quote:
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij zo'n tent zou ik dus echt niet kunnen werken
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uitquote:
Waarom nu weer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sloop je er de bij de volgende er wel weer uit
Je zag t toch nietquote:
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar doen ze hier dus niet moeilijk over. Ik doe mijn ding, zij hun ding. Daarbij hebben ze geen flauw idee wat ik nu precies doe, het bedrijf waar ik stage loop is namelijk en ander bedrijf dan waar zij voor werken
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaressequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooooooooooowh, dus ze zouden niet eens gaan roddelen?
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobiesquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
Ga woensdag hier heen denk ikhttp://www.restaurant-sparkling.nl/
mannen zijn net zo ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega's geen roddelaars. Het zijn allemaal mannen, behalve de secretaresse
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch zag je t altijd meteen als ik Boobieserin gezet had
Vond ik ook en anders deze: http://www.amberes-restaurant.nl/pagina/2/Restaurantquote:
Oke, dan is t goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kwam ik mee vanuit een vorig topic en dan bekijk ik m wel ja. In een al lopend topic niet. Ik zal mijn leven beteren.
Weet ikquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is voorbij, dat weet je he?
Kan je je nog vrij bewegen?quote:
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goedquote:
Ja dat kan ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je nog vrij bewegen?
Nee? => Leven voorbij.
Ik denk helemaal niet op vakantie maar okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan ikAlleen niet zo snel meer als voorheen
Dat is beter dan Center Parcs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit meer uit eten, alleen nog vakantie naar center parcs, klinkt goed
helemaal mee eensquote:
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet op vakantie maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh jawel hoor. Want zo huisje is zooooooooooooooo gemakkelijk. En dan kunnen je schoonouders ook mee om op te passen.
Dure liefde danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je krijgt er een bundeltje liefde voor terug.
'Sommige dingen zijn onbetaalbaar.'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Als jij later achter je geraniums zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dure liefde danwant wanneer betaald die investering zich weer terug?
Dan nog vind ik niet dat mijn leven over is. Ik kan genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met vrij bewegen bedoel ik dus zonder belemmeringen, zoals moeheid, lastig passen, etc.
Als je kinderen niet meer zo vaak langskomen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Hmm, ik verwacht niet dat ik mn ouders zakgeld zal hoeven te geven laterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij later achter je geraniums zit
Ik heb nog nooit iets kunnen bedenken dat niet te koop was! Mits de prijs hooggenoeg was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |