SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Mannen ,het zijn soms net vrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Ik word aangeschreven, ik schrijf terug, zonder afwijzing...
Twee kleine mailtje later...vind je me wel leuk?![]()
Pfff....
Nou dat is een vraag die ik niet zal stellen als iemand gewoon terug mailt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mannen ,het zijn soms net vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
Ik mis alleen de xD nog.. hihihi xDVerdomd, hij doet het zo grx naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken er verder niemand, ik neem er wel eens mensen mee naartoe om te lunchen of wat te drinken dus ik denk niet dat ik mensen die ik ken tegen ga komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Vind je het dan niet een beetje eng om iemand daar mee naar toe te nemen?
Als hij dat dan ook maar niet heeft...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ken er verder niemand, ik neem er wel eens mensen mee naartoe om te lunchen of wat te drinken dus ik denk niet dat ik mensen die ik ken tegen ga komen.
Als ie steeds met mensen gaat staan praten ben ik zo weg hoor. Maar ik ga ervan uit dat t een fatsoenlijke jongen is en hij dat niet doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als hij dat dan ook maar niet heeft...
Goed uitgangspunt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als ie steeds met mensen gaat staan praten ben ik zo weg hoor. Maar ik ga ervan uit dat t een fatsoenlijke jongen is en hij dat niet doet.
Dank je!quote:
Er is geen tussen in...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank je!
Ik sta er redelijk relaxed in, vind het wel spannend maar ook realistisch. Het kan klikken of niet.
Slow down omdat ie naar je naam en werk vraagt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou dat is een vraag die ik niet zal stellen als iemand gewoon terug mailt...
Deze heeft ook haast, in 1 mailtje met 2 zinnen, wat ik doe voor de kost... (FOUT) en wat mijn naam is....![]()
DUDE! SLOW DOWN!
Jawel, maar ik denk niet dat je eerlijk antwoord krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Mag je eigenlijk vragen wat iemand zijn slechtste eigenschap is?
Hoezo niet? Als je jezelf goed kent dan kan je daar toch een antwoord opgeven. Ik ken mijn zwakheden ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat je eerlijk antwoord krijgt
Ja wie laat er dan ook parallel een serie lopen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef GlenSpey het volgende:
Overigens moet dit nummer #98 al zijn, let eens op topicstarters
Nee, maar het was echt hoi hoi en dit en dat nou ik hoor je dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Slow down omdat ie naar je naam en werk vraagt?
Jij bent van het type die alles wil uitsmeren over 3 maanden?
O, dat is inderdaad apart.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja wie laat er dan ook parallel een serie lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |