Ik ookquote:
Dat ben ik!quote:
Maar wat denk je dat die tijd kost? Ik werkte altijd, dus 8u niet werken kost ook veel geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Door deze quote dacht ik toch wel een beetje dat we het niet over ritjes van 50 euro hadden. My bad wellicht.
Ja, dat zou ik ook kunnen waarderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Zou er ook de humor nog van inzien als de tafel romantisch gedekt is en er frituur op tafel verschijnt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Zou er ook de humor nog van inzien als de tafel romantisch gedekt is en er frituur op tafel verschijnt
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook
Haha, zou het wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.
Terecht! Wie weet zie ik je nog in het dorpquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga eens rustig afsluiten en richting vrijmibo sluipen.
Fijn weekend singles!
humorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ben ik!
Kan ik er wat aan doen dat ik he-le-maal naar de tering ben van deze week werken. Wat was die ongelooflijk lang en zwaar.. en dan kom ik op vrijdag thuis, zie ik jou posten.. Ja, dan word ik gewoon een spuitje 36!
Oe, een dag lang met peuter om je heen werken. Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de productiviteit. Hoe lang mag je nog voor de borrel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef L-E het volgende:
[..]
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!
Ohnee. Werken.
Kan je em meenemen joh?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:50 schreef L-E het volgende:
[..]
I feel for you. Hier ook zo'n week. Met als hoogtepunt/dieptepunt vandaag een werkdag met Peuter om me heen omdat de oppas gisteren om 22.45 besloot dat ze vandaag niet kon oppassen. Nu weekend!
Ohnee. Werken.
T is nog geen 5u geweestquote:
quote:
quote:
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest Peuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je em meenemen joh?lijkt me vrij lastig bij jouw werk?
[..]
T is nog geen 5u geweest
Soms vind ik jou een rare kwibus. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat die tijd kost? Ik werkte altijd, dus 8u niet werken kost ook veel geld.
Misschien was dat niet duidelijk, maar tijd vertaal ik altijd in geld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |