quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
Ja, die vraag...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die vraag die ik gisteren of eergisteren stelde hierover? Waarom denk je dat het aan jou ligt?
Ik wilde het niet verpesten voor je heur.
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektochtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, die vraag...
Oh nee, je verpest niks!
Maar de ratels zijn wel gaan draaien...![]()
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb zelf tot nu toe wel steeds mannen getroffen die zichzelf niet kunnen vermaken als ik erbij ben. En dan moeilijk gaan doen als ik een keer wat voor mezelf doe of alleen met vrienden wil doen. :S
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Schilderijtje het volgende:
Waarom het aan mij ligt?
Ik denk dat ik niet serieus genoeg ben....lig ook vaak in de deuk.
En niet ten goede...
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Wel opletten dude! Was een quote van Mevrouw_voor_jou...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat zo'n man dan denkt dat je van hem verwacht, dat hij jou vermaakt. En vervolgens verbolgen is als jij, in omgekeerde situatie, hém ineens NIET gaat zitten vermaken! Waar háál je de gore moed ook vandaan!
Brrr.... mag ik nu al weg rennen?quote:[..]
Wacht maar tot je een keer de goeie treft, die dat geweldig vindt en daar leuk mee om kan gaan. Dan KLIKT het zowat oorverdovend! Ja klik ja! Die Klik! JA!
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Garisson? Ik heb er eens over nagedacht, dat aanspreken.
Ligt aan mij.![]()
Ben volgens mij gewoon niet serieus genoeg.
Sla nu ook compleet dicht als ik het probeer...![]()
Nah, lekker dan.
[..]
Gelukkig woon ik zelf in een huis...
[..]
Oh dat is minder ja...
Maar ik denk dat het komt, omdat in de verliefdheid-fase je graag bij elkaar zou moeten zijn...
Wat dus voor jou niet zo geldt?
Ik wil voor geen goud meer met een vent samen wonen.
Ook zoiets.
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Krijg je daar veel commentaar op? Kan me voorstellen dat mannen da tniet leuk vinden.
Samenwonen vind ik niet zo'n probleem, maar ik moet wel mijn gang kunnen gaan.
Brrr wat gaan jullie snel zeg, ik kan t amper bijhouden.
Niet meer. Vroeger wel gedaan hoor, in mijn laatste relatie ook een periode. Maar ik ben daarin erg veranderd, ik ben vooral veel zelfverzekerder geworden en daardoor doe ik veel meer mijn eigen dingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je stelt je dus niet afhankelijk op in een relatie. Prima eigenschap. Klauwen in de nek verdraag ik ook maar matig.
En sowieso (in het algemeen hè, niet naar jou gericht), dat etaleren van 'kijk mij eens de levenslustigerd zijn, met mijn zeilboot en hier sta ik op de Kilimanjaro, is het niet geweldig?'.
Nee, je concenteren op de foute dingen is geen goed ding, hell ik heb er ook wel een paar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach soms is het in een deuk liggen goed, want soms is het ook bekrompen. Maar denk dat je tussen de dingen door wel de goede dingen moet zien. Als je op elk bericht een punt vind wat je niet aanstaat word het wel een flinke zoektocht
Die mag ze mooi houden!quote:Of je moet de titel hosselqueen van Spirit over willen nemen
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou ik ram het er nog net niet in bij de eerste mail, maar ben daar wel heel duidelijk over ja...
Zeker als je een ontwikkeling aan de gang is.![]()
Kan maar beter eerlijk zijn.
Och heb je een vieze onderbroek, nou hup snel naar huis dan!![]()
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zelfs dat niet eens. Ik neem zelf veel initiatief om leuke dingen te doen met vrienden en als ik een lief heb betrek ik hem daar ook bij. Mijn vrienden doen dat zelf ook dus dat is gelijkwaardig. Maar ik verwacht van een lief dat ie ook zijn eigen dingen doet en zelf ook eens wat bedenkt, maar daar schort het hem dan meestal aan. Ik denk dat ze t wel makkelijk vinden dat ik de sociale contacten en uitjes regel ofzo.
quote:ja, ik ben echt een vreselijk mens dat ik het lef heb te verwachten dat mannen zichzelf ook vermaken.
Die heb ik ook al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:22 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Groot gelijk, daar kun je maar beter eerlijk over zijn want zoiets is wel belangrijk. T zelfde met kinderen willen of niet.
Wie niet?quote:Hahaha.....ik heb in het verleden echt veel te vaak de was van vriendlief gedaan.
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo ja. Mannen zijn vaak laks denk ik. |Tenminste, ben zelf ook laks in bepaalde opzichten, dus misschien is dat projectie.
[..]
Ik weet het voor mezelf nog niet, ik heb een tijd gehad dat ik kinderen wilde, dat is een paar jaar geleden veranderd. Maar ik weet niet wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al.![]()
Zoek geen pappie.
[..]
Wie niet?
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dat zou goed kunnen, maar ik ben nu wat selectiever, vraag ook wat ze doen in het weekend en doordeweeks. En ik ben duidelijk, vertel dat ik een druk leven heb.
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoe zijn de reacties daar doorgaans dan weer op?
OEH! Spannend!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Weinig reacties, maar ik ben nog geen man tegengekomen die het daar warm van kreeg want ik ben nog steeds single. Maar vandaag de eerste date sinds jaren dus ik ben benieuwd.
Ik snap die associatie wel. En ik zal ook niet zo snel mijn agenda leegruimen voor iemand dus er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat de associatie dan al snel zal zijn: "Die gaat dus nooit tijd voor mij hebben."
Veel plezier met je date vandaag!
Ik ga ook weer eens wat actiefs doen, met keu's en ballen.
Ja, spannend is het zeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in. Vind het best spannend nu. Ben vooral ook heel nieuwsgierig.
Ik doe naderhand wel even verslag. De afspraak is om 3 uur, dus hoe langer het duurt dat je van me hoort hoe beter het gegaan is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, spannend is het zeker.
Wij zijn ook zeer benieuwd!
WHOEHAHAHAA!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Proest!
luxe bmw zoekt:
mini
met grote koplampen
een mooi onderstel
ik heb een dikke uitlaat en brede sloffen
om samen 69 over de snelweg te rijden
Zou dit bovenstaande werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |