Ik weet wel wat ik wilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat....... eh..... oja vrouw he
quote:
Dat is toch geen uitetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil ook wel uit eten... Misschien straks in de stad even wat lekkers halen voor onderweg.
Starirwayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef Wicked-Game het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
En wat ga je morgen doen? Met ex-collega's de stairway onveilig maken WTF(ik ga morgen maar eens vragen welke idioot die plek heeft verzonnen voor een zaterdagavond)
Probleem is dat als je niet reserveert ze altijd vol zitten... maar slecht zijn ze naar mijn mening niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
La Cubanita krijgt slechte recenties de laatste 6 weken, tot die tijd is iedereen er heel lovend op (op Iens.nl).
Pas op met wat je zegt.. elke meet van singles vindt plaats in de stairway.. en favo plek van fokkersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Starirwayvrijwillig kom ik daar dus niet
Als het echt te erg word duik ik wel even naar de Havana (uberhaupt Utrecht en stappen ik weet het niet... )quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Starirwayvrijwillig kom ik daar dus niet
Daar noem je dan ook wel wat opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt.. elke meet van singles vindt plaats in de stairway.. en favo plek van fokkers
Hoi L-Equote:
De Havana is kut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als het echt te erg word duik ik wel even naar de Havana (uberhaupt Utrecht en stappen ik weet het niet... )
De laatste heb ik na 10min daar weg kunnen halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt.. elke meet van singles vindt plaats in de stairway.. en favo plek van fokkers
+1quote:
Aangezien ik altijd naar Amsterdam ga en Utrecht nooit meer doe, tell me wat is nu the place to be!quote:
Nee, maar die roddelen wel met je baas dat je de kantjes er vanaf loopt, aanwezigheidstechnisch gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil eerst m'n werk afhebben
[..]
Oh, die kan het echt geen flikker schelen hoe laat ik weg ga, daar gaan zij niet over
De morgenster of de bodytalk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aangezien ik altijd naar Amsterdam ga en Utrecht nooit meer doe, tell me wat is nu the place to be!
Als ik dat zou doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar die roddelen wel met je baas dat je de kantjes er vanaf loopt, aanwezigheidstechnisch gezien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De morgenster of de bodytalk.
Ik heet geen Ang3lquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De morgenster of de bodytalk.
Daarom moet je ze ook lief aankijken. Dan kun je eerder weg zonder dat ze gaan roddelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen. Maar dat doe ik niet.
Hahaha. Dat heb ik al geregeld. Ik ga vijf minuten voor vijf weg, zodat ik de trein van half zes kan halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook lief aankijken. Dan kun je eerder weg zonder dat ze gaan roddelen
5 hele minuten eerder weg wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Dat heb ik al geregeld. Ik ga vijf minuten voor vijf weg, zodat ik de trein van half zes kan halen.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus die boobies zijn toch nep.... damn hoax!
Jaquote:
Die zijn helemaal niet nepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus die boobies zijn toch nep.... damn hoax!
Heldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste heb ik na 10min daar weg kunnen halen
Het is kwalitatief uitermate teleurstellend vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Het was buiten extreem teleurstellend vandaag, vergeleken met het lenteweer van gisteren. Wat was het mooi he?
Het was gister net zo koud als vandaag.. dat zonnetje hielp niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Het was buiten extreem teleurstellend vandaag, vergeleken met het lenteweer van gisteren. Wat was het mooi he?
Je zegt niks over de OPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Nog steeds, koud en grijs, schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ik geniet er nog van na.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Welles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was gister net zo koud als vandaag.. dat zonnetje hielp niet echt
Mij ook. Ik heb gisteren heerlijk buiten gezetenquote:
Bij zo'n tent zou ik dus echt niet kunnen werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEr zijn mensen die zich daaraan ergeren hoor
quote:
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij zo'n tent zou ik dus echt niet kunnen werken
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uitquote:
Waarom nu weer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uit
Je zag t toch nietquote:
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werken
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaressequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobiesquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Ga woensdag hier heen denk ikhttp://www.restaurant-sparkling.nl/
mannen zijn net zo ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobieserin gezet had
Vond ik ook en anders deze: http://www.amberes-restaurant.nl/pagina/2/Restaurantquote:
Oke, dan is t goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.
Weet ikquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is voorbij, dat weet je he?
Kan je je nog vrij bewegen?quote:
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goedquote:
Ja dat kan ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je nog vrij bewegen?
Nee? => Leven voorbij.
Ik denk helemaal niet op vakantie maar okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan ikAlleen niet zo snel meer als voorheen
Dat is beter dan Center Parcs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
helemaal mee eensquote:
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Dure liefde danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je krijgt er een bundeltje liefde voor terug.
'Sommige dingen zijn onbetaalbaar.'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Als jij later achter je geraniums zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Dan nog vind ik niet dat mijn leven over is. Ik kan genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.
Als je kinderen niet meer zo vaak langskomen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Hmm, ik verwacht niet dat ik mn ouders zakgeld zal hoeven te geven laterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.quote:
Dat laatste is ook prettig tijdens een bevalling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan nog vind ik niet dat mijn leven over is. Ik kan genoeg
Ik ben heel flexibel
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je kinderen niet meer zo vaak langskomen dus
Dit gesprek gaat de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is ook prettig tijdens een bevalling.
Wat weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.
Dan ben je een emotioneel onderontwikkelde amoebe, beste Peu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.
Wie gaat er later jouw AOW betalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik verwacht niet dat ik mn ouders zakgeld zal hoeven te geven laterHoewel m'n oma dat wel krijgt van mijn ouders
[..]
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.
Die laatste is goed! Tenminste, ik neem aan dat dit het eerste deel van de Millennium trilogie is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
Wachten, wachten, wachten.
Sucker Punch
Paul
Green lantern
The Cabin In The Woods
Super 8
The Hangover 2
The Girl With The Dragon Tattoo
....maar wat is nu uit en toch de moeite waard...
Ik heb tot nu toe 3 namen gezien die mij wel bevallen.quote:
Als ik lang genoeg in t buitenland blijf, niemandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie gaat er later jouw AOW betalen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ben je een emotioneel onderontwikkelde amoebe, beste Peu.
16/17u snackquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb honger maar het is te vroeg voor avondeten zeker?
nee hoor, kan bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb honger maar het is te vroeg voor avondeten zeker?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg in t buitenland blijf, niemand
[..]Ik zie die liefde gewoon nooit.
Dat laatste kan hier niet ivm Peuter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16/17u snacken dan na 19u pas eten
En weer een minpuntje op het lijstje kledderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste kan hier niet ivm Peuter.
Dat bedoel ikquote:
Want? Hij kan toch ook wel iets later eten? Of ben je heel strikt met ritmes ed? (waarvan ik me bedenk dat het eigenlijk wel verstandig is en zo).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Even de op WC een chocolade reep oppeuzelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet heel strikt met ritmes, hij is flexibel, goes with the flow. Maar 19 uur eten, is 19.30 douchen, is tussen 20 en 20.30 pas in bed. Dat vind ik te laat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Hij kan toch ook wel iets later eten? Of ben je heel strikt met ritmes ed? (waarvan ik me bedenk dat het eigenlijk wel verstandig is en zo).
Zulke dingen heb ik wel eens gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Even de op WC een chocolade reep oppeuzelen![]()
hmm ja, zit wel wat in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet heel strikt met ritmes, hij is flexibel, goes with the flow. Maar 19 uur eten, is 19.30 douchen, is tussen 20 en 20.30 pas in bed. Dat vind ik te laat.
LOL, als een kind gaat zeuren zeg ik altijd dat ik wel mag eten oid omdat ik ouder benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik wel eens gedaan ja.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wist niet waar je op doelde, dus ik vroeg verduidelijking. Dit maakt het niet duidelijker.
quote:
'Maar dat is niet eerlijk!'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, als een kind gaat zeuren zeg ik altijd dat ik wel mag eten oid omdat ik ouder ben
T leven is niet eerlijkquote:
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?quote:
Wat zal je een hoop missen als je nooit liefde hebt gekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?
Fijne discussie stopper is dat hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg ik ook wel eens. 'Wen er maar aan'.
Jawel, maar ik ben er van overtuigd dat er echt maar extreem weinig dingen niet te koop zijn met geld. Want uiteindelijk kan je iemand door de juiste zaken te doen altijd in het hart raken, met een ongelimiteerd budget is dat makkelijker dan met een limiet. Niet dat het heel duur moet zijn, maar sommige dingen zijn nu eenmaal lastiger te regelen dan andere.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?
Er zijn vast vrouwen die vallen voor luxe. Dat heeft niets met liefde te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben er van overtuigd dat er echt maar extreem weinig dingen niet te koop zijn met geld. Want uiteindelijk kan je iemand door de juiste zaken te doen altijd in het hart raken, met een ongelimiteerd budget is dat makkelijker dan met een limiet. Niet dat het heel duur moet zijn, maar sommige dingen zijn nu eenmaal lastiger te regelen dan andere.
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn vast vrouwen die vallen voor luxe. Dat heeft niets met liefde te maken.
Wat voor gebaren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.
Handgebarenquote:
iets doen wat voor de ander bijzonder is.quote:
Wat jij wil zeggen is dus dat je een vrouw op je kunt laten vallen door haar te overstelpen met cadeaus of vriendelijke gebaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Niemand die even mee juicht voor mijn vriendin?
Nou ja, het is eigenlijk een talktothehandsmiley natuurlijkquote:
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets doen wat voor de ander bijzonder is.
Het lijkt een vinger.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk een talktothehandsmiley natuurlijk
Zo wordt hij ook meestal gebruikt jaquote:
Ik vind 'indruk maken' sowieso al kansloos. Gewoon lekker jezelf zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.
Onthouden wat iemand zegt en daar op inspelen. Voor mijn ex nam ik bijv wel eens spontaan bloemen mee, of als ze zei iets leuk te vinden of ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden, dan regelde ik dat voor haar. Zo ben ik eens een dag eerder naar Nederland gekomen en had geregeld dat ze vrij had van dr werk, om haar daar op te halen. Dat soort zaken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.
Je mag best moeite voor iemand doen, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 'indruk maken' sowieso al kansloos. Gewoon lekker jezelf zijn
Natuurlijk, maar 'indruk maken' klinkt wat mij betreft nogal geforceerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag best moeite voor iemand doen, toch?
Dat kan toch ook zonder een ongelimiteerd budget?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onthouden wat iemand zegt en daar op inspelen. Voor mijn ex nam ik bijv wel eens spontaan bloemen mee, of als ze zei iets leuk te vinden of ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden, dan regelde ik dat voor haar. Zo ben ik eens een dag eerder naar Nederland gekomen en had geregeld dat ze vrij had van dr werk, om haar daar op te halen. Dat soort zaken.
Klopt, maar het wordt wel makkelijker met. Ik wilde veel meer doen, maar dat kon ik dan niet betalenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder een ongelimiteerd budget?
En uiteindelijk is het je ex.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onthouden wat iemand zegt en daar op inspelen. Voor mijn ex nam ik bijv wel eens spontaan bloemen mee, of als ze zei iets leuk te vinden of ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden, dan regelde ik dat voor haar. Zo ben ik eens een dag eerder naar Nederland gekomen en had geregeld dat ze vrij had van dr werk, om haar daar op te halen. Dat soort zaken.
Indruk maken kan bewust of onbewust zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar 'indruk maken' klinkt wat mij betreft nogal geforceerd
Hangt er natuurlijk vanaf wat de ander voor interesses heeft. Als ze er alleen heeft die geld kostenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder een ongelimiteerd budget?
Klopt, maar dat was mijn keuzequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het je ex.
Mijn ex is op een dag 4 uur gereden om me een half uur te zien omdat ik een behandeling in het ziekenhuis had ondergaan, 4 uur terug gereden, 8 uur rijden voor een half uur met mij. Daar kan geen fucking weekendje in fucking Parijs tegenop hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het wordt wel makkelijker met. Ik wilde veel meer doen, maar dat kon ik dan niet betalen![]()
Ben sowieso een romantische sucker die alles doet voor een vrouw
Dat vind ik echt wel bij indruk maken horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Indruk maken kan bewust of onbewust zijn.
Haar versieren, verleiden of jezelf bewijzen is dan wel weer puur bewust
En wat denk je dat die benzine gekost heeft?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ex is op een dag 4 uur gereden om me een half uur te zien omdat ik een behandeling in het ziekenhuis had ondergaan, 4 uur terug gereden, 8 uur rijden voor een half uur met mij. Daar kan geen fucking weekendje in fucking Parijs tegenop hoor.
Ik blijf erbij dat ik vind dat liefde niet te koop is.
Dat klinkt wel erg bling-blingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar het wordt wel makkelijker met. Ik wilde veel meer doen, maar dat kon ik dan niet betalen![]()
Ben sowieso een romantische sucker die alles doet voor een vrouw
Hij reed toch op liefde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat denk je dat die benzine gekost heeft?
Maar lieverd, dat moet je dan wel kunnen (betalen), dat soort dingen deed ik ook. Er zijn genoeg mensen die daar het geld niet voor hebben, dus dan kan je het wel willen, maar kan je het niet. Levert geen minpunten op, maar het wel doen wel pluspunten, dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ex is op een dag 4 uur gereden om me een half uur te zien omdat ik een behandeling in het ziekenhuis had ondergaan, 4 uur terug gereden, 8 uur rijden voor een half uur met mij. Daar kan geen fucking weekendje in fucking Parijs tegenop hoor.
Ik blijf erbij dat ik vind dat liefde niet te koop is.
Zonnebloemolie van 10 cent per literquote:
T duurste cadeau wat ze heeft gehad, moest ze weer inleveren toen we uit elkaar gingen, de autoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg bling-bling
Ik hoef geen vrouw die alleen blij is als ze een diamanten ring krijgt of een 123 karaats ketting
Nu draai je het een beetje om. In het begin hadden we het niet over kleine dingen doen voor een ander, dus ik ging er vanuit dat het om veel geld ging.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar lieverd, dat moet je dan wel kunnen (betalen), dat soort dingen deed ik ook. Er zijn genoeg mensen die daar het geld niet voor hebben, dus dan kan je het wel willen, maar kan je het niet. Levert geen minpunten op, maar het wel doen wel pluspunten, dat is wat ik bedoel
Die zij natuurlijk uiteindelijk gestolen heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T duurste cadeau wat ze heeft gehad, moest ze weer inleveren toen we uit elkaar gingen, de auto
Het was overigens 50 euro, een retourtje. Toch nog best een duur half uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zonnebloemolie van 10 cent per liter
Ik zou daar haske blij mee zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat de ander voor interesses heeft. Als ze er alleen heeft die geld kosten
Maar volgens mij kun je de ander altijd wel verrassen met een thuisgemaakt diner bij kaarslicht
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Die zij natuurlijk uiteindelijk gestolen heeft
Ik heb nooit gezegd dat het om grote dingen moest gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu draai je het een beetje om. In het begin hadden we het niet over kleine dingen doen voor een ander, dus ik ging er vanuit dat het om veel geld ging.
Ja maar het gaat er meer om dat hij er 8 uur voor over heeft om je een half uurtje te zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was overigens 50 euro, een retourtje. Toch nog best een duur half uur.
Ik moest em wel bij mn schoonouders voor de deur weghalen met een maat van me jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Die zij natuurlijk uiteindelijk gestolen heeft
Sommige dingen zijn gewoon niet met mastercard te koop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was overigens 50 euro, een retourtje. Toch nog best een duur half uur.
Door deze quote dacht ik toch wel een beetje dat we het niet over ritjes van 50 euro hadden. My bad wellicht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
Jawel, maar ik ben er van overtuigd dat er echt maar extreem weinig dingen niet te koop zijn met geld. Want uiteindelijk kan je iemand door de juiste zaken te doen altijd in het hart raken, met een ongelimiteerd budget is dat makkelijker dan met een limiet. Niet dat het heel duur moet zijn, maar sommige dingen zijn nu eenmaal lastiger te regelen dan andere.
Iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er meer om dat hij er 8 uur voor over heeft om je een half uurtje te zien.
Dat is veel meer waard dan die 50 euro die het hem gekost heeft
Spuit zestien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon niet met mastercard te koop.
Ik ookquote:
Dat ben ik!quote:
Maar wat denk je dat die tijd kost? Ik werkte altijd, dus 8u niet werken kost ook veel geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Door deze quote dacht ik toch wel een beetje dat we het niet over ritjes van 50 euro hadden. My bad wellicht.
Ja, dat zou ik ook kunnen waarderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Zou er ook de humor nog van inzien als de tafel romantisch gedekt is en er frituur op tafel verschijnt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Zou er ook de humor nog van inzien als de tafel romantisch gedekt is en er frituur op tafel verschijnt
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Haha, zou het wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.
Terecht! Wie weet zie ik je nog in het dorpquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga eens rustig afsluiten en richting vrijmibo sluipen.
Fijn weekend singles!
humorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ben ik!
Kan ik er wat aan doen dat ik he-le-maal naar de tering ben van deze week werken. Wat was die ongelooflijk lang en zwaar.. en dan kom ik op vrijdag thuis, zie ik jou posten.. Ja, dan word ik gewoon een spuitje 36!
Oe, een dag lang met peuter om je heen werken. Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de productiviteit. Hoe lang mag je nog voor de borrel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef L-E het volgende:
[..]
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!
Ohnee. Werken.
Kan je em meenemen joh?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef L-E het volgende:
[..]
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!
Ohnee. Werken.
T is nog geen 5u geweestquote:
quote:
quote:
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest Peuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je em meenemen joh?lijkt me vrij lastig bij jouw werk?
[..]
T is nog geen 5u geweest
Soms vind ik jou een rare kwibus. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat die tijd kost? Ik werkte altijd, dus 8u niet werken kost ook veel geld.
Misschien was dat niet duidelijk, maar tijd vertaal ik altijd in geld ook
Nou en?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, mag niet, is niet goed voor je
Het is een droppie, dus ik heb gek genoeg bergen werk kunnen verzetten. Maar ik ben nog steeds pissig op dat mormel van een oppas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een dag lang met peuter om je heen werken. Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de productiviteit. Hoe lang mag je nog voor de borrel?
whehe, ik las buskwi'tje en dacht gelijk aan zo een raar koekjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms vind ik jou een rare kwibus. Maar dat geeft niet.
Ik ben mezelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms vind ik jou een rare kwibus. Maar dat geeft niet.
Die had zeker weer een date vandaag dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een droppie, dus ik heb gek genoeg bergen werk kunnen verzetten. Maar ik ben nog steeds pissig op dat mormel van een oppas.
Minifrikadelletjes overgoten met een saus van spaanse pepers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt niet eens slecht neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minifrikadelletjes overgoten met een saus van spaanse pepers.
Klinkt goed!
Idd, een 'belangrijke afspraak' om 9 uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die had zeker weer een date vandaag dan.
Maar dat schrijf je heel anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, ik las buskwi'tje en dacht gelijk aan zo een raar koekje
Standaard hoeft ook niet. Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben mezelfen ik heb soms niet bepaald standaard denkbeelden en uitspraken. Wat niet wil zeggen dat ik er ook altijd naar handel.
Hoofdgerecht: Gefrituurde aardappelstaafjes met geklopteeiersausquote:
NOU EN! je kan wel zo boos kijken, maar das heel nergens voor nodig ja!quote:
Ja nu heb ik zeker hongerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoofdgerecht: Gefrituurde aardappelstaafjes met geklopteeiersaus
Neem een borrel, ah toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOU EN! je kan wel zo boos kijken, maar das heel nergens voor nodig ja!Dat jij een kutdag gehad hebt hoef je niet op mij af te reageren..
![]()
Nu ben ik boos!
Niet, en dan over een half uur warm eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Eerst paprika chips.. of eerst kitkat eten?
Ik zou niet weten waarom niet, genoeg redenen voorquote:
Over een half uur ben ik nog niet thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet, en dan over een half uur warm eten?
Ik heb geen wijn. Wel bier. Maar dat lust ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Borrelweekend! Ik heb hem verdiend! Dat zei het stemmetje in mn hoofd
Omdat het niet mag van mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, genoeg redenen voor
met HJ zwaaitquote:
Doe het lekker tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het niet mag van mij![]()
Gewoon drinken wel uiteraard hoor![]()
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn. Wel bier. Maar dat lust ik niet.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Heb hier nog wel een HJ Grand Prestige staan, maar lijkt me niet zo verstandig om die nu leeg te maken
Ja even geduld tot 9 uur, en dan vanavond de kroeg inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicekan je slechter treffen, moet maar ff wachten dan
En mijn bezoek dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgen
Dat plannen we toch nu net?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Af en toe moet ik ook alles uitleggen hier.
ooh, maar dat is vanavond, ik kom morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg al bezoek, vanavond. Dat bedoelde ik met 'mijn bezoek'.
Eet smakelijkquote:
Niet eensquote:
quote:
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eensUit eten met beste vriendin + vent.
Heb nu mijn 'lijkt net op leer, maar is het niet' strakke broek aan met een zwart colbertje erboven en een top waarvan ik het gevoel heb dat mijn boobs eruit vallen. Wordt 'm niet denk ik.
Ja en dat wordt het niet, zit ik dus ietwat verkeerd gedressed aan tafelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komen
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Wel als je ons niet mee laat bewonderen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga mijn kont hier postenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel als je ons niet mee laat bewonderen ja
Hoeft niet hier, mag ook per PMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn kont hier posten
quote:
mail mag ookquote:
je staat voor een spiegelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lul me er uit met een 'het lukt niet om er zelf een foto van te maken'
Aangezien een hobby van je fotografie is trap ik daar niet in hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lul me er uit met een 'het lukt niet om er zelf een foto van te maken'
hadden wij al een afspraak gemaakt om een rondje in mijn auto te rijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga even iets zedelijks voor boven die broek zoeken
mooi, picture time, mn mail staat openquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Neem het nu maar van mij aan. Oh en fully dressed, de stress viel dus wel weer mee
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hadden wij al een afspraak gemaakt om een rondje in mijn auto te rijden?![]()
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Neem het nu maar van mij aan. Oh en fully dressed, de stress viel dus wel weer mee
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.
*improper use ofquote:
Had best iets anders kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alsof je iets anders had kunnen zeggen
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.
Zatlapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh, tijd over.. Nog maar een wodka dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaat
Je bent gewoon jaloersquote:
Helemaal niks, ik heb t niet over jouw kont, die heb ik gezien zonder broekquote:
Geloof MissB meteen als ze zegt dat ze een mooie kont heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaat
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
als de spreekwoordelijke brandweerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Hoe 'rijdt' je nieuwe auto joejoe?
Ik niet. Pics!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof MissB meteen als ze zegt dat ze een mooie kont heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik heb t niet over jouw kont, die heb ik gezien zonder broek
Zien is zienquote:
Er komen nu meer foute opmerkingen boven dat goed voor ons beiden is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de spreekwoordelijke brandweer![]()
Ook geen drank?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jij hebt en drank en steak.
Ik beide niet
En het was hartstikke donkerquote:
T was al licht buiten en ik zie erg goed in t donkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het was hartstikke donker
Oh ja, helemaal vergeten.. Koopavond op donderdag is een ding, maar op vrijdag is gewoon vals.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mag nog lekker werken tot 9 uur he
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was al licht buiten en ik zie erg goed in t donker
de voorzet is te makkelijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er komen nu meer foute opmerkingen boven dat goed voor ons beiden is.
En dan nog in een saaie branche als telecom ook he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten.. Koopavond op donderdag is een ding, maar op vrijdag is gewoon vals.
Alleen het woord 'hose' biedt al teveel mogelijkheden... En dan heb ik het nog niet eens over dingen als brand en blussenquote:
*loads shot gun*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nog in een saaie branche als telecom ook he.
Somebody just shoot me
mijn lenzen zijn alleen voor lezen en auto rijden en niet eens noodzakelijk, alleen rustiger aan mn ogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Dat komt ook omdat ik geen lenzen in had, dan denk ik automatisch dat iedereen slecht ziet
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn lenzen zijn alleen voor lezen en auto rijden en niet eens noodzakelijk, alleen rustiger aan mn ogen
Gelukkig waren we ook helemaal niet melig toen enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)
verstoord het beeld wel enigszins jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)
Je moet nog rustig slapen vannacht he schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef JoeBravo het volgende:
R
[..]
verstoord het beeld wel enigszins ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |