abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93073345
Nou potjes zijn ook nog steeds beetje mijn walging, ik had me zo voorgenomen dat niet te gaan doen.. ik voel me ook vooral naar mezelf onverantwoordelijk :')

Ik ben benieuwd hoe de zoete aardappel geaccepteerd wordt, ze vindt de smaak lekker maar ja oranje stukjes...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93073604
Wat goed van R *O*

Senna weer blij met d'r papa O+

Wij gaven ook best veel potjes. Vooral toen we begonnen met vast voedsel, want madame wilde pertinent geen vers (gepureerd) fruit, alleen maar uit potjes :') en eten is altijd drama hier, maar potjes eet ze meestal wel redelijk goed op. Tegenwoordig krijgt ze vaak een deel van ons avondeten, en als ze dat zat is krijgt ze nog een half potje, en dan bij elkaar is het wel bijna een maaltijd :')

Wij zijn vandaag in het Dick Brunahuis geweest met onze kleine Nijntjefan, zo leuk joh! Je komt binnen bij de museumwinkel die natuurlijk helemaal volstaat met Nijntjes, en ze ging meteen helemaal los. NIJNAAAAAAA! en vervolgens heeft ze een uur als een kip zonder kop rondgesjeesd door het museum, alles ontdekken, overal NIJNAAA roepend O+ :D Het is ook echt een museum voor kleine kindjes, heel erg leuk gedaan. Mijn blije ei vermaakte zich er in elk geval prima O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93074226
Ooooooh, dan heb ik je bijna gezien! Wij waren daar tegenover bij mijn broertje :P .
pi_93074345
Ohja sorry Groof ik vergeet te jompelen voor R. maar wat geweldig van 'm zeg, ook geweldige timing *O*
pi_93074410
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef wickie het volgende:
Ohja sorry Groof ik vergeet te jompelen voor R. maar wat geweldig van 'm zeg, ook geweldige timing *O*
:D Zo interessant is het het nou ook weer niet hoor. :P :*
pi_93074612
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:D Zo interessant is het het nou ook weer niet hoor. :P :*
Nou ja, vind ik wel!! Ik vond dat echt heel speciaal toen Mette dat deed, ik heb zelfs stiekem een traantje gelaten :@
pi_93074847
Hahaha, heerlijk toch. Ik jubelde alleen maar heel hard "jaaaaa R.., wat goed! *O* " En toen jubelde iedereen met me mee. ;)
pi_93074946
Ik vond dat los staan ook wel weer een hele stap vooruit! Vanaf toen was het regelmatig los gaan staan en een paar weken later liep hij ;)
pi_93074985
Oh daar kijk ik dus heel erg naar uit hè. O+

Even hoor... :P

pi_93075178
Ik vind het verticale dreumes gebeuren echt helemaal geweldig. Dat gestap door huis, af en toe stapjes en kleine stukjes lopen als we buiten zijn O+ O+

Kijk nou, R. plopt zomaar eens op m'n scherm O+
Wat heeft hij toch een lekker guitig koppie
  zondag 20 februari 2011 @ 21:18:59 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93075457
R kan los staan! Wat goehoed! *O*

Senna, wat fijn dat papa weer thuis is hè?

En al die knappe kinders die al zoveel begrijpen O+
Lampen aan- en uitdoen, dingen zoeken. Geweldig!

Ik vind het al fantastisch dat Hary nu zijn handje in een mouw stopt als ik zeg: handje hierin, waar is je handje nu? En dan piept hij zelf zijn hand uit de mouw en kijkt trots van hand naar mij en terug O+

Ow en Harry eet vanalles (of niet :') ). Soms vers, soms potje (niet te vreten idd). Ik ben in elk geval steeds vaker dubbele porties vers aan het maken, zodat ik er eentje in de vriezer kan gooien voor 'nood'.
pi_93075461
R. wat een mooie haren heb je toch!! En zo'n lief blij gezichtje O+
pi_93075700
Harry die al zo goed helpt met aankleden hihi.

Dyon is vooral vaak met de bal bezig, bal overgooien met z'n broer is helemaal leuk!
Helaas hebben ze nu sinds een paar dagen wel ook echt ruzies :D Dyon begint van zich af te bijten en schreeuwt echt als Kyllian iets van hm afpakt. Tja dat is Kyllian niet gewend ;)
Aan de andere kant lijkt Kyllian het echt superleuk te vinden dat z'n kleine broertje nu veel meer kan en hij ook echt met h'm samen kan spelen O+
pi_93075856
Ha Groosfsken, wat is R. toch leuk O+ en los staan is toch gewoon een kleine mijlpaal!

Over de potjesconversatie: hier ook nog wel af en toe een potje. Het ene potje is trouwens wel veel lekkerder dan het andere. Hannah heeft er geen problemen mee en ik kan haar moeilijk een stuk pizza of spare-rib geven als wij dat eten. Soms eet ze ook bijna niets van 'de pot' (door vermoeiheid bijvoorbeeld) en dan geven we haar ook wel eens een half potje. Sowieso krijgt ze elke avond yoghurt.
Overigens gaat ze wel steeds beter mee-eten. Het lijkt er op dat ze een voorkeur heeft voor sterke smaken en dan vooral hartig. Vis (ook zalm), curry, stampot, pasta met tomatensaus vind ze allemaal heerlijk en ze lust ook graag thee en hier en daar een slokje koffie. Zoetigheid is ze geen fan van.
pi_93076151
Ik moet thee nog steeds eens proberen bij Ivan, maar ik wil eerst even uitzoeken of dat wel zo goed is. (Oeke, dat weet jij vast wel?)

Ik vind het ook zo vermoeiend om warme dingen te geven omdat het zolang duurt voor ze afgekoeld zijn tot een acceptabele temperatuur. 's Avonds bij het eten levert dat wel momenten van frustratie op voor Ivan omdat hij moet wachten. En ik maar blazen. Hebben jullie dat niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93076175
Mirte kreeg regelmatig een potje toen ze nog klein was, als we iets aten wat zij nog niet at, dan had ik voor haar een potje. Maar juffrouw Iris blieft dat niet. Die wil gewoon hetzelfde als wij allemaal op het bord...

Wij zijn vandaag wezen zwemmen met de kinders. Iris heeft de hele tijd met een enorme smile op haar gezicht rondgedobberd en durfde het zelfs aan om me los te laten i.t.t haar grote zus, die toch wel zeker 2 handen vast wilde hebben aan papa of mama ;). Het was wel ff lekker.
Fake it till you make it...
pi_93076265
Claudia, heel herkenbaar, dat afkoelen wat maar niet opschiet en dan een ongeduldige dreumes. Ik probeer vaak al voor de meiden op te scheppen en dan pas de tafel te gaan dekken. En dan is het redelijk afgekoeld als we aan tafel gaan ;).
Fake it till you make it...
pi_93076340
Bij thee gooi ik gewoon koud water tot het goed is. En met avondeten schep ik voor de kindjes alles meteen op het bord (in de keuken al). Mijn eten blijft dan in gesloten pannen lekker warm terwijl hun eten al wat afkoelt als ik de tafel dek.
pi_93076390
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vind het ook zo vermoeiend om warme dingen te geven omdat het zolang duurt voor ze afgekoeld zijn tot een acceptabele temperatuur. 's Avonds bij het eten levert dat wel momenten van frustratie op voor Ivan omdat hij moet wachten. En ik maar blazen. Hebben jullie dat niet?
Ik haal voor Dyon altijd iets eerder het eten uit de pan (in de keuken al), voor Kyllian doe ik het na Dyon z'n eten en als laatst voor onszelf ;)
pi_93076416
Hihi Groof :D
pi_93076443
Same O+
pi_93076450
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bij thee gooi ik gewoon koud water tot het goed is.
Soms zijn dingen zo simpel.
pi_93076457

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 20-02-2011 21:34:48 ]
pi_93076603
afkoelen was hier ook altijd een drama. Totdat ik ipv zijn plastic bordje, onze porceleinen borden ging gebruiken. Hierop spreid ik zijn eten helemaal uit en dan duurt het niet zolang voordat het eetbaar is.
pi_93076861
Dat durf ik hier nog niet aan, om hem van onze borden te laten eten. Wel heb ik al langer in m'n hoofd dat we grotere borden voor hem moeten kopen.

Het eten eerder apart zetten is geen optie want m'n lief kookt altijd en daar mag ik me niet mee bemoeien. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')