Mja, Twente is fucking 4 uur van hier. Dat is er wat over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...
En aangezien Twente vanavond voetbalt, mogen jullie je van mij wel even met elkaar gaan vermaken hoor.
Maar ze wil wel eerst meer foto's zien.
Ja hey, hij vroeg mij toen om mijn MSN. We hebben elkaar een keer gesproken maar toen vond ik het wel leuk geweest. Ik wilde toen nog veel grager een vriendje (dus had ik Jan en alleman op msn), al schreeuwde ik heel hard van niet. People change. Nu wil ik wel een vriendje of vriendinnetje maar niet meer bang om mijn eigen zwakten onder ogen te zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu even een WTF momentje
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Héééééeeeee....Die heb ik toevallig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy.
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja hey, hij vroeg mij toen om mijn MSN. We hebben elkaar een keer gesproken maar toen vond ik het wel leuk geweest. Ik wilde toen nog veel grager een vriendje (dus had ik Jan en alleman op msn), al schreeuwde ik heel hard van niet. People change. Nu wil ik wel een vriendje of vriendinnetje maar niet meer bang om mijn eigen zwakten onder ogen te zien.
No offence maar is dat niet een beetje sad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Sprons77 het volgende:
gewetensvraag .... als ze heel lekker is, ja, denk 't wel
Gast, hoe lang heb jij al niet geneukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Sprons77 het volgende:
gewetensvraag .... als ze heel lekker is, ja, denk 't wel
Ik denk dat ik jou vooral zou gebruiken om op te kakken. Zonder doorspoelen dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.
Ik woon in ZH en ga niet eens naar Utrecht of Amsterdam voor seks of een relatie. Hier is nog genoeg fish.(tenzij ik toevallig in de buurt ben). Maar ik ga echt niet langer dan een uur reizen om een meid te ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds makkelijk op de kast te jagen.
Ik zou juist nu eens gaan rukken, als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héééééeeeee....Die heb ik toevallig!![]()
Het is dat ik zometeen een date heb.
Whahahaah, probeer je ons nou wijs te maken dat jij seks hebt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik woon in ZH en ga niet eens naar Utrecht of Amsterdam voor seks of een relatie. Hier is nog genoeg fish.(tenzij ik toevallig in de buurt ben)
Nee, want dan heb ik geen zin meer in de date.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou juist nu eens gaan rukken, als ik jou was.
Ik alweer een week of 4, vrij lang voor mijn doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Sprons77 het volgende:
haha, inkoppertje. Te lang. En ja, misschien triest, maar komop, zal vast niet de enige zijn
Of zorg dat je daar wél blijft slapen dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik geen zin meer in de date.
Bovendien moet ik morgen werken en kan ik toch niet echt blijven slapen. De date is in A'dam en ik moet morgen om 10.30u in A'dam zijn. In pak. Heb het al eens meegemaakt zo, kon ik om 7.30u op om weer terug naar Utrecht te gaan om daar te douchen, me om te kleden en weer richting Amsterdam te gaan. Dan ben je ook brak.;(
Dat kan niet, want ik moet in pak morgen. En ik ga niet in een pak daten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of zorg dat je daar wél blijft slapen dan?
Ik denk dat kasta wint.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:
Ik een uurtje of 9, denk dat ik win. (<--kansloos om hiermee te pimpen zeg.)
Drop dat pak eerst bij haar dan? Ik zie het probleem niet zo hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik moet in pak morgen. En ik ga niet in een pak daten.
Ben je nu ineens de brutale seven die overal haar bekke mee heeft, dacht het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whahahaah, probeer je ons nou wijs te maken dat jij seks hebt?
Ik heb haar nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Drop dat pak eerst bij haar dan? Ik zie het probleem niet zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |