abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93077043
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dat durf ik hier nog niet aan, om hem van onze borden te laten eten. Wel heb ik al langer in m'n hoofd dat we grotere borden voor hem moeten kopen.

Het eten eerder apart zetten is geen optie want m'n lief kookt altijd en daar mag ik me niet mee bemoeien. :Y)
Daar zou ik alles voor doen. Een man die kookt!
pi_93077100
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Daar zou ik alles voor doen. Een man die kookt!
Wil je dat niet zeggen? Mijn vriend leest mee. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93077171
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn neef die vandaag op visite was had het over magnetische sloten voor de (keuken)kastjes, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind verschillende soorten online, enig idee welke goed werken?
Die moeten dan wel heel sterk zijn. Wij hebben een dressoir met deurtjes met magneetsluitingen en die krijgt Ivan probleemloos open.
pi_93077216
Heerlijk een kokende man! Maar dan wil hij toch ook vast wel eerder een bordje voor Ivan klaarzetten ;) :P

Cara: hier geen ervaring met die sloten. Zelf vind ik dat ze hier maar moeten leren waar ze wel en niet aan mogen zitten :@ Tot nu toe laat hij de keukenkastjes met rust. Bij Kyllian is het ook nooit een probleem geweest.
pi_93077221
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wil je dat niet zeggen? Mijn vriend leest mee. }:|
Oh echt ja? Hoi vriend van Claudia :W . Mooie kinders heb je. O+
pi_93077632
mmm, als ik zo teruglees lijken onze borden fancy, maar het zijn gewoon van die witte van de blokker a 1 euro p/st. Dus als er daar een van zou sneuvelen kan ik daar niet zo mee zitten. Maar hij komt eigenlijk nooit aan het bord zelf, alleen aan zijn eten. Terwijl hij zijn eigen bordjes steeds ondersteboven gooide.
pi_93077665
Ohh Groof, jammer dat ik je gemist heb dan ;) Ik had je vast en zeker herkend, als je toevallig over straat was gelopen. Had ik ws iets van HALLO GROOF geroepen ofzo :+

Claudia, ik wil ook wel een man die elke dag kookt :P Of nou ja mijn man kookt wel elke dag maar niet voor mij, dus dat schiet ook niet op :')

Oh en wb warm eten, ik doe eerst Willows eten op een bordje en stop het dan in de koelkast terwijl ik voor mezelf opschep, scheelt net genoeg :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93077755
Ik laat Hannah steeds vaker van een aardewerken bordje eten, ipv geen bord of een plastic bord. Op de een of andere manier heeft ze zelf ook meer 'respect' daarvoor en gaat dat eigenlijk altijd goed. Een plastic bord is veel sneller omgegooid.

Wbt het gebruik van bestek gaat het wel wat moeizaam ( :') ) maar het kind is net 1 dus ze hoeft van mij echt nog niet netjes te kunnen eten.
pi_93077790
We drinken hier meestal Himalaya-thee, dat is kruidenthee, die laat ik afkoelen of ik gooi er water bij tot het goed is.

En blazen, dat is herkenbaar. :Y Af en toe lukt het om zijn eten eerder te laten afkoelen en dan ben ik erg tevreden met mezelf. :P

Als we iets eten wat Ko niet mag/kan eten dan is er altijd wel iets in huis wat hij wel mag. Bv een paar stukken komkommer, wat kaas en een gekookt ei. Of wat gekookte pasta.
Ik heb het nooit zo belangrijk gevonden dat hij een volwaardige maaltijd at, als hij alles maar proefde. Tot zijn eerste jaar zag ik alles sowieso als bijvoeding.
Maar als ik zo lees dat veel moeders een potje gaven om toch een volwaardige maaltijd te bieden voel ik me met terugwerkende kracht een beetje schuldig. :@
Tegenwoordig eet hij makkelijker met de pot mee, maar ik probeer altijd iets erbij te hebben wat hij wel lekker vind, voor het geval dat.

R. staat! *O*
En wat een vrolijk koppie heb je toch!

Innepin, dat klinkt leuk! Daar gaan we ook een keertje naartoe. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93077818
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Aoraki het volgende:
mmm, als ik zo teruglees lijken onze borden fancy, maar het zijn gewoon van die witte van de blokker a 1 euro p/st. Dus als er daar een van zou sneuvelen kan ik daar niet zo mee zitten. Maar hij komt eigenlijk nooit aan het bord zelf, alleen aan zijn eten. Terwijl hij zijn eigen bordjes steeds ondersteboven gooide.
Dan moeten we maar eens een stenen bord proberen, hier gaat z'n plactic bord bijna altijd wel naar de grond ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 21:55:29 #213
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93077871
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die moeten dan wel heel sterk zijn. Wij hebben een dressoir met deurtjes met magneetsluitingen en die krijgt Ivan probleemloos open.
Oh nee waar hij het over had waren een soort slotjes die de deur (met een haakje) dicht houden, tenzij je het magneet'sleuteltje' ervoor houdt, dan klikken ze open. Zoiets bijvoorbeeld.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93077948
Zit wat in, Aoraki! Misschien gaan we het gewoon eens proberen. Goeie tip in ieder geval!

En dames, wat ik wil horen is: "Hij heeft maar mazzel met een vrouw als jij! Daar zou ik ook wel elke dag voor willen koken." :7
pi_93078015
Oeke, ik vind het juist getuigen van vertrouwen. Vertrouwen op je eigen Borstvoeding, vertrouwen in Kobus. Ik vind het bewonderingswaardig juist. En hij ziet er niet uit alsof hij wat te kort zou zijn gekomen.
pi_93078029
Claudia, jij hebt 2 kinderen voor hem gebaard. Dat is wel wat maaltijden waard :7
pi_93078051
Disclaimer:
Resultaten verschillen per kind.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_93078055
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
Zit wat in, Aoraki! Misschien gaan we het gewoon eens proberen. Goeie tip in ieder geval!

En dames, wat ik wil horen is: "Hij heeft maar mazzel met een vrouw als jij! Daar zou ik ook wel elke dag voor willen koken." :7
Ehm, wat doe jij dan? :P .
pi_93078080
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn neef die vandaag op visite was had het over magnetische sloten voor de (keuken)kastjes, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind verschillende soorten online, enig idee welke goed werken?
Wij hebben deze: http://www.jippie.nl/contents/nl/d424.html
Een enorm karwei om ze er op te zetten, maar je krijgt ze zonder sleutel echt niet meer open. Tenzij het kastdeurtje 'hangt' door ouderdom ofzo, dan trek je hem zo open.
pi_93078087
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
Eigenlijk moeten alle mannen hier maar meelezen, want zoals jouw man het doet hoort het gewoon! ;)

Ow en de mijne leest hier ook weleens....denk ik :P
pi_93078280
Oh nog één. Hoi man van Meimel :P . En ik maar denken dat mannen wel wat beters te doen hebben dan lezen op fok.
pi_93078352
Voor jou zou ik ook wel elke dag willen koken hoor Clau. B-)
Ik had trouwens nog wat vragen over de glycemische index? Maar ik weet even niet meer wat. Ik kom er nog op terug.

Oh Groof, zo zou je het ook kunnen zien inderdaad. :D Lief!
pi_93078380
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh nog één. Hoi man van Meimel :P . En ik maar denken dat mannen wel wat beters te doen hebben dan lezen op fok.
Haha ik weet het niet zeker hoor, hij kwam vroeger veel meer op Fok. Ik ga het hm ook niet vragen want dan ontkent hij toch :7
pi_93078431
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ehm, wat doe jij dan? :P .
Thee drinken, chocola eten. c_/

Dat magneetslot! Ik had er geen benul van dat zulke dingen bestaan! :o Klinkt trouwens niet bepaald handig. Ik zou voortdurend op zoek zijn naar die sleutel.

Oeke, tot 1 jaar is het toch ook gewoon bijvoeding? En omdat je borstvoeding gaf kwam Kobus niks tekort. Eigenlijk is het tragisch om zo'n potje als volwaardige voeding te zien. Dat is nota bene hetgeen de potjesmakers mee adverteren: zij weten in hun maaltijden beter de benodigde voedingsstoffen in de juiste verhoudingen te stoppen dan wij ouders kunnen aanbieden d.m.v. vers eten. Het is te zot voor woorden.
pi_93078506
Claudia, gij diva _O_ .

Ik zou ook zo'n magneetsleutel voortdurend kwijt zijn. :X
pi_93078647
Claudia ik zet de borden van de dames vaak even op het balkon. Gaat retesnel nu met dit weer :+

O en het maakt volgens mij dus echt NIKS uit hoe je dingen aanpakt qua eten. Bij ons in ieder geval niet. We hebben het eten bij Linde en Esmee precies hetzelfde aangepakt en Linde eet alles en Esmee bijna niks :') Wij gaven trouwens alleen bij hoge uitzondering een kant-en-klaar potje nadat ik zelf eens geproefd had :X
pi_93078738
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Stiemie het volgende:
Claudia ikz et de borden van de dames vaak even op het balkon. Gaat retesnel nu met dit weer :+
:D!

Ik zit eraan te denken om mee te doen aan 'Het beste idee van Nederland' met een apparaat dat maaltijden versneld afkoelt. Een soort omgekeerde flessenwarmer. 8-)
pi_93078874
Oeke, eerlijk gezegd is het geven van een potje hier soms pure gemakzucht hoor :@ Ik denk dat het aanbieden van vers voedsel beter is, maar een potje is goed genoeg op z'n tijd. Bovendien heeft Ko inderdaad alles wat hij echt nodig had met de bv. Hannah kreeg vanaf een halfjaar geen bv meer.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:08:34 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93078910
quote:
Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

Ik zit eraan te denken om mee te doen aan 'Het beste idee van Nederland' met een apparaat dat maaltijden versneld afkoelt. Een soort omgekeerde flessenwarmer. 8-)
Wij hadden een bord waar je warm water in kon doen zodat het eten warm bleef tijdens het eten. Je kan er natuurlijk ook koud water indoen :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93078985
Ik heb altijd geleerd geen warm eten in de koelkast af te laten koelen, maar op het balkon is natuurlijk wel een goed idee :D Als je die tenminste hebt :P Naja tuin kan natuurlijk ook.
pi_93079353
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb altijd geleerd geen warm eten in de koelkast af te laten koelen, maar op het balkon is natuurlijk wel een goed idee :D Als je die tenminste hebt :P Naja tuin kan natuurlijk ook.
oh waarom niet? :@ Ik zet het er echt maar 10 seconden in hoor. Maar toch, waarom? :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93079425
quote:
11s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef innepin het volgende:

[..]

oh waarom niet? :@ Ik zet het er echt maar 10 seconden in hoor. Maar toch, waarom? :o
Dan warmt je koelkast op :)

Maar ik doe het ook wel eens :@
Lotte!
Noah!
  zondag 20 februari 2011 @ 22:15:27 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93079468
Ik ga qua eten altijd maar uit van het grote geheel der dingen. Niet iedere maaltijd hoeft 100% uitgebalanceerd te zijn. De ene dag eet je wat meer eiwit, de andere dag wat meer vitamine C, een dag later weer een lading provitamine A. En door de dagen heen komt het zo wel goed.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93079530
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dan warmt je koelkast op :)

Maar ik doe het ook wel eens :@
Dat dus en is voor het andere eten niet goed, maar ook ik heb het weleens gedaan hoor..
pi_93079565
Ik dacht dat je geen warme dingen in de koelkast moest zetten omdat de temperatuur niet mocht schommelen ivm bacterien. Maar het is ook een beetje klok-klepel hoor. ;)

En lief van jullie. Ik vind Ko wel een beetje slank af en toe, maar goed, hij doet het verder goed dus het zal wel goed zitten allemaal.
pi_93079615
Even een filmpje waarop ook te zien is dat Dyon de servieskast open wil trekken, maar hij luistert dus meestal wel :P Alleen heeft hij nu ook de speelgoedkast en la ontdekt, dus alles wordt eruit gehaald.

zondag 20 februari 2011 @ 22:18:54 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93079737
Ik heb zo'n icepack-zak in de vriezer liggen (die zijn flexibel, itt een koelelement). Daar even een te heet bordje op zetten en het is zo afgekoeld.
Mijn moeder doet het met een diepvries-wijnkoeler, werkt ook.
pi_93079866
Wat schattig Meimel. En hij luistert inderdaad goed zeg!
  zondag 20 februari 2011 @ 22:20:49 #239
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93079868
Wij hebben het nee-zeggen nu een paar maanden geprobeerd maar het schiet echt niet op. Het helpt ook niet dat de keukenkastjes vanuit de woonkamer niet zichtbaar zijn en Thomas weet héél goed hoe hij papa en mama snel van de bank kan krijgen.
pi_93079989
Een oven/magnetron op kindhoogte, welk genie is ooit met dat idee op de proppen gekomen?
pi_93080099
quote:
18s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een oven/magnetron op kindhoogte, welk genie is ooit met dat idee op de proppen gekomen?
Uhm degene die jullie keuken heeft 'ontworpen' :P ;)

Wij hebben de oven/magnetron op onze ooghoogte. Ook Kyllian kan daar echt niet bijkomen.
pi_93080183
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Wij hebben het nee-zeggen nu een paar maanden geprobeerd maar het schiet echt niet op. Het helpt ook niet dat de keukenkastjes vanuit de woonkamer niet zichtbaar zijn en Thomas weet héél goed hoe hij papa en mama snel van de bank kan krijgen.
Hier zijn ze ook niet zichtbaar vanuit het zitgedeelte. Denk dat het wel scheelt dat we van die ingefreesde grepen hebben en dat z'n broer het eigenlijk ook nooit doet :D Behalve als hij meehelpt tafel dekken ;)
Maar wie weet komt de interesse om ze open te trekken hier ook nog....
pi_93080242
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Meimeltje het volgende:
Even een filmpje waarop ook te zien is dat Dyon de servieskast open wil trekken, maar hij luistert dus meestal wel :P Alleen heeft hij nu ook de speelgoedkast en la ontdekt, dus alles wordt eruit gehaald.

Wat een gezelligheid bij julie thuis met drie mannen zo. O+ Ik moest lachen om je man die even over Dyon heen vliegt en Dyon die op het einde snel z'n ogen dichtdoet. Ik heb Ivan dat laatste nog nooit zien doen. Da's volgens mij een typische reflex van een kind dat al een oudere broer of zus heeft. :D
pi_93080368
Haha, ja Kyllian liep of net tegen hm aan of er vlak langs :D Maar Dyon is ondertussen wel wat gewend ;) Denk dat jouw Lena ook wel wat over zich heen gaat krijgen, alhoewel Ivan natuurlijk wel een hele lieve grote broer is!
pi_93080450
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Meimeltje het volgende:
Haha, ja Kyllian liep of net tegen hm aan of er vlak langs :D Maar Dyon is ondertussen wel wat gewend ;) Denk dat jouw Lena ook wel wat over zich heen gaat krijgen, alhoewel Ivan natuurlijk wel een hele lieve grote broer is!
Ze heeft vandaag een tok op d'r hoofd gekregen met een stuk speelgoed. :X
pi_93080663
quote:
9s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze heeft vandaag een tok op d'r hoofd gekregen met een stuk speelgoed. :X
Auwww, maar nog niet met opzet?
  zondag 20 februari 2011 @ 22:32:58 #247
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93080666
Holy crap, kletstantes! :o :D Dat was een flinke bijlees-kluif, haha!

Ssserpente, het was inderdaad een hele verademing om wakker te worden van blije geluiden i.p.v. het gebruikelijke gehuil. Waarom hij altijd huilend wakker wordt weet ik niet, ik vind het best naar hoewel hij er zelf weinig last van lijkt te hebben als je hem er eenmaal uit hebt gehaald. Hoort gewoon bij Stef I guess..

Thnx voor de jompels iedereen, het was echt zo'n fijn dagje vandaag O+ We zijn naar de dierenwinkel geweest vandaag (er zit hier een hele grote met allemaal leuke beesten om te kijken, zoals eekhoorns in een soort buizenstelsel en twee beverratten, allemaal slangen en spinnen, los rondvliegende papagaaien en al dat soort O+ Daarna zijn we ook nog even naar de kinderboerderij geweest en Stef heeft zich er zo vermaakt O+ De konijnen waren er huge, er ging er 1 op zijn achterpoten staan naast Stef en dat beest was gewoon bijna even hoog :o Ow, en er was een driewieler met duwstang en Stef vond het fantastisch toen we hem daarop zetten, dus nu ga ik even op MP kijken voor een driewieler voor Stef :)

Even een dikke *O* voor R., war knap!! Staan vond ik echt 1 van de geweldigste mijlpalen, achteraf gezien. Zo stoer!!

Qua potjes.. Ja, Stef kreeg in het begin een potje of rapley (meestal rapley), van zelf gepureerd eten ging hij enorm hard huilen :') Later hebben we een periode bijna alleen maar potjes gegeven omdat het ons niet lukte om te koken voor hij naar bed ging, maar hij viel toen om half 7 al bijna om (nu pas om 7, dat scheelt :+ ) en mijn lief was toen vaker laat thuis waardoor dat niet goed liep. Nu krijgt hij nog een potje op de dagen dat hij naar het KDV gaat (dinsdag en vrijdag) tenzij het lukt om vooruit te koken. Ik heb er geen problemen mee hem potjes voor te schotelen zolang hij het zelf ook lekker vind. We kopen meestal wel potjes die mijn lief 'goedgekeurd' en lekker vind. Die vraagt wel eens of hij ook niet zo'n potje mag, sommigen vind hij zelf ook echt lekker..

En ghi, wij hebben van die ikea-klemmetjes in de kastjes, daardoor kan het kastje wel een paar cm. open, maar verder niet. Stef maakt daar dankbaar gebruik van door lekker met de deurtjes te gaan klapperen, heel fijn :')

Ehm, ik wilde nog meer, maar ik heb de laptop van lief gepikt en die wil geloof ik ook nog iets nu.. Sorry, heb de laatste tijd veel minder tijd om er eens echt voor te gaan zitten en uitgebreid te reageren.. Ik doe mijn naam geen eer meer aan he? :@ Stef is zoveel bewerkelijker de laatste tijd, en ik wil hem gewoon niet laten ' zitten' omdat ik zo nodig achter de pc moet.. Hoewel het ook niet meehelpt dat als de pc in zicht komt, hij boos wordt als hij niet ook mag typen en dan ook nog eens heel graag op bizarre momenten op de uitknop drukt :+ Anyway, sweet dreams allemaal! :*
3!
pi_93080838
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Auwww, maar nog niet met opzet?
Ivan is echt nog te jong om te beseffen wat hij doet. Dat wil zeggen, hij is wat onbesuisd en hij had helemaal niet de intentie om Lena pijn te doen. Hij wilde haar gewoon even iets laten zien. :+ Wij schrokken en daar schrok hij weer ontzettend van. Hij ging gelukkig nog net niet heel hard brullen, want ik voelde me al meteen schuldig om mijn heftige reactie. Ik had zelf gewoon beter op moeten letten.
pi_93081120
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan is echt nog te jong om te beseffen wat hij doet. Dat wil zeggen, hij is wat onbesuisd en hij had helemaal niet de intentie om Lena pijn te doen. Hij wilde haar gewoon even iets laten zien. :+ Wij schrokken en daar schrok hij weer ontzettend van. Hij ging gelukkig nog net niet heel hard brullen, want ik voelde me al meteen schuldig om mijn heftige reactie. Ik had zelf gewoon beter op moeten letten.
Ja hij is natuurlijk ook nog jong, maar toch leert hij door zo'n reactie van jou misschien wel dat dat niet kan. Op de gang zetten zou misschien te ver gaan :P
Zelfs hier merk ik dat Kyllian soms niet doorheeft dat Dyon echt een heel stuk kleiner is (naja wel dat hij kleiner is, maar het gedrag daarbij niet) en dingen nog niet begrijpt. "Mama Dyon pakt dat van me af", "mama Dyon maakt m'n blokken kapot (hij had een knikkerbaan gebouwd).
  zondag 20 februari 2011 @ 22:40:23 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93081165
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet thee nog steeds eens proberen bij Ivan, maar ik wil eerst even uitzoeken of dat wel zo goed is. (Oeke, dat weet jij vast wel?)
Ow en ik maak eerst gewoon thee en dan gooi ik er dezelfde hoeveelheid aan koud water bij. Dan is het bijna altijd op drinktemperatuur.

Ik vind het ook zo vermoeiend om warme dingen te geven omdat het zolang duurt voor ze afgekoeld zijn tot een acceptabele temperatuur. 's Avonds bij het eten levert dat wel momenten van frustratie op voor Ivan omdat hij moet wachten. En ik maar blazen. Hebben jullie dat niet?
Ik geef Harry rooibosthee (origineel maar ook met smaakjes), sterremuntthee maar ook de fruitwelness (ofzoiets). Eigenlijk alle kruidenthee zonder theïne.

Ik schep Harry als eerste op en dan spreid ik het uit over zijn bordje. Dan scheppen we bij ons op. Dan is het al grotendeels afgekoeld.
pi_93081166
Stef, met deurtjes klapperen is ook erg leuk he :P ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 22:53:26 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93082022
Inca, fijn dat jullie een fijne dag gehad hebben! O+

Ca.ra, ik kende het niet, die magneetsloten. Maar ze lijken mij ook niet echt handig eerlijk gezegd...
pi_93082179
Die magneetklemmen zijn wel handig zeg! Wij hadden ook van die ikea dingen op de kastjes zitten, maar Finn had al vrij snel door hoe hij die zelf open kon doen en nadat hij er eentje vlak naast zijn oog kreeg tijdens het klooien met de kastjes hebben we ze eraf gehaald. Alleen het kastje waar schoonmaakmiddelen in staan daar zit er nog eentje op en die gaat door de hoek niet zo makkelijk open voor hem, maar aangezien hij nu naar hartelust de twee andere kastjes kan leeg halen heeft hij geen interesse in de derde.

Potjes heeft Finn bijna niet gehad, hij wilde het niet.

Miss ik deed de bisolvon druppels door een vruchtensapje dat was de enige manier om het binnen te krijgen, ik ben er alleen na 4 dagen weer mee gestopt omdat het totaal niet werkte. Ik vond ze inderdaad ook erg goor en zonder verdunning moest Finn er ook van spugen.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:01:18 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93082487
Tja mijn neef was laaiend enthousiast en hij had t weer gezien bij mijn nicht. Ik vind het er een beetje raar uitzien, maar ik denk dat we er wel een paar gaan bestellen om te proberen. Normaliter vind ik het wel te doen, maar als we visite hebben zoals vandaag dan kijk je er ineens anders tegenaan. En hij gaat de laatste tijd alleen maar meer aan de kastjes zitten ipv minder :(
pi_93090379
Pff wij danken de uitvinder van de pufjes na vannacht op onze blote knieeen. Driekus had zo'n hoestje waar ie af en toe bijna in bleef. Even vechten met het masker van de puf en klaar, weg hoest en slapen maar weer voor een paar uur. Geen idee hoe we het zonder het spul hadden moeten oplossen.
Kastjes leeghalen doet ie niet, dus geen slotjes hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93090740
Het heeft geslapen. Yeah!

Wij hebben op één kastje een Ikea klemmetje, daar zit schoonmaakzooi in. De andere kastjes worden af en toe geherdecoreerd ;)
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 08:38:50 #257
5428 crew  miss_sly
pi_93090918
Zo, ik was vroeg naar bed, mis ik een hele gezellige chatsessie :D
Maar wel lekker geslapen, allemaal hier. Senna van 19.00-6.30 :o Die had duidleijk ook de rust nodig van papa die weer thuis is O+

mef, fijn dat je dat pufjesspul in huis had!

Ik heb thee geprobeerd bij Senna, maar ze wil het niet. We zijn wel van de appelsap af, na de diarree en de verhalen over gisten enzo, toch maar niet meer gegeven en het gaat goed. Nu toch maar weer wat meer water, en ze lijkt het te pikken. Vaak zo een bodempje uit een gewone beker, dat heeft ze ineens door.

die glykemische index had ik ook nog vragen over, weet niet meer precies wat. O ja, oa over die volkoren pasta die een hogere gi heeft dan de volkoren pasta al dente. Hoe kan dat, het is toch hetzelfde spul?

hier geen klemmetjes, alleen een mislukte poging op de la met schoonmaakspullen. Die is echter zo zwaar dat ze die met geen mogelijkheid open krijgt, dus dat is nog wel even ok. Ik hoop dat we dat kunnen uitzingen tot een nieuw huis en dat we daar de schoonmaakspullen hoog weg kunnen zetten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93090972
Goedemorgen!

Daar ben ik weer!

Weekend was heerlijk en met Isabeau is het perfect gegaan. Ze heeft zich als een engeltje gedragen (veel gelachen, twee keer uitgeslapen tot 9 uur (WTF?!?!), de namen van alle aanwezigen geleerd, ze weet wel hoe je vrienden maakt)

Nu is ze nog lekker een dagje met haar vader thuis. Ik was ook graag bij ze gebleven...

Zometeen even bijlezen. Heb gsiteren in de auto al een hoop gelezen, maar reageren lukt niet vanaf de bb van lief.
pi_93090992
Oh wauw miss, da's een prima nacht!!
  maandag 21 februari 2011 @ 08:56:34 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93091188
Fijn dat het goed gegaan is met Isabeau afgelopen weekend!
En natuurlijk dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad.

Miss, wat een fijne nacht!

Ca.ra, heb je breekbare/enge dingen in je kastjes staan?
Zo nee, dan zou ik het gewoon negeren zoveel je kan. Dan is de lol er snel genoeg van af (denk ik).

Er staat er hier eentje zijn luier vol te duwen in de hoek van de box, inclusief 'hng' geluiden en rood hoofd :D
pi_93091223
mogguh dames, de leuke mededeling van de dag vanuit huize simmu: ravi kruipt! *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93091227
Lekker Asy! :')
pi_93091231
Wat leuk Simmu!!
pi_93091271
wat vervelend mefke! Fijn dat het pufje hielp!

Wat een goede nachten allemaal! Hier ging het redelijk, toen wij naar bed gingen had Finn een soort van slappe lach in zijn slaap, heel grappig!

Cara ik werd ook een beetje moe van dat leeghalen van de kastjes, vooral steeds de pannen en dan kooke kooke hroere. Ik heb nu bij de zeeman een pannetje, spatel en wat plastic groenten gekocht, was een setje van ¤1,80 en hij heeft er de grootste lol mee. Oh ja en mijn pannen blijven nu staan :)

Simmu wat goed van Ravi!
pi_93091327
Oh vergeet ik bijna. Gisteren kwamen we na ons weekendje weg bij opa en oma binnen (daar was Isabeau op dat moment, opa en oma en schoonzus en zwager wonen op hetzelfde adres, huizen staan met elkaar in verbinding, dus Isabeau kan de hele dag heen en weer lopen tussen beide huizen). Isabeau kwam op ons afgerend. Ik tilde haar op en onmiddelijk begon ze te zwaaien: "Doei opa, doei oma!"

:')
pi_93091374
Haha Sorbo! Wel lief! Bedankt en tot ziens ;)
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 09:19:22 #267
5428 crew  miss_sly
pi_93091582
hahaha: Houdoe en bedankt, olé olé is dat op z'n Brabants :P
pi_93091590
Super Sorbo, jullie een leuk weekend en je meisje ook!

Asy, succes met schoonmaakwerkzaamheden

Lars zingt mee met "zag 2 beren"" , ik zal het eens opnemen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93091661
Haha :D

Hier is het ook zodra je hem optilt: da-dag! :W
  maandag 21 februari 2011 @ 09:25:02 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93091690
Het is al schoon ;)

Harry zwaaide gisteren voor het raam toen er mensen voorbij kwamen O+
dat die mensen al heel erg lang voorbij waren voordat hij begon te zwaaien is slechts een detail

Ik ga even een autostoel in elkaar prutsen...
pi_93091754
Mogge!

Gezellig dat je er weer bent, Sorbo!

Lente krijgt twee keer per week een potje. Een keer op zaterdag als we friet of broodjes eten en op maandagavond als Nils naar school is. Dan eet ik een magnetronmaaltijd...

Moest ze er eerst niets van hebben, nu weet ze niet hoe snel ze eronder moet staan als het woord 'douchen' nog maar valt. Vanmorgen had ik de douce aangezet en was ik ff naar de keuken gelopen om de ventilator aan te doen (handig dat ie in de keuken zit idd...) en toen ik terugkwam, was m'n plekkie al bezet:

pi_93091794
O, en het was kwart voor acht vanmorgen! :o :z

Heeft iemand Tessie trouwens nog wel eens ergens gespot?
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 09:31:06 #273
5428 crew  miss_sly
pi_93091813
Wat heerlijk die foto's O+

Als wij frietjes eten (dat is niet wekelijks) mag Senna gewoon meeeten. Ik doe er wel een potje appelmoes bij, want ze houdt niet zo van frietjes.

En Senna is alweer de hele morgen zo gezellig (hoop niet dat de Fokwet ook hierop van toepassing is). Ik ben wat aan het rommelen en zij is aan het spelen, meerommelen, kletsen O+ Zoud at nou echt het effect zijn van papa missen?
pi_93091821
Ja ik zie Tessie af en toe voorbij komen. Maar niet zo vaak...

Wat een leuke foto's Ssserpente. Je had haar toch zo ver gekregen door gewoon te gaan douchen terwijl zij in de badkamer was?
pi_93091827
Aah Lente, toch wel fijn he, lekker douchen!!!
Hoe bevalt je die easydrain trouwens?

Tessie is nog wel op hyves, maar volgens mij heeft ze het heel druk met die 2 bengeltjes van dr
pi_93092347
Lente O+! Wat leuk dat ze het douchen ineens zo geweldig vindt. Ze ziet er zo groot uit zo helemaal zelf onder de douche!

Sorbootje, wat heerlijk dat jullie alledrie zo'n fijn weekend gehad hebben! Wat schattig dat Isabeau iedereen om haar vingertje gewonden heeft O+

Miss_Sly, wat lief dat ze zo duidelijk haar papa gemist heeft! Hoe gaat het met het hoesten nu?

FTA, ik weet wel dat Bisolvon een tijd nodig heeft om optimaal te werken.

Mefke, hoera voor de pufjes! Tjonge, moet je je inderdaad voorstellen dat je het zonder zou moeten doen :o

Ravi *O*

Als wij patatjes eten (sinds hij 1 jaar is hebben we dat 2 keer gedaan), eet Niels gewoon mee. Het zijn toch eigenlijk ook gewoon gebakken aardappeltjes, maar dan langwerpig. We doen er alleen geen zout op. Ik geef hem er dan stukjes komkommer en tomaat bij.

Wij hadden vannacht een hele slechte nacht. Niels werd om half 12 wakker en heeft toen geslapen tot half 1 en daarna niet meer tot 4.15 uur. Ik weet nog steeds niet wat er nou was, hij huilde steeds heel zielig en het was duidelijk dat hij echt wel wilde slapen. Telkens als ik hem in bed gelegd had begon hij na een tijdje weer te huilen. Om half 2 heb ik hem een paracetamol gegeven, omdat hij tandjes en kiesjes aan het krijgen is, maar dat hielp dus ook niet. Vanmorgen was het wel heel erg koud in huis, dus misschien dat hij het koud had. Maar ik kan het me bijna niet voorstellen, omdat ik geen koude beentjes gevoeld heb toen ik hem pcm gaf.
Hij was om half 7 weer wakker, dus mijn Lief en ik hebben maar iets van 2,5 uur geslapen. En aan Niels merk je niets :? Misschien had hij nachtmerries van mijn schoonouders :+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93092728
Aw arme Niels, of arme papa en mama eigenlijk...

Fijn dat je een goed weekend hebt gehad Sorbo :)

En fijn dat Senna zo blij is dat haar papa er weer is!

En hier ook een douchefan hoor! Vanmorgen wilde we even overslaan, maar ik ging zelf wel. Jaël was al half aangekleed door haar papa, maar het moest allemaal weer uit want ze hoorde mama douchen, dus toen heeft ze maar weer lekker mee gedoucht :)

Potjes hebben wij wel gegeven en wij hadden zo een eigenheimer die juist alleen de olvarit potjes wilde en niet anders, zucht.. Nu eet ze eigenlijk altijd gewoon met de pot mee, maar we merken wel dat haar smaak zich schijnbaar meer aan het ontwikkelen is, want waar ze eerst gewoon alles at is ze nu wel een pietje precies en nee is NEE, dan moeten we ook niet door proberen te geven. Maar we hebben op het moment vooral een pasta fan!
En ik las hier dat kindjes al pindakaas kregen, ik gaf dit niet omdat ik het zo droog vind, nu toch maar geprobeerd, maar mevrouw blieft het niet, haha, papa mocht die boterham opeten :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93093229
Oh wat een nacht Twinkly! Kan je nog wat bijslapen vandaag?

Ik zag het ook in de bijsluiter staan inderdaad, maar dan vraag ik me af of het na zp'n lange periode vanzelf over aan het gaan is of dat de bisolvon werkt. Maar na 4 dagen met veel moeite een paar druppels geven die nog niet lijken te werken vond ik wel genoeg :)
pi_93093307
Ow die douchefoto's O+
pi_93093373
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oh wat een nacht Twinkly! Kan je nog wat bijslapen vandaag?

Ik zag het ook in de bijsluiter staan inderdaad, maar dan vraag ik me af of het na zp'n lange periode vanzelf over aan het gaan is of dat de bisolvon werkt. Maar na 4 dagen met veel moeite een paar druppels geven die nog niet lijken te werken vond ik wel genoeg :)
Ja, dat is ook zo :Y
Maar hier duurde het hoesten ruim een maand en hij bleef zichzelf wakker hoesten en kokhalsen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93093543
Wauw, die douchefoto's O+

Hier voorheen veel potjes.Meneer heeft tot hij ongeveer 8 maanden was vrijwel alleen maar potjes gegeten want wou echt niks weten van mijn kookkunsten.
Sinds hij een jaar is eet hij met de pot mee, alleen bij soep,patat of pizza krijgt hij een potje. Hij lust geen komkommer of tomaat dus ik wil wel dat hij dan iets van groente krijgt. Hij krijgt dan wel wat patatjes mee van ons.
Gisteren hadden we chinees gehaald en hij heeft zitten smullen!

Pff Twinkly, wat een nacht :O
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93094198
Isabeau kreeg zo nu en dan een potje en vond het héérlijk. Nu vond ze alles heerlijk, dus zo raar was dat niet. Maar ik gaf het vooral mee als ze uit logeren ging.

Nu eet ze gewoon met de pot mee. En als wij iets eten wat ik ongeschikt vind heb ik altijd wel iets van pasta of rijst met groente oid achter de hand. Ik vind op deze leeftijd de potjes gewoon te mushy. Ik vind het echt babyvoer.
pi_93094203
Twinkly, lekker nachtje!
  maandag 21 februari 2011 @ 11:41:18 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93095173
Ik meld me ook weer! Ben vorige week vrij geweest ivm operatie van Morris en dan merk ik dat ik toch veel minder achter de compu zit. Maar nu ben ik weer aan het werk en vind ik het een welkome afleiding.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93095219
hoi Memmel! Hoe gaat het nu met Morris?
pi_93096234
KLeding, veel 74, 80 en 86 in V&A :)
  maandag 21 februari 2011 @ 12:51:23 #287
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93097551
Het gaat helemaal goed met Morris! Hij heeft nergens meer last van en is weer net zo ondeugend als voorheen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93097791
Dat is goed nieuws! *O*
pi_93097805
Dat kinkt idd gezellig, Miss. O+ Lente kan zich de laatste tijd gelukkig ook steeds beter vermaken. Vooral 's ochtends als ik zelf nog wat aan het tutten ben in de badkamer gelukkig. Wel is ze sinds gisteren weer enorm aan het uitproberen. Een 'nee' ziet ze echt als een uitdaging. En dat brutale bekkie dat ze dan trekt als ze het toch doet, onvoorstelbaar. :o En een boze toon interesseert 'r werkelijk gene moer, dus ik ben nog even zoekende naar een manier om 'r te 'straffen'. Hoewel ik me terwijl ik dit typ zit te bedenken dat negeren misschien wel beter werkt, vooral op de momenten dat ze het lijkt te doen om aandacht te vragen.

Sorbo, ze is er idd pas bij komen staan nadat ik gewoon ging douchen als ze in de badkamer was.

Karin, die easydrain an sich bevalt prima. Maar het glazen scherm is aan een kant open (door dat gat' maakte ik de foto) en daar spettert best nog wel wat water doorheen. En dat loopt vervolgens het bochtje om waardoor we na het douchen de boel nog best flink droog moeten trekken. Al sik opnieuw had mogen kiezen, was ik ws daardoor toch voor een dichte cabine gegaan.

Jemig, Twink, wat een nacht. Wat zul je gebroken zijn. Merk je nu aan Niels nog steeds niets? Ik wil je niet ontmoedigen, hoor. :+

Ik zit te denken om Lente 's ochtends ook maar yoghurt met muesli te geven. Nu neemt ze namelijk twee happen brood en eet vervolgens mijn yoghurt op. :') En dan hoef ik 'r 's avonds ook geen yoghurt meer te geven, wij eten zelf ook geen toetje. Ik kijk dan wel ff of ze bij de biowinkel wat 'puurdere' muesli hebben dan dat zoete spul met vruchten dat ik nu eet, volgens mij zit daar heel veel suiker in. Nog meer kindjes die hier ontbijten met yoghurt? Nee, he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 21-02-2011 13:36:30 ]
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 13:05:19 #290
5428 crew  miss_sly
pi_93098085
De easydrain zit bij ons niet bij de muur, maar juist bij het open stuk van de douchecabine, zeg maar. Dus alles loopt daar netjes in. We spatten nog wel een beetje over de drain, maar dat is met een doekje zo opgedaan.
/offtopic

Het is echt de hele dag al erg gezellig, en ik vind het fijn O+ Wel erg jammer (hoe begrijpelijk ook) dat dat vorige week niet was. De week wordt een stuk fijner en gemakkelijker als we dit soort dagen ertussen hebben zitten.

Het enige dat ook nu weer niet lukt, is slapen. Ik heb het een uur geleden al geprobeerd maar dat lukte niet. Weer eruit, was ze lekker aan het spelen, poepluier, dus verschonen. Toen zei ze dat ze moe was, dus ik haar toch maar in bed gelegd, maar ze ligt nu toch te jengelen. Het is niet heel erg huilen, maar ze is het er duidelijk niet mee eens :') En net sloeg ze volgens mij met haar hand tegen de spijlen en toen riep ze hard en verontwaardigd "pijn" :') Ik kijk het nog even aan en anders gaan we wel even fietsen dadelijk.
pi_93098786
Ssserpente, bij de supermarkt is ook goedkope basismuesli te koop waar erg weinig rozijnen en geen andere fruitstukjes inzitten. Aan muesli wordt ook geen suiker toegevoegd, aan cruesli wel.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:
Jemig, Twink, wat een nacht. Wat zul je gebroken zijn. Merk je nu aan Niels nog steeds niets? Ik wil je niet ontmoedigen, hoor. :+
:D
Nou hij sliep ;)
Maar hij is nu net wakker geworden, dus ik ben benieuwd!
pi_93098965
Ssserpente, de muesli van Zonnatura is heel aardig. Waarschijnlijk hebben ze in je supermarkt wel zo'n Zonnatura-rek. Het enige wat er aan suiker in zit zijn de gedroogde vruchten. Als je echt alleen muesli wilt (dus ook zonder suikers van de gedroogde vruchten) dan moet je naar de natuurvoedingswinkel. De supermarkten hier in de buurt hebben het in ieder geval niet.

Ivan is al de hele tijd met zijn knuffelotter aan het spelen, hem kusjes aan het geven, zijn meloen met hem aan het delen en hem denkbeeldig eten uit een bakje aan het geven. :D Ivan is wel een beetje zielig, want het bloed loopt uit z'n mond van de doorkomende kies.
pi_93099012
Ah, thanks, Twink, dan ga kijk ik daar eerst ff naar. Ben ook benieuwd hoe Niels zich voelt.

Lente is zonder eten naar bed gegaan, die was te moe om te lunchen, dus ik ben benieuwd hoe lang ze zal slapen. Meestal is ze dan na een uurtje alweer wakker.

Miss, zit je al de fiets? :P
pi_93099236
Dank je, Claudia, enkel wat gedroogde vruchtjes is niet zo erg denk. Maar in dat spul wat ik nu heb zitten wel erg veel vruchten en vooral veel rozijnen. Dat vind ik voor iedere dag wel iets teveel van het goede. O, en met de 'biowinkel' bedoelde ik de natuurvoedingswinkel. :)

Ahw, Ivan en z'n otter. O+ Lente wordt steeds gevoeliger voor 'rollenspellen'. Ze laat d'r badeend bijvoorbeeld een hapje mee-eten of laat de vis en de kikker elkaar een kusje geven. Ik moet het wel eerst voordoen, want uit zichtzelf bedenkt ze het nog niet.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 13:36:57 #295
5428 crew  miss_sly
pi_93099400
Ik ga niet zeggen dat het stil is, maar we fietsen dus nog niet :P

Ach arme Ivan. Ziet er zo naar uit he.

Leuk is dat he Sserpente? Senna is hier heel erg bezig met rollenspellen met baby en kitty. Net bijvoorbeeld moest ik ook druppeltjes tussikind aan baby geven :D
pi_93099434
Dan moet je echt eens naar die van de Zonnatura kijken! Die eet ik ook (is hier dus door de keuring gekomen) en ik vind hem erg lekker. Maar bij de biowinkel hebben ze vast ook veel lekkers. Hiervoor was ik trouwens verslaafd aan cruesli. Da's mierzoet spul. Volgens mij kun je dan net zo goed ontbijten met Snickers of zo. :Y)

Ja, hier beginnen die rollenspellen dus ook te komen! En het is inderdaad begonnen met dingen nadoen, bijvoorbeeld 'doen alsof je uit een frisdrankfles drinkt' (dat doet papa immers altijd O-) ). Otto de otter krijgt nu Barleduc.
pi_93099693
Ik ga nog even door, omdat ik zo trots ben. :+ Ivan heeft mijn ochtendritueel helemaal door. Tegenwoordig helpt hij zelfs écht mee, zet zijn eigen bordjes op de juiste plek in de kast en legt zijn eigen bestek op de goede plek in de bestekla. Hij komt ookal met zijn eigen fruitbakje aandraven als ik fruit snijd en daarna pakt hij zijn slab en geeft hem aan. Als hij klaar is houdt hij zijn bordje of bakje in de lucht om aan te geven en daarna poetst hij de tafel schoon. Pfff, hij is nu gewoon een écht jongetje (als je begrijpt wat ik bedoel).
pi_93099723
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:

Karin, die easydrain an sich bevalt prima. Maar het glazen scherm is aan een kant open (door dat gat' maakte ik de foto) en daar spettert best nog wel wat water doorheen. En dat loopt vervolgens het bochtje om waardoor we na het douchen de boel nog best flink droog moeten trekken. Al sik opnieuw had mogen kiezen, was ik ws daardoor toch voor een dichte cabine gegaan.

Ah mooi, wij hebben een dichte cabine. Nou ja, cabine, een muurtje met een glazen deur.
Ik vind ook dat Lente zo groot oogt ineens! :o
En zo leuk he, dat het tuinbroekje een echt fok-broekje is geworden....! O+

Jeutje Twinkly, en zo overdag is er niks aan de hand?
Wat vervelend zeg (understatement) Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen.Maar ik heb wel medelijden met je. :* (en je man)

Over zelf vermaken; dat kan Lars wel!
Niet met speelgoed hoor, maar liever met bijv pannen en deksels enzo.

Lars krijgt sochtends een fles melk met een broodje, de fles melk ging steeds maar half leeg, afgeleid! Dus die krijgt hij nu in bed, als hij wakker is breng ik hem zijn fles, ga ik me aankleden, als ik klaar ben heeft meneer zijn fles leeg.
Dan ligt ie in zijn bedje, fles in de hand en roept: "bah!" want dat betekent op :D
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 13:45:30 #299
5428 crew  miss_sly
pi_93099753
Ik begrijp precies wat je bedoelt, Claudia :Y
Ik heb het idee dat het met sprongen telkens weer een beetje meer wordt. Soms zie ik Senna ineens, dan doet of zegt ze iets, en dan ineens zie ik echt een meisje, een groot kind. Zo bijzonder vind ik dat.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 13:46:30 #300
5428 crew  miss_sly
pi_93099799
Het broekje is ook van Meike geweest? Dat dacht ik al, wist het niet zeker. Wat leuk, ene echt foktuinbroekje dus O+
pi_93099932
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Het broekje is ook van Meike geweest? Dat dacht ik al, wist het niet zeker. Wat leuk, ene echt foktuinbroekje dus O+
:Y n echte!
Ik vind het zooooo leuk dat er zoveel meisjes plezier van hebben!!!
Hier verkopen is zoooo veel leuker als op MP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')