Holy crap, kletstantes!

Dat was een flinke bijlees-kluif, haha!
Ssserpente, het was inderdaad een hele verademing om wakker te worden van blije geluiden i.p.v. het gebruikelijke gehuil. Waarom hij altijd huilend wakker wordt weet ik niet, ik vind het best naar hoewel hij er zelf weinig last van lijkt te hebben als je hem er eenmaal uit hebt gehaald. Hoort gewoon bij Stef I guess..
Thnx voor de jompels iedereen, het was echt zo'n fijn dagje vandaag

We zijn naar de dierenwinkel geweest vandaag (er zit hier een hele grote met allemaal leuke beesten om te kijken, zoals eekhoorns in een soort buizenstelsel en twee beverratten, allemaal slangen en spinnen, los rondvliegende papagaaien en al dat soort

Daarna zijn we ook nog even naar de kinderboerderij geweest en Stef heeft zich er zo vermaakt

De konijnen waren er huge, er ging er 1 op zijn achterpoten staan naast Stef en dat beest was gewoon bijna even hoog

Ow, en er was een driewieler met duwstang en Stef vond het fantastisch toen we hem daarop zetten, dus nu ga ik even op MP kijken voor een driewieler voor Stef

Even een dikke

voor R., war knap!! Staan vond ik echt 1 van de geweldigste mijlpalen, achteraf gezien. Zo stoer!!
Qua potjes.. Ja, Stef kreeg in het begin een potje of rapley (meestal rapley), van zelf gepureerd eten ging hij enorm hard huilen

Later hebben we een periode bijna alleen maar potjes gegeven omdat het ons niet lukte om te koken voor hij naar bed ging, maar hij viel toen om half 7 al bijna om (nu pas om 7, dat scheelt

) en mijn lief was toen vaker laat thuis waardoor dat niet goed liep. Nu krijgt hij nog een potje op de dagen dat hij naar het KDV gaat (dinsdag en vrijdag) tenzij het lukt om vooruit te koken. Ik heb er geen problemen mee hem potjes voor te schotelen zolang hij het zelf ook lekker vind. We kopen meestal wel potjes die mijn lief 'goedgekeurd' en lekker vind. Die vraagt wel eens of hij ook niet zo'n potje mag, sommigen vind hij zelf ook echt lekker..
En ghi, wij hebben van die ikea-klemmetjes in de kastjes, daardoor kan het kastje wel een paar cm. open, maar verder niet. Stef maakt daar dankbaar gebruik van door lekker met de deurtjes te gaan klapperen, heel fijn

Ehm, ik wilde nog meer, maar ik heb de laptop van lief gepikt en die wil geloof ik ook nog iets nu.. Sorry, heb de laatste tijd veel minder tijd om er eens echt voor te gaan zitten en uitgebreid te reageren.. Ik doe mijn naam geen eer meer aan he?

Stef is zoveel bewerkelijker de laatste tijd, en ik wil hem gewoon niet laten ' zitten' omdat ik zo nodig achter de pc moet.. Hoewel het ook niet meehelpt dat als de pc in zicht komt, hij boos wordt als hij niet ook mag typen en dan ook nog eens heel graag op bizarre momenten op de uitknop drukt

Anyway, sweet dreams allemaal!