Blijven daten! Je past vanzelf ergens in...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind het best belangrijk om ergens in te passen.![]()
![]()
Alsof ik niet mag daten hee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snuit wat doe jij nou weer hier?!
Op elke straathoek kan jij wel een vrouw versieren. Lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof ik niet mag daten hee!
Hmmm, daar heb je wel een punt..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op elke straathoek kan jij wel een vrouw versieren. Lijkt me makkelijker.
Moet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel een punt..Vanmiddag moet ik lunchen met de dochter van mn groenteboerin
Wees blij dat je niet met de groenteboerin moet lunchen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel een punt..Vanmiddag moet ik lunchen met de dochter van mn groenteboerin
haha nee, niets moet..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Moet?![]()
Of verkeerde woord keus?
Kijk zo doe je dat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha nee, niets moet..Heb echt een hele toffe vrouw hier in de groente/kaas winkel staan, dus daar praat ik altijd best wel een tijdje mee. De kaasboer vroeg op een gegeven moment waarom ik nooit met een vrouw langs kwam
en daar dook die boerin dus bovenop. "Heey, mijn dochter is weer vrij, en ik wil jou als schoonzoon hebben" grapte ze
Dus ik zei dat ze dan maar een date moest regelen.. en zo gezegd, zo gedaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha nee, niets moet..Heb echt een hele toffe vrouw hier in de groente/kaas winkel staan, dus daar praat ik altijd best wel een tijdje mee. De kaasboer vroeg op een gegeven moment waarom ik nooit met een vrouw langs kwam
en daar dook die boerin dus bovenop. "Heey, mijn dochter is weer vrij, en ik wil jou als schoonzoon hebben" grapte ze
Dus ik zei dat ze dan maar een date moest regelen.. en zo gezegd, zo gedaan
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Je weet wel hoe dochterlief eruit ziet?
Of is het blind?
Oh! Spannend!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisdus dat maakt niet uit.
I see!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh, eens kijken....
Ik zie erg vaak, vrouwen als je heel veel date, sla dan dit profiel over, bla bla
Zou proberen dat in een positief jasje te steken.
Duidelijkheid boven alles.
Dus alles wat je graag wil.
De negatieve dingen eruit laten.
En humor! Humor is goed.
Enne vermijd de clichés!
En bovenal, blijf jezelf, want een profiel dat is opgemaakt louter uit trigger dingen, will bite you in your ass one day...
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Wat ik mij eens afvroeg, wat is nu de beste manier van je profiel opstellen? Wat zet je erin wat niet en hoe zet je het erin... wat triggert en wat stoot af?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.
Proud owner of alle seizoenen DS9 en ENT op dvdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef Seven. het volgende:
VOY is het best. DS9 komt te traag op gang, TNG heeft de beste kapitein maar VOY heeft Janeway en 7 en oestrogeenboost ben ik blijkbaar gevoelig voor. Maar er zitten wat lesbo-scenes in DS9, vette pluspunten. Alles minstens 1x gezien buiten TOS maar ik hou niet van oude series. Momenteel voor de tweede keer bezig aan ENT en daarvan begin ik de charmes ook wel weer serieus in te zien, al vind ik de karakterontwikkeling het minst sterk (m.u.v. Archer).
Dus. Mevrouwtje. Techno. Opvallend. De enige mensen waar mijn interesse naar uitgaat in deze reeks, kijken ST.
Kom maar bij mij hoor, ik vind er ook geen klap aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef Schilderijtje het volgende:
Help, ik ben omgeven met trekkies...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kom maar bij mij hoor, ik vind er ook geen klap aan.
En dan kun je nooit meer neutraal bij je groenteboerin langs, plus moet je vervolgens het wisselgeld altijd natellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee. Als het niet gezellig is ben ik op 2 minuutjes van mijn huisdus dat maakt niet uit.
Dat omvat het wel een beetje ja. Probeer echt zoveel mogelijk dingen op een positieve manier te brengen. Benoem de dingen die je wel leuk vindt en maak zo duidelijk dat je bepaalde dingen minder leuk vindt (zonder dat te zeggen).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh, eens kijken....
Ik zie erg vaak, vrouwen als je heel veel date, sla dan dit profiel over, bla bla
Zou proberen dat in een positief jasje te steken.
Duidelijkheid boven alles.
Dus alles wat je graag wil.
De negatieve dingen eruit laten.
En humor! Humor is goed.
Enne vermijd de clichés!
En bovenal, blijf jezelf, want een profiel dat is opgemaakt louter uit trigger dingen, will bite you in your ass one day...
Dank voor de link. Ik ga m eens bekijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Schilderijtje het volgende:
Eerste hit, moet vast wat tussen staan:
http://autisme-contacten.startpagina.nl/
Bij mij komt het ook door Picard dat ik TNG het best vind, en Worf vind ik geweldig maar die zit ook in DS9. Hm, die lesbo scenes in DS9 heb ik gemist, welk seizoen is dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef Seven. het volgende:
VOY is het best. DS9 komt te traag op gang, TNG heeft de beste kapitein maar VOY heeft Janeway en 7 en oestrogeenboost ben ik blijkbaar gevoelig voor. Maar er zitten wat lesbo-scenes in DS9, vette pluspunten. Alles minstens 1x gezien buiten TOS maar ik hou niet van oude series. Momenteel voor de tweede keer bezig aan ENT en daarvan begin ik de charmes ook wel weer serieus in te zien, al vind ik de karakterontwikkeling het minst sterk (m.u.v. Archer).
Dus. Mevrouwtje. Techno. Opvallend. De enige mensen waar mijn interesse naar uitgaat in deze reeks, kijken ST.
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:01 schreef Neelix het volgende:
Uiteraard scoor je met originaliteit hoge punten, maar je moet echt zelf origineel zijn. Bovenal, wees jezelf. Durf sterk in je schoenen te staan en te denken: dit ben ik, en als het je niet bevalt dan zout je maar op.
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.
Maar die pik je er ook zo uit, de krampachtige.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is juist die (drang naar) originaliteit die doorslaat in krampachtigheid, vind ik dan vaak - maar men zegt dat dat een persoonlijke hang-up van mij is.
Ja, maar jij als originele weet daar dan toch wel raadt mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?
Ik heb zelf een paar eigenschappen die ook echt zo zijn, maar heel veel mensen zichzelf standaard toedichten. Heel irritant want zo gelooft niemand meer dat het bij mij echt zo is.
Ja zeker, ik bedoel ook absoluut niet dat niemand origineel mag (proberen te) zijn. In sommige gevallen is het dan alleen mijn associatie dat het te krampachtig geprobeerd wordt, maar je snapt dat het niet meer is dan dat: mijn associatie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar als je juist graag origineel met dingen bent, en je bent dat ook, dan moet je dat toch kunnen laten zien?
Zoals wat?quote:Ik heb zelf een paar eigenschappen die ook echt zo zijn, maar heel veel mensen zichzelf standaard toedichten. Heel irritant want zo gelooft niemand meer dat het bij mij echt zo is.
Precies - helemaal met Garisson eens. Origineel proberen te doen gaat vaak de mist in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die dat er helemaal niet uit pikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar die pik je er ook zo uit, de krampachtige.
Met kijk-mij-eens-een-happy-de-peppy-profiel hebben...
Jij moet ze altijd van je áf slaan he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Wtf, krijg nog steeds mailtjes van een dame die ik al weken niet meer gesproken heb. Heb een paar keer gemaild met haar maar vond dr niet erg interessant. Sindsdien antwoord ik niet meer op haar mails, maar ze blijft ze toch nog sturen. Vaak staat er niet meer in dan 'hey' of 'hoi', maar ze vroeg me ook al een keer of ik wilde daten
Een stalker in vrouwelijke vorm
Je kan toch duidelijk zeggen dat je haar bedankt voor de aandacht, maar dat je geen interesse hebt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Wtf, krijg nog steeds mailtjes van een dame die ik al weken niet meer gesproken heb. Heb een paar keer gemaild met haar maar vond dr niet erg interessant. Sindsdien antwoord ik niet meer op haar mails, maar ze blijft ze toch nog sturen. Vaak staat er niet meer in dan 'hey' of 'hoi', maar ze vroeg me ook al een keer of ik wilde daten
Een stalker in vrouwelijke vorm
Ja, dat willen ze wel..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil ze niet op de koffie hebben die dat er helemaal niet uit pikken.
Ik ben gewoon vrij eerlijk erover, en kan er ook wat over vertellen dus dames die dat niet hebben maar wel pretenderen vallen wel door de mand denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, maar jij als originele weet daar dan toch wel raadt mee?
Juist!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij eerlijk erover, en kan er ook wat over vertellen dus dames die dat niet hebben maar wel pretenderen vallen wel door de mand denk ik.
Op die manier, het moet natuurlijk wel natuurlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik bedoel ook absoluut niet dat niemand origineel mag (proberen te) zijn. In sommige gevallen is het dan alleen mijn associatie dat het te krampachtig geprobeerd wordt, maar je snapt dat het niet meer is dan dat: mijn associatie.
[..]
Zoals wat?
Mee eens, dat maakt het ook makkelijker om op iemand af te stappen. En goed dat je dat ook gewoon zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Juist!
Zoveel mannen zijn reislustig...
Ik niet, ga dan ook niet doen alsof.
Heb het prima naar mijn zin in mijn eigen omgeving.
Dat vind ik juist zo mooi van een dating-site, je kan zonder emotie ( althans...) gewoon reageren.
Nu ook weer een zeiler...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mee eens, dat maakt het ook makkelijker om op iemand af te stappen. En goed dat je dat ook gewoon zegt.
Maar dan laat je hem toch lekker zeilen in zijn eentje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nu ook weer een zeiler...
Oh men, als ik al in een huis sta wat niet waterpas is...is het al...(overdreven, maar ik word gewoon niet goed..)
Vind het fantastisch om een boot uit te zwaaien...als ik maar op de wal mag staan..
Tuurlijk, zou verder ook geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar dan laat je hem toch lekker zeilen in zijn eentje?
Zo is het ook.quote:Ik had laatst ook een reactie terug, 'maar van 'insert activiteit' krijg ik toch wel de kriebels'. Heb geantwoord dat ik dat ook prima alleen met mijn vrienden kan doen.
Daarom, of hij moet op een zeilboot wonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou verder ook geen probleem zijn.
Hij zal wel moeten...
[..]
Zo is het ook.
Je hoeft niet alles samen te doen, blijft genoeg over... (hoop je...)
Gelukkig woon ik zelf in een huis...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Daarom, of hij moet op een zeilboot wonen.
Oh dat is minder ja...quote:Ik heb zelf tot nu toe wel steeds mannen getroffen die zichzelf niet kunnen vermaken als ik erbij ben. En dan moeilijk gaan doen als ik een keer wat voor mezelf doe of alleen met vrienden wil doen. :S
Je stelt je dus niet afhankelijk op in een relatie. Prima eigenschap. Klauwen in de nek verdraag ik ook maar matig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben niet onzeker van nature, ik ben zorgzaam maar heb wel een eigen leven naast relaties, ik hou echt van reizen, en doe graag nieuwe dingen.heel standaard. Maar veel vrouwen zijn wel onzeker en klampen zich vast aan hun lief.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
Ja, die vraag...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die vraag die ik gisteren of eergisteren stelde hierover? Waarom denk je dat het aan jou ligt?
Ik wilde het niet verpesten voor je heur.
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektochtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, die vraag...
Oh nee, je verpest niks!
Maar de ratels zijn wel gaan draaien...![]()
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb zelf tot nu toe wel steeds mannen getroffen die zichzelf niet kunnen vermaken als ik erbij ben. En dan moeilijk gaan doen als ik een keer wat voor mezelf doe of alleen met vrienden wil doen. :S
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Wel opletten dude! Was een quote van Mevrouw_voor_jou...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Brrr.... mag ik nu al weg rennen?quote:[..]
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
[..]
Gelukkig woon ik zelf in een huis...
[..]
Oh dat is minder ja...
Maar ik denk dat het komt, omdat in de verliefdheid-fase je graag bij elkaar zou moeten zijn...
Wat dus voor jou niet zo geldt?
Ik wil voor geen goud meer met een vent samen wonen.
Ook zoiets.
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.
Samenwonen vind ik niet zo'n probleem, maar ik moet wel mijn gang kunnen gaan.
Brrr wat gaan jullie snel zeg, ik kan t amper bijhouden.
Niet meer. Vroeger wel gedaan hoor, in mijn laatste relatie ook een periode. Maar ik ben daarin erg veranderd, ik ben vooral veel zelfverzekerder geworden en daardoor doe ik veel meer mijn eigen dingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je stelt je dus niet afhankelijk op in een relatie. Prima eigenschap. Klauwen in de nek verdraag ik ook maar matig.
En sowieso (in het algemeen hè, niet naar jou gericht), dat etaleren van 'kijk mij eens de levenslustigerd zijn, met mijn zeilboot en hier sta ik op de Kilimanjaro, is het niet geweldig?'.
Nee, je concenteren op de foute dingen is geen goed ding, hell ik heb er ook wel een paar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektocht
Die mag ze mooi houden!quote:Of je moet de titel hosselqueen van Spirit over willen nemen
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...
Zeker als je een ontwikkeling aan de gang is.![]()
Kan maar beter eerlijk zijn.
Och heb je een vieze onderbroek, nou hup snel naar huis dan!![]()
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.
quote:ja, ik ben echt een vreselijk mens dat ik het lef heb te verwachten dat mannen zichzelf ook vermaken.
Die heb ik ook al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.
Wie niet?quote:Hahaha.....ik heb in het verleden echt veel te vaak de was van vriendlief gedaan.
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.
[..]
Ik weet het voor mezelf nog niet, ik heb een tijd gehad dat ik kinderen wilde, dat is een paar jaar geleden veranderd. Maar ik weet niet wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al.![]()
Zoek geen pappie.
[..]
Wie niet?
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?
OEH! Spannend!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Ik snap die associatie wel. En ik zal ook niet zo snel mijn agenda leegruimen voor iemand dus er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."
Veel plezier met je date vandaag!
Ik ga ook weer eens wat actiefs doen, met keu's en ballen.
Ja, spannend is het zeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in. Vind het best spannend nu. Ben vooral ook heel nieuwsgierig.
Ik doe naderhand wel even verslag. De afspraak is om 3 uur, dus hoe langer het duurt dat je van me hoort hoe beter het gegaan is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, spannend is het zeker.
Wij zijn ook zeer benieuwd!
WHOEHAHAHAA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Proest!
luxe bmw zoekt:
mini
met grote koplampen
een mooi onderstel
ik heb een dikke uitlaat en brede sloffen
om samen 69 over de snelweg te rijden
Zou dit bovenstaande werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |