH en ga niet eens naar Utrecht of Amsterdam voor seks of een relatie. Hier is nog genoeg fish.(tenzij ik toevallig in de buurt ben)
Nee, want dan heb ik geen zin meer in de date.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou juist nu eens gaan rukken, als ik jou was.
Ik alweer een week of 4, vrij lang voor mijn doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Sprons77 het volgende:
haha, inkoppertje. Te lang. En ja, misschien triest, maar komop, zal vast niet de enige zijn
Of zorg dat je daar wél blijft slapen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik geen zin meer in de date.
Bovendien moet ik morgen werken en kan ik toch niet echt blijven slapen. De date is in A'dam en ik moet morgen om 10.30u in A'dam zijn. In pak. Heb het al eens meegemaakt zo, kon ik om 7.30u op om weer terug naar Utrecht te gaan om daar te douchen, me om te kleden en weer richting Amsterdam te gaan. Dan ben je ook brak.;(
Dat kan niet, want ik moet in pak morgen. En ik ga niet in een pak daten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of zorg dat je daar wél blijft slapen dan?
Ik denk dat kasta wint.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:
Ik een uurtje of 9, denk dat ik win. (<--kansloos om hiermee te pimpen zeg.)
Drop dat pak eerst bij haar dan? Ik zie het probleem niet zo hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik moet in pak morgen. En ik ga niet in een pak daten.
Ben je nu ineens de brutale seven die overal haar bekke mee heeft, dacht het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whahahaah, probeer je ons nou wijs te maken dat jij seks hebt?
Ik heb haar nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Drop dat pak eerst bij haar dan? Ik zie het probleem niet zo hoor.
Kunt zeggen wat je wil, ik geloof geen seconde dat jij in het afgelopen jaar seks hebt gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben je nu ineens de brutale seven die overal haar bekke mee heeft, dacht het niet.
Met wie heb jij dan geneukt 9u geleden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien.Komt wel fout over dan, haha.
Al heb ik na een eerste date -waarbij niks was afgesproken- wel eens heel subtiel m'n lenzendoosje en tandenborstel uit m'n jaszak getoverd. "Ik snap ook niet hoe ze hier komen, maar het is nu ineens wel verdomd handig zeg"
Haar blik:
Iemand anders, met wie ik 1,5 week geleden een eerste date had en die ik gisteravond toevallig weer in de kroeg tegenkwam.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Seven. het volgende:
Met wie heb jij dan geneukt 9u geleden?
Ik kan het ook niet bewijzen, sorry.(hoewel ik nog wel een naaktfoto van haar heb ergens) Maar jij klinkt alsof je al jaren geen seks hebt gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil, ik geloof geen seconde dat jij in het afgelopen jaar seks hebt gehad.
[..]
Met wie heb jij dan geneukt 9u geleden?
Leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Neelix het volgende:
Ik ga weer van de datingsites af. Ik heb nu een exemplaar gevonden waar ik echt een ontzettend mooie klik mee heb. We hebben een stuk of 4 dates gehad, maar het voelt als veel en veel meer.
Deze keer doe ik mijn best om het wat rustig aan te doen om het niet te verpesten, en mijn agenda laat het ook niet toe, dus dat is dan wel zo handig....
En ik ben dan geen 3rdrock, maar we hebben wel al aan elkaar bekend dat we best verliefd zijn....
Reversed psychology werkt niet bij mij. En je weet zelf ook wel beter. Sterker nog, als ik het er voor over heb hoef ik alleen maar kasta toe te voegen op facebook en naar Twente te rijden. Kan ik gelijk eens bij mijn ouders langsgaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet bewijzen, sorry.(hoewel ik nog wel een naaktfoto van haar heb ergens) Maar jij klinkt alsof je al jaren geen seks hebt gehad.
Dan moet je nog ver rijden voor seks, dat is zo wanhopig een uur in de trein zitten met een natte poes of een voorvochtige lul. Mijn eenmalige sekspartner woont hier vlak naast is mijn nieuwe buurvrouw!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[..]
Reversed psychology werkt niet bij mij. En je weet zelf ook wel beter. Sterker nog, als ik het er voor over heb hoef ik alleen maar kasta toe te voegen op facebook en naar Twente te rijden. Kan ik gelijk eens bij mijn ouders langsgaan.
Ik hoef alleen maar naar de kroeg te gaan, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Eén telefoontje volstaat, hoef er niet eens de deur voor uit te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan moet je nog ver rijden voor seks, dat is zo wanhopig een uur in de trein zitten met een natte poes of een voorvochtige lul. Mijn eenmalige sekspartner woont hier vlak naast is mijn nieuwe buurvrouw!
Waarom ga je trouwens niet gewoon naar Kasta met al je bezwaren tegen hem, als je seks wil dan ga je toch?
Als je dat helemaal niet tof vindt, dan moet je dat juist tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef GlenSpey het volgende:
Pfoe, een gesprek over regelmaat. Mijn date geeft aan het toch altijd wel prettig te vinden om lang na te denken in het begin. Wat er dus op neerkomt dat ik haar waarschijnlijk zeker de aankomende week ook niet zal zien. Laat dat nou net iets zijn wat ik helemaal niet tof vindtik heb er al zo'n hekel aan om telkens te moeten wachten
Nog maar even zien hoe dat zich verder ontwikkelt. Als het me te lang duurt verlies ik mijn interesse en ga ik weer verder op zoek.
Overigens voor de zeikerds, dat zeg ik natuurlijk niet zo tegen haar. Ik spui gewoon even mijn gal
Maarja 9 van de 10 mannen neukt bagger vooral als ze dronken in de kroeg zitten. Dus dan gebeurt het weer niet goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar naar de kroeg te gaan, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Eén telefoontje volstaat, hoef er niet eens de deur voor uit te gaan.
Doe ik hoor, alleen iets subtielerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je dat helemaal niet tof vindt, dan moet je dat juist tegen haar zeggen.
Als het met slechte seks begonnen was, dan had ik die telefoonnummers niet eh? En zoals gezegd, ik hoef er de deur dus niet voor uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja 9 van de 10 mannen neukt bagger vooral als ze dronken in de kroeg zitten. Dus dan gebeurt het weer niet goed.
Ok jij wintquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het met slechte seks begonnen was, dan had ik die telefoonnummers niet eh? En zoals gezegd, ik hoef er de deur dus niet voor uit.
Wie heeft het over Twente? Zitten nu in de chalet te Groesbeekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, Twente is fucking 4 uur van hier. Dat is er wat over.
Duik vanavond wel even de kroeg in of zo.
Echt, dat soort shit; ik snap het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Silenus het volgende:
Ik heb haar nog nooit gezien.Komt wel fout over dan, haha.
Bij Kasta gaat er echter niet geneukt worden hé, alleen een beetje scissor-action e.d.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Seven. het volgende:
Reversed psychology werkt niet bij mij. En je weet zelf ook wel beter. Sterker nog, als ik het er voor over heb hoef ik alleen maar kasta toe te voegen op facebook en naar Twente te rijden. Kan ik gelijk eens bij mijn ouders langsgaan.
Silenus hangt liever de mysterieuze onaantastbare playboy uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt, dat soort shit; ik snap het niet.
Waarom in godsnaam daten met een vrouw als je al bang bent dat dat soort shit afschrikt?
Ik: "Ja hoi, ik moet morgenochtend in Amsterdam zijn dus kan ik blijven crashen?
Reactie 1: Nou jaaaaaaa zeg, wat brutaal! Ben jij er zo 1?.
Reactie 2: Euuuuhm...
Reactie 3: No problem.
Actie bij 1: Dag hoor, daaahaaag.
Actie bij 2: Als je bang bent dat ik aan je ga zitten; whehehe, don't think so.. Maar desnoods ga ik wel op de bank crashen hoor (never happens)
Actie bij 3: Thanx en tot zo dan!
Nou ja, zoals gezegd, 1 smsje volstond. Ik ga champagne koud zetten, en me douchen/scheren, favoriete fuckbuddy staat over een uurtje voor de deur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij Kasta gaat er echter niet geneukt worden hé, alleen een beetje scissor-action e.d.
How sadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, zoals gezegd, 1 smsje volstond. Ik ga champagne koud zetten, en me douchen/scheren, favoriete fuckbuddy staat over een uurtje voor de deur.
Ik alleen voor 2xquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij zou naar Brussel rijden voor eenmalige seks?
Nou suc seks! Zo knap ben je volgens mij niet dus ik geloof nooit dat het goede seks kan zijn. Ik denk klein meisje,korte armpjes, emo uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, zoals gezegd, 1 smsje volstond. Ik ga champagne koud zetten, en me douchen/scheren, favoriete fuckbuddy staat over een uurtje voor de deur.
Wow. Je blijft me verbazen gewoon, er is echt geen einde aan de dieptepunten die jij kunt bereiken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou suc seks! Zo knap ben je volgens mij niet dus ik geloof nooit dat het goede seks kan zijn. Ik denk klein meisje,korte armpjes, emo uiterlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?quote:
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou suc seks! Zo knap ben je volgens mij niet dus ik geloof nooit dat het goede seks kan zijn. Ik denk klein meisje,korte armpjes, emo uiterlijk.
Het was perfect geweest moest ik dolverliefd op hem zijn. Maar hij is te jong en te weinig levenservaring. Evengoed, de seks is wel supergoed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef kastanova het volgende:
Nah, met fuckbuddy's heb ik altijd zoiets van... Het is toch een beetje net niet en ter opvulling...
Niets mis mee natuurlijk, maar toch.
Dat bestrijd ik ook niet maar ging me meer om een kerel die na 1 sms hoogstwaarschijnlijk zijn hele avond omgooit voor een potje hete sex. (Hij behoort dus blijkbaar tot die 80%quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?
Wow, ben jij dat Seven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Minder sad dan de hele zaterdagavond achter fok zitten rukken. Ik ga zo lekker filmpje kijken, champagne erbij, sexy lingeriesetje aangetrokken, leuke gesprekken, hij is tevens knuffelbeer, intelligent en mooi dus wat zou ik nog meer willen voor deze nacht?
[..]
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkel. Ook voor jou is dat weggelegd.
[ afbeelding ]
Ik wilde hier foto's van facebook zetten maar de functie afbeeldingslocatie kopiëren werkt niet meer nu facebook een stomme foto-applicatie heeft geïmplementeerd.
Nee, geloof ik niet. Tot die 80% zou hij wel kunnen behoren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet maar ging me meer om een kerel die na 1 sms hoogstwaarschijnlijk zijn hele avond omgooit voor een potje hete sex. (Hij behoort dus blijkbaar tot die 80%)
Ga je nog eens met hem op stap?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn afspraakje was heel gezellig, geslaagd op het vlak dat het een hele normale en hele aardige jongen was. Ook genoeg gespreksstof maar geen vuurwerk/vonken etcetera. Is niet erg, ik vond het allang leuk weer eens op die manier met een man uit te gaan.
Misschien dat ik nog een keer met hem afspreek, maar dan voor de gezelligheid en niet als date. Ik had een beetje het gevoel met een broer of een goeie maat aan het praten te zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je nog eens met hem op stap?
En thanks. Maar tegenwoordig donker haar weer.
Dat ben jij niet dat is Annika Hanson. Maar blond haar en bruine ogen is idd wel een zeldzame combinatie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
OK. You tell me. Trouwens, lelijke mensen kunnen óók goede seks hebben, sukkel. Ook voor jou is dat weggelegd.
Ik wilde hier foto's van facebook zetten maar de functie afbeeldingslocatie kopiëren werkt niet meer nu facebook een stomme foto-applicatie heeft geïmplementeerd.
Gruusbek umme! Groeten aan Prins Ummenie de 24ste!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie heeft het over Twente? Zitten nu in de chalet te Groesbeek.
Damn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat ben jij niet dat is Annika Hanson. Maar blond haar en bruine ogen is idd wel een zeldzame combinatie.
Had je het idee dat hij dat ook zo zag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Misschien dat ik nog een keer met hem afspreek, maar dan voor de gezelligheid en niet als date. Ik had een beetje het gevoel met een broer of een goeie maat aan het praten te zijn.
Ja, ik ben daar heel eerlijk over geweest. Heb hem verteld dat ik hem erg aardig vond, en best nog eens met hem wilde afspreken maar dat ik niet het idee had dat er een vonk oversprong. Hij antwoordde dat hij dat ook zo had gevoeld. Ik ga er even vanuit dat hij daarover eerlijk was, ik had niet het idee dat hij loog in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Had je het idee dat hij dat ook zo zag?
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Garisson72 het volgende:
Als hij zijn voor-jou-bonkende hart wel kenbaar had willen maken aan je, had hij dat maar moeten zeggen, nietwaar?
Nee eigenlijk niet, ik had het idee dat hij wat zenuwachtig was op het einde. Maar ik vond het zelf ook een beetje onwennig om de date te beëindigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
Zei hij het nét iets te snel, met een paar octaven hogere stem, zo van "Ja nou ik ook hoor! Ik voel het precies zo! Ik wilde nét zeggen!" ?
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Garisson72 het volgende:
Kan zijn dat hij wel in zijn hoofd had, zo tegen het einde, van "tijd om mijn move te maken" en toen brak je zijn hart.
You've been therequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Garisson72 het volgende:
Kan zijn dat hij wel in zijn hoofd had, zo tegen het einde, van "tijd om mijn move te maken" en toen brak je zijn hart.
Yepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ach zoveel mensen toch?
Niet zoals hier de situatie werd geschetst - waarbij het een soort broer/zus-gesprek was, zoals M_v_j vertelt. Dan getuigt het niet van erg veel doortastendheid als ik me dan nóg vanalles in mijn hoofd ga halen, nietwaar?quote:
Mannen hebben dat niet altijd door als het gesprek in een broer/zus gesprek omslaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet zoals hier de situatie werd geschetst - waarbij het een soort broer/zus-gesprek was, zoals M_v_j vertelt. Dan getuigt het niet van erg veel doortastendheid als ik me dan nóg vanalles in mijn hoofd ga halen, nietwaar?
Is ook zo. Ik had al vrij snel door dat er geen vonk was en niet ging komen, eigenlijk na de eerste minuut al wel. maar dat vond ik niet zo erg eerlijk gezegd. Het was echt een aardige jongen en leuk gezelschap verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mannen hebben dat niet altijd door als het gesprek in een broer/zus gesprek omslaat
Ah, zie je nou wel, ik ben dus niet de enige die daar last van heeft!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, nog twee dagen fullmember, daarna lekker makkelijk alleen hartjes sturen. Fullmember zijn heeft blijkbaar als vrouw toch niet echt veel toegevoegde waarde, als je mannen aanschrijft krijg je, als je mazzel hebt, een geeninteressehartje, maar over het algemeen hoor je niks terug. Mannen willen blijkbaar toch zelf jagen ofzo...
Nooit een hartje naar mij gestuurd dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef Turbomuis het volgende:
Zo, nog twee dagen fullmember, daarna lekker makkelijk alleen hartjes sturen. Fullmember zijn heeft blijkbaar als vrouw toch niet echt veel toegevoegde waarde, als je mannen aanschrijft krijg je, als je mazzel hebt, een geeninteressehartje, maar over het algemeen hoor je niks terug. Mannen willen blijkbaar toch zelf jagen ofzo...
Ik ben fullmember, dus ik doe niet aan hartjes. Dus nee, geen hartje van mij. Een berichtje weet ik niet, als je daar GlenSpey heet nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nooit een hartje naar mij gestuurd dus
Of je bent lelijk
De laatste maand dat ik lid was stuurde ik geen berichtjes meer uit mezelf. Maar soms klikte ik wel eens random goldmember profielen aan om te kijken of zij dan op mij zouden gaan reageren ipv ik op hunquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Turbomuis het volgende:
Het enige echt leuke aan fullmember zijn vind ik dat ik kan zien wie mij heeft bekeken. Waarna ik me weer af ga vragen waarom ze me geen berichtje gestuurd hebben
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh dear god...een vent die ik echt leuk vind, hij schrijft!
Ik pis zowat in mijn broek..
En hoeveel mailtjes zijn er dan over en weer gegaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, is het een azijnpisser...![]()
Heeft twijfels bij mijn karakter...
Mijn profiel heeft 6 zinnen...
Zet je profiel es hier dan, beoordelen wij wel of ie echt een azijnpisser is of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, is het een azijnpisser...![]()
Heeft twijfels bij mijn karakter...
Mijn profiel heeft 6 zinnen...
3, hele korte...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En hoeveel mailtjes zijn er dan over en weer gegaan?
Neuh, dat doe ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zet je profiel es hier dan, beoordelen wij wel of ie echt een azijnpisser is of niet
Ik zie al dat hij niet de enige azijnpisser is...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik niet.
Is gewoon een riedeltje...
Ik ga dat toch niet op fok zetten?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zie al dat hij niet de enige azijnpisser is...
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik ga dat toch niet op fok zetten?
kan je niet van me verlangen.
Gooi jouw profiel eerst maar 's hier neer danquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?
Al is het maar zodat ze eens goed lachend hun eenzame zaterdagavond door kunnen komen
Euh... NEE!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zoiets heb je toch wel voor je fok matties over?
Ja, want afzeiken is in ofzo?quote:Al is het maar zodat ze eens goed lachend hun eenzame zaterdagavond door kunnen komen
In deze reeks wel, en volgens mij ben jij nog niet aan de beurt geweest (en ik ben dat al wel... @Turbomuisquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In deze reeks wel, en volgens mij ben jij nog niet aan de beurt geweest (en ik ben dat al wel @Turbomuis)
Jij wel dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In deze reeks wel, en volgens mij ben jij nog niet aan de beurt geweest (en ik ben dat al wel @Turbomuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |